جامعه

تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کووید19 ایمنی ایجاد نمی‌کند

تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کووید19 ایمنی ایجاد نمی‌کند

رئیس گروه بیماریهای عفونی وزارت بهداشت گفت: واکسن آنفولانزا هیچ گونه مصونیتی برای Quaid 19 ندارد ، اما با شروع فصل سرما در پاییز ، در صورت احتمال آنفولانزا و کوویداز 19 واکسن آنفولانزا باید به گروههای هدف پرخطر داده شود.

به گزارش آپارات نیوزدکتر. حسین عرفانی ، دکتر. حسین ، اظهار داشت: واکسن آنفولانزا یک واکسن ضد آنفولانزای خوب ، بی ضرر و موثر است اما برای سرماخوردگی و بیماری های Qovid 19 استفاده نمی شود.

“علائم اصلی Quaid 19 علائم تنفسی است و ممکن است علائمی در دستگاه گوارش بدن از جمله کلیه ها و ادرار وجود داشته باشد ، اما برخی از علائم شایع مانند تب ، سردرد ، ضعف ، خستگی و کبودی نیز ممکن است در بیماران مشاهده شود.” او گفت. وجود داشت

از تماس با بیماران خودداری کنید 19

رئیس گروه مراقبت از بیماریهای عفونی وزارت بهداشت اضافه کرد: توصیه جدی ما این است که از تماس با بیماران مبتلا به Qovid 19 جلوگیری کنیم ، اما اگر با این بیماران در تماس باشیم ، باید دو هفته را از هم دور کنیم. برای جدا کردن. ” مشاوره تلفنی از سیستم های 190 و 4030 دریافت کردیم و در صورت لزوم به مراکز درمانی رفتیم.

دکتر عرفانی تأکید کرد: رعایت مسافت های اجتماعی و جسمی یکی از بهترین راه های جلوگیری از آب مروارید است. 19. ما باید در خانه بمانیم و فقط در صورت لزوم در خانه بمانیم ، یعنی برای کار و کار و همچنین خریدهای لازم. و در این موارد ، باید فاصله فیزیکی و بهداشت دستها رعایت شود تا انتقال بیماری به حداقل برسد.

وی گفت: “برای تشخیص بیماران در مراحل اولیه بیماری باید به غربالگری تاج توجه ویژه ای داشته باشیم.” شناسایی بیماران در مراحل اولیه چندین مزیت دارد. یکی اینکه شانس انتشار ویروس به دیگران کاهش می یابد. مورد دیگر این است که بیماران احتمال ابتلا به بیماری کمتری دارند و در نهایت می میرند ، به همین دلیل باید زودتر بیماران را شناسایی کنیم تا آنها ویروس را به دیگران منتقل نکنند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا