نکات مهم برای افراد تازه کار در efootball

ما فرض رو بر این میگیریم که شما یک فرد تازه کار در ایفوتبال هستین و نیاز دارین به آموزش های ابتدایی ای فوتبال تا بتونین حرفه ای بشین و پیشرفت کنین البته این پیشرفت چند دیدگاه داره، یکی از این دیدگاه ها این هستش که شما برای پیشرفت در eFootball  لازم هست که خرید کوین ای فوتبال انجام بدین تا بتونین پک های خفن باز کنین و بازیکنای خوب بگیرین تا بتونین بیشتر بازی هارو برنده بشین.

نکات مهم برای افراد تازه کار در efootball

ترفند های ای فوتبال و نکات مهم برای حرفه ای شدن در efootball

همه ی بازیا یک سری ترفند مخفی دارن که البته قبل از یادگیری این ترفندا بهتره ما به سمت این بریم که نکات ابتدایی رو بلد باشیم  و یاد بگیریم، سپس بعد از اون بریم به دنبال نکات طلایی و ترفند های پنهان ای فوتبال.

ترفند های ای فوتبال

لیگ eFootball چیست ؟

این یک لیگ مبتنی بر دیویژن است که در آن کاربران از سراسر جهان با استفاده از تیم‌های رویایی خود به رقابت می‌پردازند. هر فاز ۲۸ روز طول می‌کشد و در طول این مدت شما باید به‌صورت مکرر مسابقه دهید تا به بالاترین دیویژن ممکن برسید. در پایان هر فاز، پاداش‌ها براساس بالاترین دیویژنی که به آن رسیده‌اید، اهدا می‌شوند. رتبه‌بندی‌ها مجدداً تنظیم شده و فاز جدیدی آغاز می‌شود.

مسابقه سریع آنلاین ای فوتبال

این یک حالت PvP آنلاین و غیررسمی است که در آن با کاربران دیگر از سراسر جهان به رقابت می‌پردازید. این مسابقات در سوابق مسابقات شما ثبت نمی‌شوند.

قراردادها و انواع کارت بازیکن قراردادها مشابه پنجره نقل و انتقالات درون‌بازی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد بازیکنان و مربیان مورد علاقه خود را برای تقویت تیم رویایی‌شان جذب کنند. علاوه بر هزینه کردن سکه‌ها و GPها، شما می‌توانید با استفاده از دو آیتم ویژه درون‌بازی به نام‌های Nominating Contracts و Chance Deals، بازیکنان را به خدمت بگیرید. پیش از اینکه به انواع کارت‌های بازیکن و روش‌های جذب آن‌ها بپردازیم، اجازه دهید به‌طور مختصر با این دو آیتم ویژه آشنا شویم.

Nominating Contract Nominating Contracts یک دارایی درون‌بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد از لیست بازیکنانی که برای این قرارداد مشخص شده‌اند، یک بازیکن تصادفی را به خدمت بگیرند. به‌طور ساده، Nominating Contracts همان پک‌های ویژه بازیکن هستند که شامل بازیکنانی با همان رده ستاره‌ای خاص هستند. چهار نوع Nominating Contracts وجود دارد که بر اساس تعداد ستاره‌های بازیکنان طبقه‌بندی می‌شوند:

  • قرارداد ۲ ستاره: می‌توان از آن برای به خدمت گرفتن بازیکنی با رتبه ۲ ستاره یا کمتر استفاده کرد.
  • قرارداد ۳ ستاره: می‌توان از آن برای به خدمت گرفتن بازیکنی با رتبه ۳ ستاره یا کمتر استفاده کرد.
  • قرارداد ۴ ستاره: می‌توان از آن برای به خدمت گرفتن بازیکنی با رتبه ۴ ستاره یا کمتر استفاده کرد.
  • قرارداد ۵ ستاره: می‌توان از آن برای به خدمت گرفتن بازیکنی با رتبه ۵ ستاره یا کمتر استفاده کرد.

شما می‌توانید بسته به تعداد و نوع بلیت‌های Nominating Contract که در اختیار دارید، هر بازیکنی را از این پک‌های ویژه انتخاب کنید.

راز های ای فوتبال

قرارداد Chance

قرارداد Chance یک آیتم درون‌بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا یک کارت بازیکن تصادفی (افسانه‌ای/استاندارد/ویژه) را از لیست بازیکنان موجود در بسته Chance Deal به خدمت بگیرند. به زبان ساده، اگر یک قرارداد Chance برای یک بسته خاص داشته باشید، یک فرصت رایگان برای جذب یک بازیکن از یک پک بازیکن ویژه یا پک باشگاهی دارید. در حالی که قراردادهای Chance افسانه‌ای و ویژه را می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید، می‌توانید با شرکت در کمپین‌های ویژه درون‌بازی مربوط به آن باشگاه، یک قرارداد Chance پک باشگاهی را کسب کنید.

انواع کارت‌های بازیکن در ای فوتبال

حال بیایید به انواع مختلف کارت‌های بازیکن و روش‌های جذب آن‌ها نگاهی بیندازیم.

  1. بازیکنان افسانه‌ای این کارت‌های ویژه بازیکنان افسانه‌ای بازنشسته‌ای هستند که دوران فوتبالی درخشانی داشته‌اند و بازیکنان فعلی که در یک مسابقه یا فصل خاص عملکرد برجسته‌ای از خود نشان داده‌اند. شما می‌توانید این کارت‌ها را با استفاده از سکه‌های eFootball، قراردادهای Chance ویژه و امتیازهای eFootball دریافت کنید (می‌توانید از بین بازیکنان موجود در لیست که با استفاده از امتیازهای eFootball قابل جذب هستند، هر کسی را انتخاب کنید).

  2. بازیکنان ترندینگ کاربرانی که در فصل‌های قبلی این بازی شرکت کرده‌اند، احتمالاً با کارت‌های Player Of Week (POTW) آشنا هستند. بازیکنان ترندینگ چیزی نیستند جز نسخه بازسازی شده آن کارت‌های POTW. بازیکنان منتخبی که در طول هفته‌ای خاص در یک فصل، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، در همان هفته به عنوان بازیکنان ترندینگ در پک ترندینگ ظاهر می‌شوند. این کارت‌ها تنها به عنوان پک‌های قرارداد نامزد ارائه می‌شوند.

  3. بازیکنان ویژه مشابه مفهوم کارت‌های بازیکنان ویژه در فصل‌های قبلی، این کارت‌ها بر اساس عملکرد بازیکنان در فصل جاری برای جذب آماده شده‌اند. شما می‌توانید این کارت‌ها را با استفاده از سکه‌های eFootball، قراردادهای Chance ویژه و امتیازهای eFootball دریافت کنید (می‌توانید از بین بازیکنان موجود در لیست که با استفاده از امتیازهای eFootball قابل جذب هستند، هر کسی را انتخاب کنید).

  4. کارت‌های بازیکن پایه این کارت‌ها در eFootball 2024 به عنوان کارت‌های استاندارد بازسازی شده‌اند. رتبه‌بندی/OVR آن‌ها بر اساس عملکرد کلی‌شان در فصل جاری است. رتبه‌بندی‌ها زنده هستند و ممکن است پس از به‌روزرسانی‌های درون‌بازی بر اساس نمودار عملکرد بازیکن تغییر کنند. شما می‌توانید هر کارت بازیکن استانداردی را که می‌خواهید در eFootball 2024 با خرج کردن مقدار مشخصی از GPها بسته به OVR و رتبه ستاره‌ای بازیکن جذب کنید. علاوه بر این، این کارت‌ها می‌توانند از قراردادهای Chance نیز به دست آیند.

تمرکز بر توسعه بازیکن و ساخت تیم ای فوتبال

یکی از جنبه‌های مهم در eFootball توسعه بازیکن است. همان‌طور که قبلاً گفتیم، شما می‌توانید تیم رویایی خود را با جذب بازیکنان از بخش قراردادها بسازید. در حالی که کارت‌های بازیکن ترندینگ در سطح حداکثری جذب می‌شوند، سایر کارت‌های بازیکن در سطح پایین‌تری جذب شده و نیاز به ارتقاء دارند. کسانی که نسخه‌های قبلی را بازی کرده‌اند، با مفهوم مربیان آشنا هستند.

در گذشته شما فقط باید مربیان به‌دست‌آمده را روی بازیکنان خود اعمال می‌کردید تا OVR آن‌ها را افزایش داده و به حداکثر برسانید.

در eFootball 2024، علاوه بر ارتقاء بازیکنان، شما باید آن‌ها را با توجه به سبک بازی تیم خود تنظیم کنید تا با نیازهای تیم‌تان سازگار شوند. یعنی اینکه کدام ویژگی‌های بازیکن را می‌خواهید توسعه دهید، اکنون به عهده شماست. برای توسعه بازیکنان خود، نیاز به دو دارایی درون‌بازی دارید: برنامه‌های آموزشی سطح و امتیازهای پیشرفت.

برنامه‌های آموزشی efootball

سطح برنامه آموزشی سطح یک دارایی/منبع درون‌بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد کارت‌های بازیکن خود را ارتقاء دهند.

برای ارتقاء سطح، بازیکنان باید امتیاز تجربه کسب کنند. با استفاده از برنامه‌های آموزشی سطح، آن‌ها امتیاز تجربه کسب می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد سطح خود را افزایش دهند.

برنامه‌های آموزشی سطح به‌سادگی با بازی کردن و آزاد کردن بازیکنان ناخواسته‌تان به دست می‌آیند.

امتیازهای پیشرفت

تا اینجا، همه چیز مشابه نسخه‌های قبلی است. اما در ای فوتبال 2024 ، رتبه کلی بازیکن به‌طور خودکار تغییر نمی‌کند. در عوض، او چیزی به نام امتیازهای پیشرفت دریافت می‌کند. شما باید از این امتیازهای پیشرفت برای تقویت آمار فردی او استفاده کنید.

یعنی این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام ویژگی‌های بازیکن را می‌خواهید توسعه دهید و از امتیازهای پیشرفت فقط روی همان ویژگی‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر بازیکن شما مهاجم است، هدف اصلی شما باید توسعه ویژگی‌هایی مانند شوت‌زنی، چابکی، دریبل‌زنی و قدرت پایین تنه باشد.

ساخت تیم در ای فوتبال

ساخت تیم و توسعه بازیکن دست در دست هم پیش می‌روند. شما باید نه تنها آمار فردی بازیکن خود را توسعه دهید، بلکه او را با سبک بازی مربی‌تان نیز سازگار کنید. این همان چیزی است که ساخت تیم را تعریف می‌کند. در گذشته در PES، تمامی اعضای تیم شما بدون توجه به سبک بازی، عملکردی مشابه در بازی داشتند.

اما اکنون، برای تقویت کلی تیم خود به عنوان یک واحد، باید اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم شما در سبک بازی مشابه (یعنی سبک بازی مربی‌تان) ماهر هستند. شما باید از امتیازهای پیشرفت در بخشی به نام Team Playstyle Proficiency استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر سبک بازی مربی شما بازی مالکانه است، باید امتیازهای پیشرفت خود را در ویژگی بازی مالکانه خرج کنید و آن را حداقل تا ۹۹ برسانید. خواهید دید که رتبه کلی بازیکن (OVR) و همچنین رتبه کلی تیم (Team Playstyle) هنگامی که آن بازیکن را در تیم رویایی خود قرار می‌دهید، افزایش می‌یابد.

استفاده از بلیت‌های تمدید قرارداد برای احیای بازیکنان افسانه‌ ای

بلیت تمدید قرارداد یک دارایی درون‌بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد قراردادهای بازیکنان منقضی‌شده خود را تمدید کنند. وقتی می‌گوییم بازیکنان منقضی‌شده، منظورمان کارت‌های بازیکنان افسانه‌ای است که در فصل گذشته جذب کرده‌اید. هر دو کارت Legend و Iconic Moment در این فصل به عنوان کارت‌های افسانه‌ای شناخته می‌شوند، با این تفاوت که طراحی کارت‌ها متمایز است.

به عنوان پاداش ورود به بازی، کاربران موجود به تعداد کارت‌های Iconic Moment که در PES 2021 داشتند، بلیت تمدید قرارداد دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، بازی ۱۰ بلیت تمدید قرارداد رایگان به هر کاربر اهدا کرده است. هر بلیت تمدید قرارداد که استفاده شود، قرارداد کارت‌های منقضی‌شده شما را به مدت ۶۰ روز تمدید می‌کند. یعنی شما باید هر ۶۰ روز یک بار کارت‌های بازیکنان افسانه‌ای خود را تمدید کنید تا بتوانید از آن‌ها در مسابقات استفاده کنید.

با این حال، اگر در این فصل یک کارت بازیکن افسانه‌ای جدید جذب کنید، او به طور پیش‌فرض دارای یک قرارداد ۶۰ روزه خواهد بود. قرارداد باید پس از ۶۰ روز مجدداً تمدید شود تا بتوانید دوباره از آن کارت استفاده کنید. همان‌طور که قبلاً اشاره شد، کارت‌های بازیکنان استاندارد با یک قرارداد ۳۶۵ روزه از تاریخ جذب ارائه می‌شوند. هنگامی که بلیت‌های تمدید قرارداد شما تمام می‌شود، باید بلیت‌های تمدید قرارداد را از فروشگاه eFootball خریداری کنید.

آشنایی با سکه های درون‌ بازی بازی eFootball و دیگر ارز ها

ارزهای eFootball Coins (که قبلاً فقط Coins نامیده می‌شد)، GP و eFootball Points را به عنوان دارایی‌های درون‌بازی ارائه می‌دهد. هر یک از این منابع کاربردهای متفاوتی دارند. بیایید با آن‌ها آشنا شویم:

ارز درون‌بازی کاربرد روش به‌دست‌آوردن
eFootball Coins ارز پایه‌ای درون‌بازی است که می‌توان از آن برای جذب بازیکنان از لیست بازیکنان ویژه (مثلاً باز کردن پک‌های بازیکنان افسانه‌ای و ویژه) استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از آن برای باز کردن پک‌های ویژه سفیران و باشگاه‌ها در اهداف (در طول کمپین‌های ویژه) استفاده کرد. 1. می‌توان از کمپین‌های ورود ویژه به دست آورد. 2. می‌توان به عنوان پاداش‌های اتمام اهداف در طول کمپین‌های ویژه به دست آورد. 3. می‌توان از فروشگاه خریداری کرد.
GP ارز دیگری درون‌بازی است که می‌توان از آن برای جذب کارت‌های بازیکنان استاندارد و مربیان از بخش قرارداد استفاده کرد. 1. می‌توان به عنوان پاداش ورود روزانه به دست آورد. 2. با تکمیل برخی اهداف درون‌بازی. 3. با شرکت در مسابقات تیم رویایی.
eFootball Points می‌توان از eFootball Points برای تبادل بازیکنان و آیتم‌های مختلف درون‌بازی مانند بلیت‌های قرارداد و برنامه‌های آموزشی سطح از فروشگاه eFootball استفاده کرد. 1. می‌توان از پاداش‌های ورود روزانه و کمپین‌های ورود ویژه به دست آورد. 2. می‌توان به عنوان پاداش‌های اتمام اهداف به دست آورد. 3. شرکت در رویدادهای eFootball Championship Open. 4. تماشای eFootball Championship Pro به صورت زنده در YouTube. حتماً از لینک درون‌بازی برای رفتن به ویدئو استفاده کنید.

راهنمای مبتدیان eFootball 2024 : نکات و ترفندها بعد از یک ماه بازی کردن

 اینجا راهنمایی برای مبتدیان داریم تا سریعاً برنامه بازی خود را تنظیم کنند و از eFootball 2024 بیشترین بهره را ببرند.

جذب یک مربی بر اساس توانایی‌های تاکتیکی بازیکنان شما قبلاً در مورد سازگار کردن بازیکنان با سبک بازی مربی‌تان صحبت کرده‌ایم. حالا اگر تصویر معکوس را در نظر بگیریم، چه می‌شود؟ هر بازیکن یک سبک بازی تیمی دارد، درست مثل مربی شما. فرض کنید مثلاً اگر بکن‌باوئر یکی از بازیکنان شما باشد، اگر آمار او را بررسی کنید، خواهید دید که او دارای ویژگی پاس بلند با امتیاز ۷۰ و ویژگی بازی مالکانه با امتیاز ۷۵ است. پس اگر می‌خواهید بکن‌باوئر را در یازده‌تای خود بازی دهید، باید مربی‌ای را انتخاب کنید که بازی مالکانه را به عنوان سبک بازی تیمی داشته باشد.

2 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا