دانش و سلامتکسب و کار برتر

قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری

خصوصیات قهوه سوپریم گانودرما برای ناباروری و بارداری

از موارد دیگری که برای بارداری در خانم ها توسط قارچ گانودرما اثر گذار است باید به این موضوع اشاره کرد که این گیاه برای نازایی های IVF مفید است و قارچ گانودرما می تواند با درمان عوامل ریشه‌ای در نازایی بانوان فعالیت لنفوسیت های تی را افزایش دهد و با کاهش استرس می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

یکی از مهمترین علل ناباروری نازایی در آقایان و بانوان استرس می باشد. استرس می‌تواند سبب شود تا تعادل هورمونی بدن به هم بریزد .گانودرما می تواند به تعادل هورمونی در بدن بسیار کمک کند و از این رو چنانچه افرادی که به تیروئید کم کار و پرکار مبتلا هستند با استفاده از قهوه گانودرما برای تیروئید می توانند از خواص آن بهره‌مند شوند و تعادل هورمون تیروئید را در بدن خود برقرار کنند. زیرا یکی از مهمترین عللی که سبب برهم ریختن تعادل هورمونی در افراد می شود عدم سلامت کبد می باشد و قارچ گانودرما برای درمان و سلامت کبد بسیار مفید است.

موارد گفته شده در خصوص خواص بی نظیر و شگفت انگیز قهوه گانودرما و ویژگی های درمانی آن برای ناباروری در آقایان و نازایی در خانم ها به این معنی نیست که شما برای درمان این عارضه ها می توانید بی‌ رویه اقدام به مصرف این محصول کنید. زیرا مصرف بیش از حد این محصول می‌تواند خود باعث بیماری هایی مانند فیبروم و دیسمنوره یا قاعدگی های دردناک شود و همچنین این موارد می‌تواند خود باعث ناباروری شود و استفاده از اصولی و منظم از فراورده های دارای مقادیر کافی قارچ گانودرما می تواند یک راهکار مناسب باشد که جهت درمان نازایی در بانوان موثر است.
از دیگر مواردی که اعث نازایی در خانم ها میشود عفونت های واژینال می‌باشد و قارچ گانودرما برای درمان عفونت بسیار کارآمد است.زیر این محصول با تقویت سیستم ایمنی بدن به درمان عفونت ها بسیار کمک می‌کند و با تقویت تخمدان ها می تواند خطر نازایی را کاهش دهد.
قهوه فوری سوپریم گانودرما می باشد و استفاده از این محصول برای ناباروری بسیار مفید است. همانطور که گفتیم چنانچه آقا هستید و دچار ناباروری شدید استفاده از گیاه خرنوب در قهوه فوری سوپریم برای ناباروری شما بسیار مفید است .همچنین چنانچه خانم هستید و دچار نازایی شده اید قهوه گانودرما دکتر بیز برای بارداری می تواند یک راهکار کاملاً اصولی و اثبات شده علمی به شمار برود.
جهت خرید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز با بهترین قیمت و ضمانت واقعی اصالت کالا و گارانتی عودت وجه می توانید از این قسمت اقدام کنید و انواع قهوه های گانودرما دکتر بیز را با بهترین قیمت از سایت کالا مال تهیه کنید.

خواص قارچ گانودرما برای نازایی

قارچ گانودرما به دلایل زیر برای نازایی خاصیت دارد:

  1. قارچ گانودرما بیشتر برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می‌شود. این قارچ پاسخ ایمنی بیش از حد (مانند بیماری خود ایمنی) را تنظیم می‌کند، اما فعالیت لنفوسیت‌های T را افزایش می‌دهد.
  2. همچنین ضد التهاب و ضد کاندیدا است و نشان داده شده است که در هنگام استرس از بدن پشتیبانی می‌کند. قارچ گانودرما یا Reishi یک آداپتوژن شناخته شده است. مطالعات نشان می‌دهد که عملکرد قشر آدرنال را بهبود می‌بخشد. به همین دلیل در هنگام استرس توانایی پشتیبانی از بدن را دارد. مشکلات بهداشت باروری و ناباروری ممکن است سطح استرس فرد را افزایش دهد. برای کسانی که به سختی می‌توانند سطح استرس خود را مدیریت کنند، ممکن است قارچ گانودرما گزینه مناسبی باشد.
  3. قارچ گانودرما همچنین از کبد محافظت می‌کند. سلامت کبد برای تعادل هورمونی بسیار حیاتی است. توانایی قارچ ریشی در حمایت و محافظت از سلامت کبد ممکن است برای کسانی که چندین چرخه IUI دارویی ، IVF یا استفاده طولانی مدت از قرص‌های پیشگیری از بارداری را تجربه کرده‌اند، مفید باشد که ممکن است تأثیر آن بر کبد باشد.
  4. تأثیرات این قارچ روی بدن تجمعی است. این بدان معنی است که برای دستیابی به خواص قارچ گانودرما برای نازایی، استفاده روزانه و گذشت زمان ضروری است. نشان داده شده است که قارچ گانودرما در صورت تجویز روزانه در 3 دوز جداگانه (12 میلی لیتر عصاره قارچ گانودرما) ، باعث کاهش التهاب لگن می‌شود. توانایی قارچ ریشی در کاهش التهاب لگن ، آن را به عنوان کاندیدای خوبی برای مدیریت ناراحتی آندومتریوز ، فیبروم‌های رحمی ، دیسمنوره یا قاعدگی دردناک و بیماری التهابی لگن (PID) تبدیل کرده است.

قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری

فواید گانودرما برای درمان عفونت

یکی از دلایل نازایی زنان، عفونت دستگاه تناسلی زنان است. عفونت‌ها می‌توانند قسمت‌های مختلف دستگاه تناسلی داخلی یا خارجی زنان را درگیر کنند و سبب درد و به مرور زمان ناباروری آنها شوند.
عفونت دستگاه تناسلی خارجی زنان (واژن و دهانه رحم) تاثیر زیادی بر روی نازایی زن ایجاد نمی‌کند و به درمان‌های ساده پاسخ می‌دهند. اما عفونت دستگاه تناسلی داخلی زنان (رحم، لوله‌های رحمی و تخمدان‌ها) که اساساً نوع باکتری و میکروبی این قسمت‌ها را آلوده می‌کند با عفونت ژنیتال خارجی متفاوت است و اگر درمان نشود ممکن است موجب ناباروری در زنان شود.

این عفونت‌ها ممکن است موجب بسته شدن و آسیب لوله‌های رحمی شود و از آنجایی که وجود لوله‌های رحمی برای انتقال تخمک و باروری آن توسط اسپرم ضروری است، عفونت لوله‌های رحمی حدوداً 10 درصد نازایی‌ها را تشکیل می‌دهد.

گاهی عفونت دستگاه تناسلی داخلی زنان، علائم خفیفی دارند و ممکن است شما متوجه علائم عفونت نشوید، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خانم‌ها هر ۶ ماه برای کنترل سلامتی خود به متخصصین زنان مراجعه کنند. گاهی عفونت‌های داخلی به صورت ناگهانی و شدید و با علائمی مانند تب، ترشحات واژینال و… همراه هستند که اگر تشخیص داده نشوند در سال‌های بعد (هنگام مراجعه خانم برای درمان نازایی) پزشک با گرفتن عکس رنگی سابقه عفونت در سال‌های قبل را که موجب نازایی و بسته شدن لوله‌های رحمی شده را مشاهده می‌کند.

درکنار اقدامات پزشکی برای درمان عفونت‌های دستگاه تناسلی زنان می‌توانید از مکمل درمانی مانند قارچ گانودرما نیز استفاده کنید. قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی بدن عفونت‌های بدن را از بین می‌برد و همچنین باعث تقویت تخمدان‌ها می‌شود و خطر نازایی را کاهش می‌دهد.

قارچ گانودرما برای بارداری (احتیاطات لازم)

اگر شما برای درمان نازایی خود میخواهید قارچ گانودرما مصرف کنید، حتماً قبل از مصرف این قارچ، به نکات زیر توجه نمایید. زیرا مصرف این قارچ برای برخی از  افراد ممکن است خطرناک باشد:

  • اگر فشار خون پایین داشته باشید یا برای بالا بردن فشار خون خود اقدام به درمان کرده باشید.
  • اگر داروهای دیابت مصرف می‌کنید.
  • در صورتی که اختلال سیستم ایمنی دارید و یا داروهای آن را مصرف می‌کنید.
  • در صورتی که از داروهای فشار خون استفاده می‌کنید.
  • در صورت بارداری یا شیردهی از مصرف قارچ ریشی خودداری کنید، زیرا مطالعه کافی در مورد ایمنی مصرف قارچ گانودرما در این شرایط صورت نگرفته است.
  • اگر از داروهای ضد انعقاد یا ضد پلاکت مانند آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)، وارفارین و هپارین استفاده می‌کنید، زیرا فعل و انفعالات قارچ گانودرما ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهد.
  • مصرف دوزهای زیاد قارچ گانودرما ممکن است در افرادی که تعداد پلاکت بسیار پایینی دارند، خونریزی را بیشتر می‌کند.

 

طرز مصرف قارچ گانودرما برای بارداری

قارچ گانودرما به عنوان یک ماده غذایی کشت و فروخته می‌شود، اما ممکن است سفت و تلخ باشد. وقتی می‌خواهید برای سلامتی و به عنوان یک گیاه دارویی و برای بارداری از این قارچ استفاده کنید، باید خشک شده این قارچ را به صورت عصاره مصرف نمایید. عصاره قارچ گانودرما به شکل‌های زیر در دسترس است:

  • مایع
  • کپسول
  • پودر

قهوه گانودرما دکتر بیز سوپریم مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه فوری سوپریم با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت خرید از سایت دکتر بیز کلیک کنید

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا