جامعه

قاضی زاده هاشمی: نظم دهی واکسیناسیون برای امنیت خاطر مردم پیگیری شود

قاضی زاده هاشمی: نظم دهی واکسیناسیون برای امنیت خاطر مردم پیگیری شود

معاون رئیس مجلس با تأکید بر لزوم تسریع در واکسیناسیون عمومی برای مقابله با تاج گذاری گفت: مکانیسم تنظیم واکسیناسیون باید با جدیت دنبال شود تا امنیت مردم برای واکسیناسیون ایجاد شود.

به گزارش آپارات نیوز ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، در میان پزشکان ، در سخنانی با اشاره به اقدامات لازم برای مقابله با جهش های در حال ظهور ویروس کرونا گفت: “جهش های پایدار وجود دارد که می تواند الگوی جدی تری در مورد شدت ، میزان مرگ و میر و سرعت انتقال. و پیچیده تر از گذشته باشید و سیستم مراقبت و پیشگیری را به چالش بکشید.

وی افزود: چگونه اکنون می توانیم با پیش بینی های لازم و اقدامات به موقع با مدیریت علمی و رفتار کاملاً کامل ویروس کرونا کنار بیاییم و قبل از وارد آمدن آسیب جدی بحران را به حداقل برسانیم؟

معاون اول رئیس مجلس گفت: سیستم نظارت دقیق و نظارت سریع بر تغییرات ژنتیکی ویروس از جایگاه ویژه ای در مدیریت موفقیت آمیز این بیماری برخوردار است و در سیستم مشاهده بیماران مشکوک به موقع شناسایی و تصمیمات لازم گرفته می شود ساخته شده به موقع کنترل می شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: بر اساس گزارش ها ، هزاران بیمار آلوده در کشور ما متاسفانه قرنطینه شده و این بیماری را شیوع داده اند که این نتیجه سو mis مدیریت بود.

وی تأکید می کند: “نظارت سریع بر تغییرات ژنتیکی نیز نقشی اساسی در کاهش آسیب و کنترل چرخه بیماری دارد و این باید مورد بازنگری اساسی قرار گیرد.”

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تسریع در واکسیناسیون عمومی می تواند مکمل برنامه های سیستم مراقبت و کنترل صحیح پیشگیری از شیوع در شیوع احتمالی بیماری باشد ، اظهار داشت: علاوه بر ایجاد ایمنی برای افرادی که نیاز به واکسینه شود ، مکانیسم گفته شده در مورد واکسیناسیون باید بسیار جدی باشد.

تأکید کرد: با جلوگیری از شیوع بیماری از طریق تشخیص ، تشخیص و انزوای مناسب بیماران در قالب یک سیستم نظارتی می تواند بار بستری در بیمارستان و مرگ و میر و همچنین پذیرش بیمارستان ها به دلیل فرسودگی مدافعان بهداشت و اعضای دیگر. مشکلات جدی مالی ناشی از بیماری کووید را در بخش پزشکی کاهش دهید و چنین اعتباراتی را می توان برای بهبود شاخص های بهداشتی کشور هزینه کرد. با جلوگیری از گسترش ویروس های نوظهور کرونا ، اقتصاد همچنین می تواند در بازار و اصناف در سراسر کشور احیا شود.

در آخر قاضی زاده هاشمی گفت: “با هماهنگی دقیق ، از آسیب جدی به زندگی انسان جلوگیری می شود و در نهایت شاهد صلح و سلامتی در تمام نقاط ملت خواهد بود و مقدمه ای برای ایران بدون تاج است.”

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا