عمومیکسب و کار برتر

طراحی سایت شرکتی در مشهد + ساعت ها مشاوره رایگان برای موفقیت کسب و کار

محتوای این مطلب مخفی کردن

نکات کاربردی طراحی سایت شرکتی در مشهد

طراحی سایت شرکتی که توانایی جذب مخاطب را داشته باشد، کاری تخصصی بوده و نیاز به تیم حرفه‌ای دارد. طراحی سایت شرکتی در مشهد امروزه تقاضای بالایی داشته و نشان از رونق کسب و کارهای اینترنتی و بازدهی بازاریابی دیجیتال دارد. آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد خدمات مربوطه به طراحی سایت شرکتی را با استراتژی صحیح به انجام رسانده و بستره مناسب رقابتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تخصص تیم طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون، در سیستم مدیریت محتوای وردپرس بوده و قالب های وردپرسی شرکتی را به شیوه‌ای مدرن و امروزی طراحی نموده است. همچنین مزیت های رقابتی و مورد نیاز برای رتبه گیری در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو گر را به بهترین شکل ممکن تعبیه نموده است. در صورتی که نیاز به طراحی سایت شرکتی در مشهد دارید، با ما همراه باشید.

طراحی سایت شرکتی در مشهد + ساعت ها مشاوره رایگان برای موفقیت کسب و کار

راه اندازی کسب و کار اینترنتی تخصص ماست .

بدون شک با جو موجود در فضای اینترنت آشنایی دارید. طراحی سایت دیگر مثل قدیم فقط بر پایه الگوریتم های کد محور و ثابتی نیست که تنها منتج به ایجاد سایت شود. مولفه های مختلفی ماننده نیاز مخاطب، رنگ و طرح سازمانی، جذب و اعتماد سازی و دیگر موارد باید رعایت شود.

برنده رقابت مجازی باشید

برنده رقابت مجازی، سایتی است که طراحی مخاطب پسند و حرفه ای داشته باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون نگرشی جامع و استراتژیک نسبت به طراحی سایت داشته و بازار هدف تخصصی را آنالیز دقیق خواهد کرد. انجام کلیه امور مربوط به طراحی سایت مانند سئو سایت در مشهد توسط تیم حرفه‌ای متشکل از مهندسان جوان و خلاق شهر مشهد صورت گرفته و تجربه ۱۰ ساله آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون نیز تضمینی بر نتیجه موفقیت آمیز خواهد بود.

تیم حرفه‌ای طراحی سایت شرکتی در مشهد

ما از نگرانی شما کاملا آگاهیم. مسلما برون سپاری فعالیت طراحی سایت در مشهد، برای آسودگی خاطر از انجام پروژه بوده و مدیران توقعات بالایی از کیفیت انجام کار دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون توقعات و انتظارات شما را پیش از انجام پروژه بررسی نموده و سایتی را برای شما طراحی می‌کند که مطابق خواسته شما باشد. در طول مسیر نیاز به هر مشاوره‌ای که داشته باشید، تجربه آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون به طور رایگان در اختیار شما بوده و همراهی ما در تمامی جهات خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی در مشهد با بالاترین بازدهی

برای بهره وری مناسب یک پروژه اینترنتی نیاز به چه ابزاری دارید؟ طبیعتا اولین گام طراحی یک سایت حرفه ای بوده که توانایی رقابت داشته باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون سایتی را برای مجموعه شما طراحی می‌کند که:

  • سئوی بهینه و سازگار و الگوریتم جدید گوگل را داشته باشد
  • سرعت لود بالا، کاملا واکنش گرا باشد
  • جلوه‌ای جذاب داشته و مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.
  • کد نویسی صحیح و امنیت بالایی داشته باشد.
  • استفاده از آن بسیار آسان و پنل کاربری فارسی تعبیه شده باشد.

استراتژی آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون برای طراحی سایت شرکتی در مشهد

طراحی سایت ارزان قیمت

طی کردن پروسه اجرایی طراحی سایت شاید آسان ترین مرحله کار ما باشد. این مرحله بر اساس تجربه و حرفه ما بوده و تیم خلاق آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون آمادگی کامل برای این مرحله دارد. اما پیش از اجرای پروژه لازم است تا خواسته و نیاز خود را با ما مطرح کنید تا بر اساس اهدافی که دارید به شما برنامه ای مناسب ارائه دهیم.

اگر بودجه‌ی کمی دارید می‌توانید از قالب های آماده آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون که به طور حرفه‌ای طراحی شده اند استفاده کنید که البته راه اندازی و نصب آن رایگان بوده و توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون انجام می‌شود. طراحی قالب وردپرس توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون با هدف سرعت دادن به فعالیت های شما انجام شده است.

طراحی سایت اختصاصی

شرکت های متقاضی طراحی سایت اختصاصی، می‌توانند طرح مورد نظر خود را با طراحان آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون مطرح کنند. خاتون بزرگترین شرکت طراحی سایت در مشهد نیز پروسه اجرایی طراحی سایت شما را با توجه به نیاز رقابتی، بر عهده گرفته و از صفر تا صد مراحل را برای شما انجام خواهد داد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

مشهد باتوجه به موقعیت خاصی که دارد و حضور مرقد مطهر امام هشتم در این شهر سالانه میزبان تعداد زیادی از زائران  از سراسر جهان است نه تنها مردم کشور خودمان پس داشتن یک وب سایت فروشگاهی در مشهد بعث می شود که کسب و کار شما  و فروشگاه شما اعتبار بین المللی به خود بگیرد.

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد قطعا مزایای زیادی برای شما دارد که در ادامه به آنها می پردازیم اما همی ن را بدانید که با داشتن یک وب سایت فروشگاهی چند مرحله از رقبای خود جلو هستید چرا که مسافرین قبل از رسیدن به مشهد اطلاعات شما  مثل ادرس، شماره تلفن، موجودی اجناس و حتی کالای مورد نظر خود را انتخاب می کنند و فقط منتظر رسیدن به مشه هستند تا از شما خرید کنند.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در مشهد در چیست؟

این روزها ترجیح عموم مردم جامعه خریدهای آنلاین است. با توجه به این که اینترنت به صورت گسترده در دسترس همگان قرار دارد و خیلی راحت هم می توانیم برای پرداخت هزینه ها در بستر اینترنت اقدام کنیم این کار با استقبال بالای کاربران مواجه شده است.

همچنین مشکلات بیشماری مانند ترافیک بسیار زیاد و شلوغی خیابان ها، ازدحام جمعیت و خطرناکی و ریسک آن در دوره پاندمی، مشغله های زیاد و نبود تایم کافی برای انجام خریدها به صورت حضوری، هماهنگ نبودن وقت ها خالی افراد با تایم های باز بودن مغازه ها و سایر موارد از این دست همه و همه سبب شده اند تا افراد اقبال خوبی به خریدهای آنلاین نشان داده و استقبال خوبی از این کار داشته باشند.

چه چیزی از این بهتر که شما در خانه و روی مبل محبوبتان نشسته باشید و فنجان چای یا قهوه تان هم کنارتان باشد و به صورت همزمان خریدهای خود را هم انجام دهید. اینجاست که میبینیم طراحی سایت فروشگاهی در مشهد تا چه اندازه برای کسب و کارها مهم و در عین حال ضروری است.

به همین علت هم بسیاری از کسب و کارها روی به طراحی سایت خودشان آورده و علاوه بر فعالیت به صورت حضوری به شکلی موازی در بستر اینترنت هم مشغول هستند.

به کمک طراحی سایت فروشگاهی در مشهد شما می توانید یک جامعه هدف بسیار گسترده و به اندازه کل کشور یا حتی کل دنیا برای کسب و کار خود تعیین کنید و دیگر محدود به شهر خودتان نباشید. لذا شما می توانید محصولاتتان را به شکلی کشوری و یا حتی در موارد ممکن بین المللی ارائه کنید و به این صورت مشتریان بیشتر در اختیار داشته باشید.

در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد توجه به چه نکته هایی ضروری است؟

این روزها رقابت شدید و تنگاتنگی میان کسب و کارهای هم رده برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. پس توجه به برخی نکته ها در طراحی می تواند سایت فروشگاهی شما را در کورس رقابت جلو بیندازد.

اگر سایت شما دارای بعضی قابلیت ها و امکانات منحصر بفرد باشد آنگاه می توانید حساب بالایی روی موفقیت آن باز کنید. در ادامه تعدادی از مهمترین و بهترین قابلیت هایی که لازم است در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به آنها توجه شده و آنها را پیاده سازی کرد آورده شده اند:

  • ارائه ی پیشنهادهای فوق العاده و شگفت انگیز در صفحه های مختلف سایت
  • طراحی برخی قابلیت های ضروری و در عین حال کاربردی برای سایت
  • به وجود آوردن احساس ایمن بودن خرید از این فروشگاه برای مشتری

در ادامه به شرح هر یک از این امکانات و قابلیت ها در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

ارائه ی پیشنهادهای فوق العاده و شگفت انگیز در صفحه های مختلف سایت

همانطور که در فروشگاه های سنتی ویترین هایی هستند که برای نمایش اجناس و کالاها مورد استفاده قرار می گیرند، در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد هم می بایست برای سایت مورد نظر ویترین جذاب و اغوا کننده ای طراح کرد.

حتما در هایپر مارکت ها دیده اید که معمولا اقلام خوب یا تخفیف خورده را طوری قرار می دهند که در معرض دید عموم باشد. برای سایت هم می بایست دقیقا به همین شکل عمل کنیم. معمولا در سایت ها بخش بالایی و پایینی صفحه ی سایت را به عنوان ویترین آن در نظر می گیرند. نکته مهم این است که این ویترین به گونه ای پر شود یا بهتر بگوییم طراحی شود که مشتری برای خرید وسوسه شده و ترغیب شود.

پس بهترین پیشنهادهای کسب و کارتان را در این ویترین قرار دهید. این ویترن می تواند محصولات مختلفی را در بر بگیرد: محصولاتی که تخفیف های خوبی خورده اند، برگزاری یک جشنواره خرید با قیمت های استثنایی، اطلاع رسانی در مورد برگزاری برخی رقابت ها و مسابقات در زمینه کسب و کار مورد نظر و یا در نهایت محصولاتی که در لیست تخفیف های دوره ای مثلا تخفیف های اول ماه، تخفیف های فصلی، تخفیف های آخر سال و … قرار می گیرند.

به هر حال این وظیفه طراح سایت است که این ویترین را از نظر بصری زیبا، جذاب و هیجان انگیز و از همه مهمتر وسوسه کننده و اغواگر طراحی کند تا کاملا مورد پسند کاربر واقع شده و او را برای خرید علاقه مند کند.

طراحی برخی قابلیت های ضروری و در عین حال کاربردی برای سایت

مورد بعدی و نکته مهم دیگری که حتما می بایست در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد به آن دقت شود قابلیت ها و امکاناتی است که برای سایت های فروشگاهی به نوعی الزامی یا بهتر بگوییم کاربردی هستند.

این امکانات کمک می کنند کاربر خیلی راحت از سایت فروشگاهی شما بهره گرفته و خریدهای خود را ب هیچ دردسری انجام دهد. حتما میدانید که راحتی کار با سایت یکی از مهمترین و کلیدی ترین عامل های موفقیت و پیشرفت فروشگاه اینترنتی شماست. پس مهم است که با به کارگیری این امکانات سایتی حرفه ای و راحت در کار کردن داشته باشید. تعدادی از مهمترین این قابلیت ها به شرح زیر هستند:

  • فراهم آوردن امکان سرچ برای محصولات مورد نظر
  • فراهم آوردن قابلیت فیلتر کردن محصولات با ویژگی های مختلف اعم از قیمت، نوع محصول، دسته بندی آن، برند محصول، موجود یا ناموجود بودن و … این کار سبب بالا رفتن سرعت پیدا کردن محصول مورد نظر کاربر شده و رضایت وی را در بر خواهد داشت.
  • قابلیت پرداخت فاکتور به روش های مختلف از جمله پرداخت اینترنتی، پرداخت از کیف پول دیجیتالی، پرداخت در محل
  • فراهم آوردن امکان ثبت نظرات کاربران در مورد محصولات و یا وب سایت، حال میخواهد مثبت باشد یا منفی

طراحان سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ خاتون این نکته مهم را همیشه در نظر می گیرند تا طراحی سایت در مشهد به به بهترین شکل انجام گیرد

سایر امکانات کاربردی که در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد مطرح می شوند کدامند؟

علاوه بر موارد گفته شده در بالا امکانات دیگری هم هستند که پیاده سازی آنها در طراحی سایت فروشگاهی در مشهد بسیار مهم بوده و میتواند سبب موفقیت سایت و برتری آن در مقایسه با رقیبانش شود. این امکانات به شرح زیر هستند:

  1. فراهم آوردن امکان تعیین راه های مختلف برای فرستادن محصولات خریداری شده مانند استفاده از پیک، تیپاکس، پست و …
  2. قابلیت انجام پروسه خرید از سایت به گونه ای کاملا خودکار و مستقل از نیاز به تایید کردن پروسه خرید مورد نظر به وسیله مدیر سایت یا …
  3. قابلیت به نمایش درآوردن توضیحات و شرح محصول و کالاهای مورد نظر به شکلی کامل
  4. فراهم آوردن قابلیت عرضه بن های تخفیف برای مشتریان
  5. در اختیار داشتن سامانه قوی برای سبد خرید و امکان دریافت ریپورت و مطلع شدن از وضعیت فعلی سفارش به ثبت رسیده
  6. قابلیت پیگیری ارسال محصول
  7. امکان آپلود عکس های مختلف از محصول
  8. سرعت بالای سایت و سریع بودن جابجایی در میان منوهای مختلف
  9. قابلیت ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص امکاناتی خاص به اعضای این باشگاه
  10. به وجود آوردن احساس ایمن بودن خرید از این فروشگاه برای مشتری

هرقدر هم که شما سایت خوب و کاملی داشته باشید، ویترین آن را به خوبی طراحی کرده باشید، امکانات منحصر بفرد و کاربردی برای آن تعبیه کرده باشید و … باز هم تا اعتماد مشتریان را جلب نکنید نمی توانید به خوبی عمل کنید و درآمدهای خود را افزایش دهید.

برای به وجود آوردن حس ایمن بودن خرید از سایت فروشگاهی شما و اطمینان و اعتماد مشتری به آن شما می توانید از مجوز نماد الکترونیک برای سایت خود استفاده کنید.

این مجوز که به نام نماد اعتماد هم شناخته می شود به وسیله مرکز توسعه تجارت الکترونیک به سایت ها ارائه می شود. این سازمان خود با مجوز وزارت صنعت و معدن و تحت نظارت آن کار می کند. وجود این نماد سبب می شود مشتری با خیالی آسوده از سایت فروشگاهی شما خرید کند. چرا که اطمینان دارد اگر احتمالا مشکلی هم پیش بیاید وی می تواند آن را به صورت قانونی پیگیری کند.

پس وجود این نماد در وب سایت باعث اطمینان خاطر کاربران شما شده و آنها با خیالی آسوده از سایتتان خرید خواهند کرد. لذا در طراحی سایت در مشهد این موضوع را از یاد نبرید.

مرحله های طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

برای این که بتوانید طراحی سایت فروشگاهی در مشهد را به خوب انجام دهید  و نتیجه و بازده خوبی دریافت کنید باید برنامه ریزی داشته باشید. این برنامه ریزی شامل انجام مرحله های مختلف کار هم می شود. لذا در این قسمت تصمیم گرفتیم به شرح و بررسی مرحله ها موجود برای طراحی سایت در مشهد بپردازیم. این مرحله ها به شرح زیر هستند:

  • با سفارش دهنده وارد مذاکره شوید
  • تاییدیه های اولیه برای طرح ارائه شده را دریافت کنید
  • طراحی نسخه تست سایت و ارائه آن به مشتری برای رفع اشکالات و ایرادات موجود
  • پیاده سازی اصلاحات و راه اندازی سایت به منظور ارائه خدمات به مشتریان

در ادامه به شرح هر یک از این موارد می پردازیم.

    با سفارش دهنده وارد مذاکره شوید

 برای کار یک جلسه برگزار کنید و طی صحبت با فرد سفارش دهنده در مورد کلیه نیازهای وی و انتظاراتی که از سایت دارد اطلاعات لازم را کسب کنید. در این مرحله شما می بایست نیازسنجی های لازم را برای طراحی سایت مورد نظر انجام دهید.

سپس باید در مورد آنچه که راجع به طراحی اولیه وب سایت به ذهنتان آمده و در نظر دارید با مشتری گفتگو کنید و ببینید آیا وی این طرح را خواهد پسندید یا خیر. سعی کنید ریز و جزء نیازهای مشتری و انتظارات وی را در این مرحله به دست آورید.

    تاییدیه های اولیه برای طرح ارائه شده را دریافت کنید

مرحله بعدی به تایید رسیدن طرح اولیه ارائه شده برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد است. این کار هم می تواند به وسیله مشتری و سفارش دهنده انجام شود و هم اگر به صورت تیم کار می کنید یا یک کارفرمای اصلی دارید به وسیله آنها انجام شود.

    طراحی نسخه تست سایت و ارائه آن به مشتری برای رفع اشکالات و ایرادات موجود

پس از دریافت تاییدیه برای طراحی اولیه نوبت به طراحی و سپس عرضه نسخه تست وب سایت مورد نظر می رسد. شما این نسخه از طراحی سایت فروشگاهی در مشهد را که به صورت آزمایشی انجام شده است در اختیار مشتری قرار می دهید. مشتری با بررسی این طراحی به شکلی همه جانبه نظر خود را در مورد آن اعلام می کند. همچنین هر کجا که نیاز به اعمال تغییرات یا اصلاح سایت باشد مشتری آن را اعلام می کند و طراح هم در صدد رفع این مشکلات و اجرایی کردن اصلاحات برمی آید.

    پیاده سازی اصلاحات و راه اندازی سایت به منظور ارائه خدمات به مشتریان

و در نهایت پس از این که کلیه مشکلات موجود و ایرادات رفع شدند نوبت به راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر می رسد. در این مرحله راه اندازی در دامنه اصلی که برای سایت وجود دارد انجام می شود و سایت فروشگاهی ما آماده برای ارائه خدمات به مشتریان است.

نتیجه گیری در مورد طراحی سایت فروشگاهی در مشهد

این روزها سایت های فروشگاهی به شدت ضروری به شمار می آیند. بسیار از کسب و کارهای حضوری و سنتی اقدام به طراحی وب سایت برای بیزینس خود کرده و در بستر اینترنت هم مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب مفصلا در مورد طراحی سایت فروشگاهی در مشهد صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا