حوادث

ترافیک صبحگاهی در معابر تهران چگونه است؟

ترافیک صبحگاهی در معابر تهران چگونه است؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی امروز در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با آپارات نیوز درباره وضعیت ترافیکی پایتخت گفت: در رصدهای پلیسی مشخص شد که از ساعت شش صبح امروز شنبه، ترافیک در بیشتر معابر پایتخت آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

وی با اشاره به محورهای شرقی افزود: در بزرگراه های شهید بابایی، شهید زین الدین، شهید صیاد شیرازی و شهید سلیمانی ترافیک نیمه سنگین است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در محورهای جنوبی نیز اتوبان های امام علی(ع) و شهید نواب صفوی ترافیک پرحجم است. 

کشیر با اشاره به اینکه محورهای غربی پرحجم هستند؛ گفت: ترافیک در بزرگراه های شهید لشگری، همت، آبشناسان، حکیم، شیخ فضل‌الله و یادگار امام نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- کرج و آزادگان اعلام شده است. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در خیابان‌های آزادی و جانبازان نیز ترافیک پرحجم اما در حرکت است. 

کشیر از شهروندان خواست زمان سفرهای خود را مدیریت کرده و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: به نظر می رسد تا ساعت ۱۰ صبح، از حجم ترافیک معابر کاسته شود. همچنین با تعطیلی ادارات، از ساعت ۱۷ مجددا ترافیک عصر آغاز می‌شود که پلیس برای آن آمادگی دارد.

انتهای پیام 

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا