جامعه

ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در پایتخت با پویش «تهرانیار»

ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در پایتخت با پویش «تهرانیار»

پویش “تهران یار” با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، دومین دوره فعالیت پویش «تهران یار» با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی با همکاری شهرداری تهران ، اتاق بازرگانی و صنایع ، معادن و کشاورزی تهران آغاز شد.

سید ملک حسینی ، مدیر اجرایی سازمان خدمات رفاهی و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران ، گفت که “مسئولیت اجتماعی” در سازمانهای دولتی غیردولتی یا شرکتهای اقتصادی و تجاری باید به یک “تعهد” و “ایمان” تبدیل شود. بسیاری از مردم شهر تهران در تلاش هستند تا بار مردم را در شرایط نامساعد اقتصادی و شرایط همه گیر بردارند یا اقدامات اساسی را برای توسعه و رفاه شهروندان انجام دهند. اگرچه این تلاش ها بیش از کمک های خیریه بود ، اما رویکرد مسئولیت اجتماعی در نوع و نحوه کمک ها بیش از گذشته مشهود است.

وی افزود: ما در سازمان بهزیستی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی سازمانی در تهران در تلاش هستیم تا گروه ها و افرادی را که در این زمینه فعال هستند با نگاه «کارشناسی» ، «شهرستانی و شهروند محور» به شهروندان معرفی کنیم. و توجه به “عملکردهای زیرساختی”. اقدام کنیم.

حسینی توجه به محرومیت زدایی ، حذف ، شفافیت و رویکرد مبارزه با فساد ، کارآفرینی اجتماعی ، ارتقای فرهنگی و اجتماعی در همسایگی و توجه به ارکان توسعه پایدار را از جنبه های مهم نیازهای تهران در حوزه مسئولیت اجتماعی می داند و می گوید: شورای شهر باید “جایزه مسئولیت اجتماعی” در تهران را دریافت کند و به همین منظور ما شاخص های علمی را طراحی و تدوین کرده ایم تا بتوانیم با حمایت تهران ، ارزیابی دقیق و منصفانه ای از فعالیت های مسئولیت اجتماعی داشته باشیم. اتاق بازرگانی و تأیید نهایی مدیریت شهری در سطح بالا و امسال این مراسم را برگزار می کند. به همین دلیل است که ما از سازمان های مردم نهاد ، مشاغل و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند دعوت می کنیم تا این فرهنگ را ترویج دهند.

بر اساس گزارش خبرگزاری پویش تهران یار ، اگر مردم مجموعه یا افرادی را که در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت می کنند می شناسند ، باید آن را با هشتگ Teheraniar در شبکه های اجتماعی معرفی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا