عمومیکسب و کار برتر

سریال هفت نازنین بیاتی

سریال هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهییه‌کنندگی کیارش اسدی زاده ساخته شده و به زودی از پلتفرم تماشاخونه منتشر خواهد شد. این اثر از سال 1399 تولید خود را شروع کرد و خرداد 1400 تولید آن به اتمام رسید. حدودا دو سال است که مخاطبان منتظر انتشار این مجموعه هستند و پس از طی مراحل بسیار، توافق بر پخش هفت از تماشاخونه شد. در ادامه مقاله پیش‌رو این اثر با معرفی سریال نمایش خانگی هفت همراه شما خواهیم بود.

زمان پخش سریال ایرانی هفت

ژانر سریال ایرانی هفت درام، اجتماعی و هیجان‌انگیز است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این سریال در طی سال‌های 1399 تا 1400 ساخته شد و سازندگان آن تا مدتی بر سر اینکه این اثر از شبکه نمایش خانگی پخش شود، مذاکرات کردند. سرانجام تصمیم بر آن شد که این اثر از پلتفرم تماشاخونه پخش شود و به زودی (احتمالا تا مرداد ماه) منتشر شود.

همچنین بخوانید :

داستان سریال ایرانی هفت

در این قسمت با خلاصه سریال هفت همراه شما می‌شویم. این مجموعه درباره هفت دانشجو است که مشکلات مالی زیادی دارند و باید راه حلی برای رفع نیازهای خود، راهی پیدا کنند. آنها وارد مسیری پرپیچ و خم، خطرناک و خلاف می‌شوند. این اتفاق زندگی تمام این افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

بازیگران سریال هفت

در این قسمت با معرفی هنرپیشگان این مجموعه همراه شما هستیم.

امیر جعفری

بازی «امیر جعفری» در مجموعه ایرانی سون می‌تواند نویدبخش یک سریال باکیفیت بالا باشد. امیر جعفری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» تازه‌ترین اثر سعید سهیلی حضور داشت. احتمالا شما هم امیر جعفری را یک بازیگر عرصه کمدی می‌دانید. باید منتظر بمانیم و ببینیم نقش او در مجموعه ایرانی هفت چه ژانری را دربردارد. «رقصنده»، «زیر نظر»، «چهار انگشت»، «اکسیدان»، «زاپاس» و «قاعده تصادف» برخی از نمونه آثار او در سینما هستند. همچنین از آثار تلویزیونی پرطرفدار امیر جعفری می‌توان به «چگ برگشتی»، «توطئه فامیلی»، «چاردیواری» و «من یک مستاجرم» اشاره کرد. او احتمالا بازیگر اصلی این مجموعه باشد.

بابک حمیدیان

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که این‌روزها شاهد بازی درخشان او در مجموعه نمایش خانگی «خاتون» هستیم. سریال ایرانی سون سومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی است. بابک حمیدیان علاوه‌بر مجموعه نمایش خانگی خاتون، در سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی «سام قریبیان» محصول سال 1396 حضور داشت. از آثار تلویزیونی او می‌توان به اثر خاطره‌انگیز «به کجا چنین شتابان» اشاره کرد که تاکنون چندین‌بار در نوبت پخش مجدد قرار گرفته است. «روشنایی شهر»، «گذر از رنج‌ها»، «شهریار»، «مصادره»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «سرو زیر آب»، «مسخره‌باز»، «جشن دلتنگی» و «به وقت شام» از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او به‌شمار می‌آیند.

همچنین بخوانید :

حدیث میر امینی

«حدیث میرامینی» بازیگر اهل ایرانی از سال 1386 کار خود را شروع کرد. او در سال 1386 فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» را بازی کرد‌. سپس بیشتر این بازیگر را در سریال‌های تلویزیونی دیدیم. یکی از نقش‌های معروف خانم میرامینی نازگل سریال «ستایش» بود. از معروف‌ترین آثار او باید به سریال‌های «دلنوازان»، «خداحافظ بچه»، «یه تیکه زمین»، «همه چیز آنجاست»، فیلم‌های «ورود آقایان ممنوع»، «من و زیبا»و «آااادت نمی‌کنیم» اشاره کنیم.برای دانلود آهنگ شاد کلیک کنید.

رضا کیانیان

«رضا کیانیان» از بازیگران پیشکسوت سینمای کشورمان است که حضور او در یک فیلم می‌تواند موفقیتش را تضمین کند. باید دید مجموعه ایرانی سون از نظر فیلمنامه یا عوامل چه جذابیتی داشت که این بازیگر گزیده‌کار کشورمان بازی در آن را پذیرفت. از آثار سینمایی پرطرفدار او می‌توان «مسخره‌باز»، «کفش‌هایم کو؟»، «دلم می‌خواد»، «یک حبه قند»، «نیش زنبور»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و «‌آژانس شیشه‌ای» را نام برد.

علی مصفا

«علی مصفا» بازیگر معروف ایرانی پسر دو تن از مفاخر ایران مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. او بازیگری را از سال 1371 و فیلم «امید» شروع کرد. او با سریال «کیف انگلیسی» به شهرت رسید و موفق شد برای ایفای نقش در فیلم «جهان با من برقص» دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر را بدست آورد. در حال حاضر در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» او، در حال پخش است.برای دانلود آهنگ لکی کلیک کنید.

همچنین بخوانید :

نیکی کریمی

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس مجموعه ایرانی 7 است. او که بسیار کم‌کار بوده و با وسواس زیادی نقش‌هایش را انتخاب می‌کند، همچون نازنین بیاتی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارد. نیکی کریمی پیش از این در مجموعه نمایش خانگی «ممنوعه» محصول سال 1397 و «آقازاده» محصول سال 1399 حضور داشت.

همچنین بخوانید :

نیکی کریمی از بازیگران پرکار دهه 70 و 80 سینمای کشورمان محسوب می‌شود. برخی از آثار او عبارتند از «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ حوا»، «نیمه پنهان»، «نوک برج»، «سه زن»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «دو خواهر» و «من همسرش هستم».برای دانلود آهنگ کردی کلیک کنید.

نازنین بیاتی

مجموعه ایرانی هفت سومین تجربه نازنین بیاتی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. پیش از این شاهد حضور او در سریال نمایش خانگی «گلشیفته» محصول سال 1396 و «مانکن» محصول سال 1398 بودیم. شنیده‌ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی در این مجموعه نمایش خانگی نقش اصلی را برعهده دارد. از نمونه آثار سینمایی او می‌توان به «دربند» سال 1391، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» سال 1392، «رخ دیوانه» سال 1393، «آینه بغل» سال 1396 و «ژن خوک» سال 1397 اشاره کرد.

سریال هفت نازنین بیاتی

زمان پخش سریال هفت

سریال هفت در ابتدا قرار بود در اردیبهشت ماه پخش شود ولی با توجه به اوج گرفتن شدت بیماری کرونا پخش آن به نیمه دوم خرداد ماه انتقال داده شد.

اسامی بازیگران هفت

امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میر امینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نیکی کریمی و هانیه توسلی

سایر هنرپیشه های سریال ایرانی هفت عبارتند از:

  • مهدی هاشمی
  • هانیه توسلی
  • مینا ساداتی

نقد سریال ایرانی هفت

همچنین بخوانید :

هنوز این اثر پخش نشده است، بنابراین نمی‌توانیم به نقد آن بپردازیم. اما از آنجایی که معلوم است آقای کیارش اسدی زاده به سراغ تیمی از بازیگران قوی رفته است و قصد دارد مخاطب جذب کند. همچنین داستان سریال هیجان انگیز به‌ نظر می‌رسد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا نمرات سریال هفت ایرانی بالا باشد‌.

سخن پایانی

با معرفی و بررسی سریال هفت همراه شما بودیم. این سریال به زودی از شبکه نمایش خانگی، پلتفرم تماشاخونه، پخش خواهد و احتمالا با هنرپیشه‌های معروف خود و داستان جذابش مورد استقبال قرار گیرد. نظر شما درباره این مجموعه چیست؟ شما نیز می‌توانید پس از انتشار و دانلود سریال هفت ایرانی به صورت قانونی، این اثر را تماشا کنید. از همراهی شما متشکریم.

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا