بین الملل

سازمان تعزیرات به درگاه خدمات الکترونیک دولت اضافه شد

در قالب یک میز خدمات الکترونیکی؛

سازمان تعزیرات به درگاه خدمات الکترونیک دولت اضافه شد

رئیس سازمان زندان های کشور گفت: کاربران در صورت عضویت در دولت من با اتصال به پنجره خدمات دولتی می توانند با همان حساب کاربری و احراز هویت خدمات درخواستی سازمان زندان های کشور را دریافت کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، احمد اصانلو گفت: با فراهم شدن زیرساخت های لازم و ایجاد میز خدمت الکترونیک، سازمان جنایی دولت به درگاه پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به نشانی لینک شد. من .gov .ir.

رئیس سازمان زندان های کشور افزود: پیش از این شکایات و گزارش های مردمی از طریق سامانه 135 در سازمان زندان های کشور ثبت می شد اما اکنون سطح ارائه خدمات در قالب میز خدمت الکترونیک افزایش یافته است.

آسانلو گفت: با اتصال به پنجره خدمات دولت، کاربران در صورت مراجعه به میز خدمات الکترونیک سازمان تعزیرات در صورت عضویت دولت من نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و با همان حساب کاربری و احراز هویت می توانند درخواست کنند. خدمات سازمان کیفری دولتی دریافت می شود

به گفته رئیس سازمان زندانهای کشور، در حال حاضر میز خدمات الکترونیک سازمان به نشانی tazirat135.ir با قابلیت ارسال الکترونیکی آرا، با دریافت شکایات اینترنتی با قابلیت پیگیری پرونده های مربوط به شخص و پرداخت الکترونیکی جرایم در مرحله محاکمه، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا