اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

تلویزیون شهری و کاربردهای آن در تبلیغات محیطی

در پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست می توان گفت نمایشگر هایی در حوزه انواع نمایشگر های LED می باشد که در انواع مختلف می توان آن ها را در سطح شهر مشاهده کرد. معمولا این نمایشگر ها به صورت نمایشگر های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند و این قابلیت را دارند که هر گونه عکس یا فیلمی را به نمایش بگذارند. در پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست می توان به ساختار آن اشاره کرد و از این طریق به پاسخی روشن دست یافت. در واقع این نوع نمایشگر ها از کنار هم قرار گرفتن بلوک هایی با ابعاد کوچک در کنار هم ساخته شده اند که به هر یک از این بلوک ها ماژول LED می گویند. برای این که بتوان انواع رنگ ها را در تلویزیون های شهری ایجاد کرد از ترکیب چند رنگ LED با رنگ های اصلی آبی، قرمز و سبز استفاده می کنند.

بیان مزایای مربوط به این نمایشگر ها می تواند در رسیدن به پاسخ مناسب برای سوال تلویزیون شهری چیست کمک کننده باشد. در ادامه به بیان برخی از این مزایا می پردازیم.

1_ حداقل مصرف انرژی

2_ پشتیبانی تمام رنگ ها

3_ بازدهی بالا

4_ مقاومت در برابر نور خورشید، رطوبت، بارندگی و نفوذ آب، اشعه فرابنفش و …

5_ نمایش تصاویری با کیفیت بالا

6_ زاویه دید وسیع و کامل

تلویزیون شهری چیست و انواع آن کدامند؟

در پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست شناخت انواع آن می تواند یکی از موضوعات مهم باشد. معمولا این تلویزیون ها را در دو گروه RGB و 2RGB دسته بندی می کنند. در رابطه با تفاوتی که بین این دو گروه وجود دارد می توان گفت که در گروه RGB هر پیکسل از یک LED آبی، یک LED قرمز و یک LED سبز تشکیل شده است اما این در حالی است که در گروه 2RGB تعداد LED قرمز در هر پیکسل دو عدد می باشد. این موضوع باعث تولید یک پیکسل واقعی و یک پیکسل مجازی می شود که این پیکسل مجازی می تواند کیفیت تصویر را تا حد چشم گیری افزایش دهد. هر یک از این دو مورد را متناسب با نوع کاربردی که دارد در مکان های مختلف استفاده می کنند.

دسته بندی دیگری که در حوزه تلویزیون شهری چیست و انواع آن می توان بیان کرد دسته بندی بر اساس نوع کارکرد تلویزیون ها می باشد. معمولا تلویزیون های شهری را بر اساس کاربرد به دو گروه Indoor و Outdoor دسته بندی می کنند. تلویزیون های Outdor همان طور که از نامش نیز برمی آید در فضا های باز مانند چهار راه ها، پارک ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، مصلی ها و … استفاده می کنند. از جمله ویژگی های این نوع تلویزیون های شهری می توان به ضد آب و ضد ضربه بودن آن ها اشاره کرد. تلویزیون های Indoor از دیگر دسته بندی های انجام شده در حوزه تلویزیون شهری چیست و انواع آن می باشد که در فضا های بسته مانند تالار های پذیرایی، سالن ها کنفرانس، استادیوم های ورزشی سر پوشیده
، سالن های آمفی تئاتر، سالن مترو، سالن فرودگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع تلویزیون ها ضد آب نمی باشند و از لحاظ قیمت نسبت به مورد قبل ارزان تر هستند.

تلویزیون شهری و کاربردهای آن در تبلیغات محیطی

موقعیت هایی تلوزیون های شهر در شهر کرج :

تلویزیون شهری چیست و نقش آن در تبلیغات

برای پاسخ به سوال تلویزیون شهری چیست می توان به کاربرد های آن پرداخت. شاید عمده کاربرد تلویزیون های شهری را بتوان استفاده از آن ها برای تبلیغات در سطح شهر دانست. نقش تلویزیون شهری در تبلیغات را می توان نقشی مهم و تاثیر گذار دانست. با توجه به این که این تلویزیون ها در اندازه های بزرگ در سطح شهر نصب می شوند به راحتی می توانند توجه رهگذران و رانندگان را به خود جلب کنند و از این لحاظ می توان آن را روشی موثر برای تبلیغات دانست. در تبلیغات به وسیله ی تلویزیون ها شهری باید به کیفیت تصویر، شدت نور بالا، وضوح نمایش تصویر و متن و … توجه کرد تا تاثیر تبلیغات بیشتر شود.

محل نصب تلویزیون ها می تواند بسیار مهم باشد. بهتر است متناسب با نوع تبلیغی که دارید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید تا تاثیر تبلیغات بیشتر شود. ضمن انتخاب مکان مناسب بهتر است به محتوای تبلیغات نیز توجه داشته باشید. محتوای پویا یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه مشتری می باشد. علاوه بر این نکات اگر می خواهید از تبلیغات در تلویزیون های شهری به طور جامع بهره مند شوید بهتر است تبلیغات خود را به طور پیوسته به روز رسانی کنید چرا که نمایش تبلیغات تکراری می تواند برای مشتریان کسل کننده باشد و آن بازدهی لازم را نداشته باشد. در نهایت می توان گفت تلویزیون شهری با مزایا و ویژگی هایی که دارد می تواند محصول شما را به طیف گسترده ای از افراد جامعه معرفی کند و از این طریق بازار مناسبی را به وجود آورد

منبع : www.xtreme-media.com

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا