عمومیکسب و کار برتر

طراحی سایت خود را به شخص بسپاریم یا به شرکت؟

در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم و فناوری و تکمیل فرآیند کسب و کار به روش سنتی، اکثر شرکت ها می خواهند وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند تا در صف قرار بگیرند. شما می توانید به دنبال یک شرکت طراحی سایت مناسب باشید تا بتوانید بازار هدف کسب و کار خود را به درستی مطالعه کنید و از امکانات و امکاناتی که مخاطبین شما برای داشتن یک وب سایت قدرتمند نیاز دارند استفاده کنید.

در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم که طراحی وب سایت خود را به چه کسی برون سپاری کنید. از یک شرکت توسعه وب کمک بگیرید یا به فردی که تجربه کافی در طراحی وب سایت دارد اعتماد کنید.

کار طراحی سایت را به چه کسی برون سپاری کنیم؟

دو گزینه برای طراحی وب سایت برای کسب و کار شما وجود دارد.

  1. سپردن به اشخاصی که تبحر و تجربه بالایی در این حوزه دارد.
  2. شرکت های طراحی سایت

اکنون می خواهیم مزایای هر یک از این موارد را بررسی کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که طراحی وب سایت تجاری خود را با شرایط داده شده به چه کسی واگذار کنید.

طراحی سایت توسط شخص

این افراد متخصصانی هستند که در طراحی سایت تجربه دارند و بدون وابستگی به یک شرکت به صورت پروژه ای کار می کنند، به آنها فریلنسر نیز گفته می شود. اکثر این افراد با استفاده از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و … کار می کنند. باید اطمینان حاصل کنید که طراحان توسط افرادی که به آنها اعتماد دارید به شما معرفی می شوند تا بتوانید به دانش و تجربه آنها اطمینان داشته باشید.

مزایای طراحی توسط شخص (فریلنسر)

هزینه های طراحی وب سایت آزاد کمتر از شرکت های طراحی وب است. این یک مزیت واقعی برای فریلنسرها است.

فریلنسرها می توانند در صورت نیاز در سایت شما کار کنند و انعطاف پذیری زمانی بسیار خوبی داشته باشند.

نقاط ضعف طراحی سایت

شما نمی توانید از فریلنسرها انتظار یک قرارداد قانونی داشته باشید زیرا آنها به طور مستقل کار می کنند و به یک شرکت خاص وابسته نیستند. شاید دیگر هرگز از آنها نشنید.

شما هیچ کنترلی بر کار انجام شده توسط فریلنسرها ندارید. این افراد وب سایت شما را در سریع ترین زمان ممکن تحویل می دهند، اما توجه زیادی به کیفیت و جزئیات ندارند.

این احتمال را هم در نظر بگیرید که این افراد زمان کافی را برای پروژه شما صرف نکنند زیرا شما پروژه های زیادی دارید و وب سایت خود را به موقع تحویل نمی دهید.

شرکت ها و آژانس های توسعه وب سایت

شرکت های طراحی سایت قبل از انجام هر عملیاتی با شناخت اهداف کسب و کار شما و طراحی وب سایت مطابق با سلیقه مشتری شروع می کنند تا کاربران بتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند و نیازهای خود را برآورده سازند. شرکت های طراحی وب سایت زیادی وجود دارد. مراقب باشید و به یک مرکز حرفه ای اعتماد کنید و طراحی وب سایت خود را به آنها بسپارید با توجه به پرتفوی گذشته هر شرکت، می توانید کیفیت عملکرد آنها را درک کنید از جمله شرکت های با صلاحیت بالا در طراحی سایت می توان به شرکت طراحی سایت رایان وب و شرکت وب سیما اشاره کرد که تجربه زیادی در ایجاد وب سایت های حرفه ای برای هر نوع کسب و کاری دارند. اگر می خواهید یک وب سایت کاملا منحصر به فرد و امن داشته باشید، استفاده از شرکت های طراحی سایت انتخاب بسیار خوبی است

از طراحی سایت توسط شرکت های معتبر و قابل اعتماد بهره مند شوید

یک شرکت طراحی سایت، تیمی از متخصصان طراحی را برای ارائه خدمات به شما استخدام می کند.

به راحتی می توانید با مدیر پروژه تماس بگیرید و گزارش پیشرفت پروژه را از آنها دریافت کنید.

شرکت ها دارای مجوز رسمی هستند و دیگر لازم نیست نگران پروژه خود باشید و در صورت بروز مشکل می توانید از روش های قانونی پیروی کنید.

مزیت مهم برون سپاری طراحی سایت به شرکت های طراحی، وجود تیم پشتیبانی است پس از طراحی، می توانید پشتیبانی فنی سایت خود را به این شرکت ها برون سپاری کنید تا مشکلی پیش نیاید.

امضای قرارداد و فاکتور رسمی از دیگر امتیازات این کار است.

معایب ایجاد وب سایت توسط شرکت های طراحی

طراحی توسط شرکت ها بیشتر از فریلنسرها هزینه دارد. اما این نکته را در نظر بگیرید که شرکت های طراحی می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند و حتی برای برخی هزینه ها تخفیف های ویژه ای در نظر بگیرید و مدت همکاری را افزایش دهید.

حال شما را با نکات مهم در طراحی سایت آشنا می کنیم تا دانش اولیه ای در مورد طراحی سایت داشته باشید و از هرگونه اشتباه طراحی توسط هر سازمان یا شخصی جلوگیری کنید. زیرا طراحی وب سایت به تنهایی این روزها کافی نیست. اگر وب سایت فقط به خوبی طراحی شده باشد اما نیازهای مخاطبان را برآورده نکند، باعث می شود آنها احساس بی مصرفی کنند و باعث خروج کاربر از وب سایت شما می شود.

به نکات زیر توجه کنید:

سرعت بارگذاری بالای سیات

برخی از مردم معتقدند که وب سایت ها به دنبال محتوای متفاوت هستند. آنها مانند تصاویر، متون، ویدئوها و … سرعت بارگذاری متفاوتی دارند، اما این موضوع برای کاربران اینترنت چندان مهم نیست، آنها انتظار دارند صفحه با بالاترین سرعت ممکن بارگذاری شود. طبق تحقیقات، تقریباً نیمی از کاربران انتظار دارند یک وب سایت در 4 ثانیه بارگذاری شود و این برای کاربرانی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند اهمیت بیشتری دارد.

طراحی ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو این روزها بسیار مهم است. ریسپانسیو یعنی طراحی یک سایت انعطاف پذیر با قابلیت تغییر اندازه آن با توجه به اندازه صفحه. طبق آمار، حدود 52 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت کاربرانی هستند که با استفاده از تلفن همراه و تبلت به صفحات وب دسترسی دارند، بنابراین باید این افراد را یکی از اهداف خود قرار دهید.

ماندگاری کاربر در وب سایت

یک وب سایت اعتبار برند شماست. باید آن را به گونه ای سازماندهی کنید که کاربر پس از ورود در کمترین زمان ممکن به هدف خود برسد. مدت زمانی که یک بازدیدکننده در سایت می ماند تأثیر مثبتی بر اعتبار شما خواهد داشت. در صورتی که کاربر از وب سایت شما رضایت نداشته باشد بلافاصله آن را ترک کرده و به وب سایت های رقیب می رود و این باعث افزایش نرخ تبدیل می شود.

مقالات یا وبلاگ ها را در سایت قرار دهید

یکی از راه های جذب مشتری، تولید محتوا و قرار دادن آن در سایت است. در واقع قرار دادن مقالات با کیفیت و استفاده از کلمات کلیدی در آنها یکی از استانداردهای سئو می باشد. کاربران اینترنت با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، مقالات شما را در لیست جستجوی گوگل پیدا کرده و به سایت شما هدایت می شوند.

استفاده از گرافیک و روانشناسی رنگ

قالب منحصر به فرد و استفاده از رنگ های مناسب با هویت تجاری در قسمت های مختلف یکی از جنبه های جالب سایت شما می باشد. شما باید از تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر گرافیکی استفاده کنید تا مخاطبان شما تجربه خوبی از استفاده از سایت داشته باشند. علاوه بر این، همه این موارد شما را از رقبای خود در ذهن کاربر متمایز می کند.

استفاده از محتوای ویدیویی

استفاده از ویدئوها و تصاویر برای انتقال پیام به مخاطبان بهتر از متن است. زیرا درک موضوعات برای ذهن انسان با استفاده از موضوعات بصری آسانتر است. به همین دلیل اکثر صاحبان مشاغل سعی می کنند از روش بازاریابی ویدئویی در سایت خود برای جذب سریعتر مخاطب استفاده کنند.

طراحی بخش منو

هنگام راه اندازی وب سایت باید به طراحی منوی بالای وب سایت توجه ویژه ای داشت، زیرا کاربر پس از ورود به وب سایت با نام های بالای منو در صفحات مختلف ارتباط برقرار می کند و جستجو می کند. بنابراین، با طراحی منوی زیبا و خلاقانه، راحتی را برای کاربران فراهم کنید.

در پایان به این نکته اشاره می کنیم که تمامی شرکت ها در هر زمینه ای که فعالیت می کنند می توانند وب سایت ایجاد کنند. به عنوان مثال شرکت ها، فروشگاه ها، خدمات، شرکت های طراحی وب سایت و غیره. تیم حرفه ای شرکت طراحی سایت هر روز مدتی بر روی وب سایت شما کار می کند و خدمات طراحی سایت را به موقع به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال طراحی سایت واقعی بر اساس جدیدترین متدها انجام می شود و تمام تلاش این شرکت متخصصین ویژه و سئو و بهینه سازی وب سایت شما خواهد بود تا اعتبار، قد، فروش و درآمد شما افزایش یابد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا