دانش و سلامت

مادرانِ باردارِ کرونایی برای زایمان به کدام بیمارستان‌ها بروند؟

مادرانِ باردارِ کرونایی برای زایمان به کدام بیمارستان‌ها بروند؟

در این روز از کرونایی شاید مادران بارداری که زمان زایمانشان نزدیک است, ترین نگرانی و ترس از کووید-۱۹ اند. ترس از جان بدان معنی است که پس از ۹ ماه از آن است که در زمان شیوع بیماری ویروسی که تمام جهان گرفتار شده است. جهان شورش. ترس که زنان باردار اگر شما هم به کووید-۱۹ با آنها. خیلی بیشتر …

با توجه به یاهو! یکی از این ابهامات است که می تواند این روزها فکر بسیاری از مادران باردار کار کرده و مانند مادری و بستریشان در بیمارستان است. در وزارت بهداشت هم از ابتدا از ظاهر کرونا در این کشور برای خود فکر و برای پروتکل نوشت.

نحوه پذیرش زنان باردار کرونایی در بیمارستان

بر این اساس دکتر رضا گلپیرا-رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت در گفت و گو با یاهو! در مورد نحوه پذیرش زنان باردار مبتلا کووید-۱۹ شده اند در بیمارستان ها گفت: تمام بیمارستاهای دانشگاه مردم را به پذیرش آنها. برای مثال در تهران, بیمارستان ها, آداب و رسوم, گل یاس, امام خمینی (ره) به رسول خدا گفت: بیمارستان کمالی کرج و… مطمئن شوید که مادران باردار دچار کووید-۱۹ پذیرش کار می کنند.

وی با بیان این که بیمارستان های ما به مجهزی را و مطمئن شوید که مادران باردار به آنها را قبول. افزود: به طور کلی در سراسر کشور و بیمارستان و دانشگاهی ما برای همه بیماران تکمیل ارائه خدمات است. هیچ بیمارستان دانشگاهی است که سرویس و خدمات لازم را به زنان باردار ارائه نمی کند مگر اینکه مادر باردار به یک بیماری زمینهای همراه با, که در این صورت بیمار به یک بیمارستان تخصصی مربوطه میدهند. برای مثال اگر مادر در طول بارداری بیماری های قلبی و عروقی و در حال حاضر زمان برای کووید-۱۹ است که او را به بیمارستان امام خمینی (ره) و یا متخصص از بیمارستان به یکی دیگر از مانیتور).

کووید-۱۹ از مادر باردار به نوزاد منتقل می شود ؟

گلپیرا با بیان اینکه این درست نیست که در زمان تولد. بیماری کووید-۱۹ مادر با نوزاد منتقل می شود گفت: در همان زمان, این بیمارستان نیز مراقبتهایی برای مادر باردار و نوزاد بر اساس پروتکل انجام می شود و این مشکل را ایجاد نمی شود.

بیمارستان های دولتی ملزم مادران باردار کرونایی باید اذعان کرد که

در همین زمینه دکتر فرح بابایی رئیس مامايي معاونت درمان وزارت بهداشت در گفت و گو با یاهو! بیان کرد که تمام بیمارستان های دولتی در این کشور مبتلا به کووید-۱۹ قبول” گفت: همان زمان تمام بیمارستان ها در کشور ما در سراسر کشور است. زنان باردار مبتلا به کووید-۱۹ باید اذعان کرد آنها را. از آغاز ظهور کرونا در این کشور از همه بیمارستان های دولتی ملزم شدند که بیماران کرونایی از جمله مادران باردار با تاج پذیرش و مدیریت بیمارستان کار نیز انجام شده و نگهداری آنها.

برای بیمارستان های خصوصی مادران باردار کرونایی را قبول نمی کند ؟

افزود: البته می توان به بیمارستان های خصوصی در مادران باردار با کووید-۱۹ را قبول کند. این نیز شاید به این دلیل است که منابع لازم را ندارد و اگر بیمار نیاز به خدمات ویژه نمی شد و از خدمات و امکانات برای مادران به ارائه اما بیمارستان های دولتی به صورت تمام وقت در خدمت مردم بوده است ارائه خدمت کرده اند.

مدت بستری مادران باردار کرونایی در بیمارستان

بابایی گفت که مدت بستری در زنان باردار با کووید-۱۹ ، متفاوت است. ادامه داد: پروتکل های وزارت بهداشت برای همه بیمارستان ها ارسال شده است. در زنان باردار و مادران با تاج همچنین میزان بستری شدن در بیمارستان بسته به شرایط بیمار است. شدت بیماری و وضعیت بیماری زمین است که شما ممکن است ، آن متفاوت است. برخی از مادران باردار ممکن است دو ماه در بیمارستان بستری شد و بعد از بهبود و رفع اشکال و همچنین وجود یک هفته از بستری شدن در بیمارستان بهبود یافته و رفع اشکال است. در نتیجه شدت بیماری بستگی دارد.

جزئیات و نحوه مراقبت از مادران باردار کرونایی در بیمارستان

با توجه به یاهو! لازم به ذکر است که در نامه دکتر علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۸ خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تعهد از حضور متخصص زنان در هدر مادران باردار مشکوک و یا مبتلا به کووید-۱۹, که در بيمارستان بستری است که آنها باید. تاکید شد.

مژده در این نامه شرایط مراقبت از مادران باردار مشکوک و یا مبتلا به کرونا در آن است اظهار داشت که جزئیات آن در ادامه می آید:

“- علاوه بر حضور متخصصان مقیم یا آنکال در وهله اول برنامه آنکال دوم مرخصی زایمان در اختیار بلوک زایمان و همه بخشهای مرتبط و ستاد هدایت استفاده می شود.

– برنامه کسب و کار روزانه زایمان مراکز ارجاعی در که باردار مبتلا یا مشکوک به بیماری کووید – ۱۹ اعتراف به جرم و جنایت. تعیین و اعلام می شود و بازدید روزانه صبحگاهی با توجه به این برنامه این واقعیت است.

– مکاتبات دستورالعمل ابلاغ به سلامت مادران در مورد مدیریت درمان مادران بستری زنان باردار ۴۲ روز پس از تحویل. بازدید اولیه این گروه از بیماران در همه مراکز اورژانس زایمان حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از بستری بود انجام مشاهدات و سفارشات در مورد که برای آنها ثبت می شود.

– در بيمارستانهای آموزشی بازدید اولیه باید حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از پذیرش دستیاران زنان سال سه و چهار انجام شده و پس از آن بر اساس شرایط بیمار است. اتندینگ حالت آماده به کار یا آنکال در بیمار هدر می شود در حال حاضر. در صورت عدم حضور اتندینگ همه اقدامات و نظرات آنها به عنوان دستورات تلفنی با دستیاران سال به بالا با درج تاریخ و زمان در پرونده بیمار ثبت شود.

– برنامه ریزی چگونه برای مدیریت فرایند پذیرش یا ختم بارداری و روش برای مادران فوق باید با حضور یک متخصص زنان با این طرح در این کمیته از بیمارستان چند رشته ذکر شده در اطلاعیه ۰۳ انجام می شود.

– بستری مامان مشکوک و یا مبتلا به این بیماری کووید-۱۹ در اتاق زایمان باید گزارش به پزشک اطفال / فوق العاده نوزادان تکمیل شود.

– حضور یک متخصص زنان و زایمان در بیمارستان های غیر آموزشی و حداقل دستیار زنان و زایمان سه یا چهار نفر در بیمارستان پس از ورود بیمار به مرحله فعال زایمان و زایمان طبیعی مادران مشکوک و یا مبتلا به یک بیماری کووید-۱۹ الزامی است.

– برای زایمان (زایمان طبیعی یا سزارین) متخصص اطفال / فوق نوزادان باید در حال حاضر.

– در مورد زایمان طبیعی و یا هر گونه مداخله جراحی برای این گروه از مادران با توجه به فاصله فیزیکی بسیار کمی بین مادر باردار و مراقبت های بهداشتی با تیم پوشش حفاظت ارائه دهندگان خدمت باید کامل شبیه تیم در معرض ترشحات راه های هوایی است.

– در زمان امتیاز این گروه از مادران (باردار و یا پس از زایمان) و…. آموزش مراقبت در منزل برای آنها و خانواده الزامی است.”

پایان پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا