جامعه

سنجش و غربالگری نوآموزان بدو ورود به دبستان با یک‌ماه تاخیر

سنجش و غربالگری نوآموزان بدو ورود به دبستان با یک‌ماه تاخیر

وزیر آموزش و پرورش بر آموزش مهارتها به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه تأکید کرد.

به گزارش آپارات نیوز ، محسن حاجی میرزایی در سی و دومین جلسه شورای آموزش عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: در این جلسه تصویر خوبی از اقدامات این سازمان در ارائه گزارش عملکرد عملکرد سازمان آموزش فوق العاده منعکس شده است که در آن تمرکز شده است. اهداف و برنامه های اصلی سازمان.

وی افزود: بسته های تحول در نظر گرفته شده جهت های روشن و مشخص را جهت های مشخص دارند و اجرای آنها باعث ایجاد تغییرات خوبی در آموزش کودکان دارای نیازهای ویژه می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست یکپارچه برنامه خوبی است که دانش آموزان دارای نیازهای ویژه را برای حضور در جامعه آماده می کند ، افزود: برنامه آموزش مهارت باید در مدارس استثنایی که بارها بر ریاست جمهوری تأکید کرده اند مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد. .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حاجی میرزایی اظهار داشت: انتخاب و ارزیابی دانش آموزان جدید در ابتدای دوره ابتدایی یک پروژه مدرن و با ارزش است و امسال البته با ظاهر تاج ، یک ماه تاخیر

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: از طریق تعامل و ارتباطات ، فراهم کردن محیط مناسب تر برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه ضروری است ، به گونه ای که به خانواده ها یادآوری شود که فرزندانشان از خدمات آموزش و آموزش خوبی برخوردار باشند.
انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا