جامعه

حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامیدتر خواهد کرد

حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامیدتر خواهد کرد

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استانها گفت: مردم با مشارکت حداکثری، دشمنانی که به نتایج انتخابات چشم‌دوخته‌اند را ناامید سازند.

محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با آپارات نیوز، با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری، گفت: انتخابات ریاست جمهوری رویداد بزرگی برای کشور قلمداد می شود و ضروری است حضور پررنگ مردم را در جهت اقتدار کشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد باشیم.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات باید رخدادی بین‌المللی را شکل دهد و باعث ناامیدی بیگانگان و دشمنان این نظام شود که چشم به نتایج انتخابات دوخته‌اند. هر چه حضور مردم پای صندوق‌های رأی پررنگ‌تر باشد دشمنان ناامیدتر خواهند شد.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم برای مشارکت در انتخابات و ساختن سرنوشت خود، ادامه داد: نامزدهای انتخابات از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند و قابل احترام هستند، اکنون مسئله مهم این است که فردی انتخاب شود که کشور را به اوج اقتدار برساند و مردم را به آینده امیدوارتر کند. امید است در انتخابات فردی انتخاب شود که بتواند قدم‌های تأثیرگذار در عرصه عمرانی، بین‌المللی و ملی بردارد.

وی تأکید کرد: هر چه مشارکت گسترده‌تر باشد، رئیس‌جمهور منتخب با پشتوانه بیشتر مردمی و با اعتماد به نفس بهتر، می‌تواند وظایف خود را انجام دهد و کشورمان نیز در منطقه و جهان، سرافرازی بیشتری خواهد داشت. جامعه شورایی کشور از شوراهای روستا و بخش و شهر و شهرستان و استان تا اعضای شورای عالی استان‌ها همه باید بکوشند تا با یاری خداوند متعال، انتخابات پرشورتر و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا