اقتصادیکسب و کار برتر

نکات مهم قبل از خرید هودی 

با فرارسیدن فصول سرد سال، آقایان نیاز بیشتری به پوشیدن هودی و سویشرت های گرم با جنس‌های مختلف دارند. انتخاب نوع هودی و سویشرت به کمی دقت و داشتن آگاهی نیاز دارد. این مطلب می‌تواند یک راهنمای خرید سویشرت مردانه خوب و مفید برای شما باشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین هودی و سویشرت های مردانه در ادامه با ما همراه باشید!

تفاوت هودی و سویشرت

هودی و جاگر و همچنین جاگر کوکی از نظر شکل ظاهری خیلی با هم فرق ندارند! فقط هودی کلاه دارد و جلو بسته است و سویشرت ها جلو باز و زیپ دار هستند. در این مطلب چند نکته قابل توجه درباره خرید یک سویشرت یا هودی و جاگر خوب و باکیفیت آماده کرده‌ایم. با بررسی این نکات، یک راهنمای خرید سویشرت مردانه را مطالعه کرده‌اید و انتخابی مطمئن‌تر در هنگام خرید خواهید داشت.

نکاتی جهت خرید هودی و سویشرت مردانه

توجه به جنس داخلی لباس 

اکثر هودی‌ها حالتی کرکی و یا جاگر کوکی دارند. همین مسئله باعث می‌شود تا از نفوذ سرما جلوگیری کنند. جنس پارچه داخلی هودی و جاگر بسیار اهمیت دارد چرا که اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد کرک‌ها با مرور زمان روی موها و لباستان می‌نشیند. برای پیشگیری از این مشکل حتماً دقت داشته باشید که پارچه داخلی و خارجی هودی و جاگر از یک جنس باشد. کیفیت پارچه نیز در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین پوشیدن دورس یقه اسکی

اهمیت به جنس پارچه

یکی از مناسب‌ترین جنس‌هایی که برای تولید هودی و سویشرت استفاده می‌کنند، نخ پنبه است. همچنین جنس پارچه آن دورس یقه اسکی بسیار نرم و لطیف و از قدرت گرمایش بسیار بالایی برخوردار است.

رنگ مناسب هودی و سویشرت

سه رنگ معروفی که با همه رنگ‌ها ست می‌شود سرمه‌ای، مشکی و طوسی است که می‌توانید سویشرت ها و هودی‌هایی با این رنگ انتخاب کنید. هم چنین این رنگ‌ها چون جزو رنگ‌های تیره هستند، نور خورشید را جذب می‌کنند و گرمای بیشتری را به شما می‌دهد.

هودی‌های بند دار یا ساده

افرادی که دوست دارند ظاهری جدی‌تر داشته باشند و زیاد کم سن و سال به نظر نرسند، توصیه می‌شود از هودی و جاگر به همراه دورس یقه اسکی ساده و بدون بند استفاده کنند.

نکات مهم قبل از خرید هودی 
نکات مهم قبل از خرید هودی

فرم آستین چگونه باشد؟

فرم آستین به اندازه لباس بستگی دارد. برای مثال اگر شما دوست دارید یک هودی گشاد بپوشید باید به این نکته توجه داشته باشید که آستین‌های هودی هم گشاد باشد. اما این آستین‌های گشاد باعث می‌شود که شما نتوانید لباس دیگری روی آن بپوشید و ست کنید.

توجه به سایز هودی

هودی‌هایی که اندازه‌شان بلندتر تا کمی زیر کمر است، بدن را نسبت به هودی‌هایی که مدلشان کوتاه است گرم‌تر نگه می‌دارد. همچنین استایلی اسپرت به شما هدیه می‌دهد. آن‌هایی که به تیپ اسپرت علاقه شدیدی دارند، پیشنهاد می‌شود از این هودی های بلند استفاده کنند. در ضمن هودی‌هایی که در جلوشان جیب دارند نسبت به هودی‌های ساده نیز شما را در فصول سرد سال، گرم‌تر نگه می‌دارد.

برخی از آقایان علاقه زیادی دارند که همراه با هودی یا سویشرت شان لباس دیگری نیز بپوشند. در ادامه چند ست زیبا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جذاب‌ترین ست‌ها با هودی و سویشرت

هودی و پالتو؛ یک ترکیب جدی و فوق العاده!

با این ست شما می‌توانید یک استایل نیمه رسمی مردانه را برای خودتان رقم بزنید. تنها به یک هودی و پالتو و یک شلوار جین مردانه نیاز دارید تا استایلی شیک و جذاب را داشته باشید.

اگر بخواهید حتی مقداری استایل خود را رسمی تر کنید، می‌توانید از شلوار کتان یا پارچه ای هم استفاده کنید. و یا حتی می‌توانید با استفاده از یک جاگر ( یا همان شلوارهای ورزشی ) استفاده کنید تا استایل شما حالت نیمه رسمی تری به خود بگیرد.

ست هودی و کاپشن

یکی از انتخاب‌های مناسبی که بی‌شک در هنگام ست شدن با هودی‌تان حرف ندارد، استفاده از کاپشن‌های مردانه است. شما می‌توانید به کمک این ترکیب، استایلی شیک را داشته باشید.

ترکیب هودی و کت جین؛ انتخابی شیک و خاص

با پوشیدن هودی زیر کت جین یک استایل روزمره و شیک را برای خود داشته باشید. هیچ مردی از داشتن یک کت جین دریغ نمی‌کند پس چه بهتر که آن را با یک هودی یا سوییشرت تیره رنگ ست کنید!

هودی و کت چرم، ترکیبی بی نظیر

نمونه‌ای دیگر از ترکیب‌های لباس است که هیچ وقت تکراری نمی‌شود و دهه به دهه در دنیای مد باز هم روی کار می‌آید. با ترکیب و هودی، یک استایل خاص مردانه را برای خودتان بسازید.

دو نکته اصلی جهت پوشیدن هودی برای آقایان

در پایان دو نکته مهم برای پوشیدن هودی آقایان وجود دارد. این دو نکته را حتماً در نظر داشته باشید!

پوشیدن پیراهن در زیر هودی

آقایانی که به پیراهن مردانه علاقه‌مند هستند می‌توانند پیراهنشان را در زیر هودی بپوشند به‌طوری که یقه پیراهن از هودی بیرون بزند. جوان‌ترها نیز می‌توانند پایین پیراهن را نیز بیرون از هودی بگذارند. اما این امر برای افراد میانسال و جاافتاده پیشنهاد نمی‌شود.

افزودن لایه‌ها

افزودن لایه‌ها در استایل یکی از کارهایی است که امروزه اکثر افراد انجام می‌دهند. برای مثال شما می‌توانید یک تیشرت را همراه با سویشرت تن کنید و برای شیک به نظر رسیدنتان یک کت جین زیبا را نیز به آن اضافه کنید. این کار استایلی خاص و مردانه را به شما هدیه می‌دهد. حتی می‌توانید از یک پالتو بر روی یک کت جین استفاده کنید که زیر آن هودی پوشیده باشید.

این یک استایل کژوالآقایان همیشه به دنبال این هستند که استایل جذابی داشته باشند و در چشم مخاطبان خوش‌تیپ به نظر بیایند. در این زمینه، هودی‌ها یک لباس ایده‌آل برای مردان به‌حساب می‌آیند و به‌ وفور در دسترس هستند. شما می‌توانید هودی را با یک پیراهن ست کنید یا آن را به‌تنهایی بپوشید. اگر در مورد اینکه کدام استایل برای شما مناسب است سردرگم هستید، در اینجا شما را راهنمایی می‌کنیم. همچنین نکات مهم قبل از خرید هودی مردانه شیک را برای شما خواهیم گفت.

هودی دقیقاً چیست؟

هودی در زبان انگلیسی به معنای کلاه است؛ بنابراین مشخصه اصلی هودی کلاه آن است. این لباس نوعی سوییشرت است و ظاهری شبیه به پلیور دارد. هودی‌ها معمولاً از نخ و پنبه ساخته می‌شوند و در مواردی برای ایجاد گرمای بیشتر، لایه داخلی آنها از پشم است. هودی‌ها، لباس‌هایی هستند که برای هر سن و جنسیتی کاربرد دارند. دو نوع هودی وجود دارد؛ جلوبسته و جلوباز. آقایان معمولاً به هودی‌های جلوبسته علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

نکاتی که قبل از خرید هودی مردانه شیک باید بدانیم

جنس مناسب

کاربرد مواد مناسب در هودی بسیار مهم است. ما هودی می‌پوشیم تا ما را از سرما محافظت کند و احساس راحتی کنیم. اما نباید صرفاً به این دلیل که یک هودی شیک به نظر می‌رسد از سایر فاکتورها صرف‌نظر کنیم. ما سزاوار یک هودی هستیم که هر دو را به ما بدهد. به همین دلیل است که هنگام خرید هودی، همیشه جنس مناسب را انتخاب کنید. جنس نامناسب می‌تواند باعث ناراحتی پوستی شود و واکنش‌های آلرژیک به وجود بیاورد. بنابراین، همیشه باید روی مواد مرغوب و گرمابخش سرمایه‌گذاری کرد.

موضوع دیگر در مورد جنس هودی، استفاده از کرک است. کاربرد کرک در داخل هودی باعث می‌شود اثر گرما بخشی آن بیشتر شود. همچنین جنس لایه بیرونی برخی از هودی‌ها نخ و پنبه است که علاوه‌بر ایجاد نرمی و لطافت، به گرم نگه‌داشتن بدن کمک می‌کند.

انتخاب رنگ

رنگ‌های زیادی برای هودی وجود دارد و حتی ترکیبی از آنها برای انتخاب شما در دسترس است. هنگام انتخاب رنگ، فاکتورهای مختلفی را می‌توانید در نظر بگیرید. مثلاً می‌توانید نوع مکانی که هودی مردانه شیک را می‌پوشید در نظر بگیرید و طبق آن انتخاب کنید. اگر به جایی می‌روید که محیط اطراف آن رنگ‌های روشن دارد، خوب است رنگ‌های روشن را امتحان کنید. بااین‌حال، باید مراقب باشید که چه رنگ‌هایی با رنگ پوست شما همخوانی دارد. این به شما کمک می‌کند رنگ مناسب را برای موقعیت مناسب خریداری کنید. نکته دیگر این است که رنگ‌های روشن زودتر کثیف می‌شوند و اگر در این زمینه مشکل دارید و فرصت شست‌وشو ندارید بهتر است رنگ تیره را انتخاب کنید.

انتخاب مدل مناسب هودی مردانه شیک

هودی‌ها در دو نوع بند دار و بدون بند موجود هستند. قبل از خرید هودی دقت کنید که به دنبال چه استایلی هستید. مدل بند دار در قسمت کلاه، یک‌بند برای تنگ و گشاد کردن کلاه دارد؛ اما در مدل بدون بند این امکان وجود ندارد. اگر می‌خواهید ظاهری رسمی و جا افتاده داشته باشید مدل بدون بند را انتخاب کنید. این مدل حتی سن شما را بیشتر نشان خواهد داد.

طول مناسب

امروزه مد گرایش‌های عجیب‌وغریبی دارد و این موضوع می‌تواند در مورد هودی نیز اتفاق بیفتد؛ بنابراین با هودی‌هایی روبه‌رو می‌شویم که به شکل نامتعارفی کوتاه هستند. هنگام خرید هودی حتماً به طول آن دقت کنید. مهم‌ترین چیز راحتی است. هودی قرار است شما را گرم کند و به شما آرامش ببخشد؛ بنابراین خرید یک هودی در سایز کوچک‌تر، منطقی نیست.

انتخاب هودی جیب‌دار

برخی از مدل‌های هودی، جیب‌های کانگورویی در قسمت جلو دارند. این جیب‌ها به گرم نگه‌داشتن دستان شما کمک زیادی می‌کنند. علاوه برای، به دلیل بزرگ بودن فضای این جیب‌ها می‌توانید وسایل خود را به‌راحتی درون آن قرار دهید؛ بنابراین سعی کنید هودی‎هایی را بخرید که مجهز به جیب هستند.

انتخاب سایز مناسب هودی مردانه شیک

اندازه هودی مردانه شیک نقش مهمی در ظاهر شما دارد. فقط آنچه در دسترس است را خریداری نکنید، بلکه آن‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه شما هستند. در نظر بگیرید که آیا شما کوتاه قد، چاق، قدبلند یا لاغر هستید، و سپس متناسب با سایز خود، یکی را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر لاغر هستید، لباس باریک به نظر شما عالی خواهد بود؛ بنابراین در نظر بگیرید که چگونه به نظر می‌رسید و سپس اندازه مناسب را خریداری کنید. نکته دیگر این است که سایز هودی باید به‌گونه‌ای باشد که بتوان آن را در زیر لباس‌های دیگر پوشید. در این حالت، هودی‌های گشاد به کار شما نمی‌آید.

قیمت مناسب

قبل از خرید هودی مورد علاقه خود، قیمت‎ها را با هم مقایسه کنید. به‌این‌ترتیب این امکان برای شما وجود دارد که بهترین هودی را با قیمت مناسب انتخاب کنید. فروشنده‎ای را انتخاب کنید که به او اطمینان دارید.

وزن مناسب

برخی از هودی‌ها بسیار سنگین هستند و این می‌تواند باعث آزار شما شود. فعالیت در چنین لباس‌هایی نیز چالش‌برانگیز است و شما را فرسوده خواهد کرد. به همین دلیل است که باید یک هودی بخرید که سبک‌وزن بوده و حمل آن آسان باشد. وزن سبک به طور خودکار شستشو را نیز آسان می‌کند. بنابراین مهم نیست که چقدر یک هودی را دوست دارید، اگر احساس سبکی و راحتی ندارد، بهتر است آن را نخرید.

هودی مردانه شیک را با چه لباس‌هایی می‌توان است کرد؟

  • هودی با پالتو: اگر می‌خواهید ظاهری نیمه‌رسمی داشته باشید، هودی را با پالتو و شلوار جین ست کنید.
  • هودی با کت چرم: یکی از استایل‌های پرطرف‌دار در بین آقایان، ست‌کردن هودی مردانه شیک با کت چرم است که آن را در استایل بازیگران هالیوودی نیز زیاد مشاهده کرده‌ایم.
  • هودی با کاپشن بادگیر: این استایل، راحتی زیادی را به دنبال دارد و در بین آقایان محبوب است.
  • هودی با کت جین: لباس‌های جین را با هر لباس دیگری می‌توان ست کرد. هودی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • هودی بدون لباس دیگر: اگر هیچ‎یک از استایل‌های بالا را انتخاب نکرده و از خود هودی به‌تنهایی استفاده کنید، بازهم استایل شما جذاب و زیبا خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را برای خرید یک هودی مناسب مردانه راهنمایی کردیم. هودی‌ها لباس‌های محبوبی هستند و مردان برای بالا بردن جذابیت استایل خود از آنها استفاده می‌کنند. آیا شما نیز به هودی علاقه دارید؟‌ کدام مدل هودی را بیشتر می‌پسندید؟

و شیک را به شما می‌دهد.

دلیل آب رفتدر این مقاله با همراه باشید تا یکی از لباس های گرم و پرطرفدار فصل های سرد سال را به شما معرفی کنیم. هودی و سویشرت و تفاوت آنها را بدانیم چون در زمان خرید هودی حتما با چند نوع از آن ها مواجه می شویم.

فصل‌های سرد سال به علت تنوع لباسی که در آنها وجود دارد می‌تواند مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گیرد یکی از لباس های بسیار محبوب در فصل‌های سرد سال هودی می باشد.

دکمه بازگشت به بالا