دانش و سلامت

پرداخت 100 درصدی نسخه های الکترونیکی فروردین ماه

پرداخت 100 درصدی نسخه های الکترونیکی فروردین ماه

آپارات نیوز/ قم مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات در فروردین ماه به صورت الکترونیکی از داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه های قرارداد تامین اجتماعی قم پرداخت شد.

دکتر. سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم با اشاره به دغدغه مستمر تامین اجتماعی در انجام تعهدات بین مراکز درمانی و کلینیک های طرف قرارداد گفت: در سیستم بیمه همه در یک خدمت هستیم. زنجیره ای و پرداخت حق بیمه به موقع مطالبات خود را دارد و اقتصاد درمان بیش از 800 مرکز همکار در خدمت مردم بهتر مدیریت می شود.

مدیر درمان استان قم با اشاره به اهمیت و جایگاه نسخه الکترونیک گفت: برای اولین بار 100 درصد مطالبات فروردین ماه از داروخانه ها، پزشکان، درمانگاه ها، دندانپزشکان و آزمایشگاه ها توسط قرارداد تامین اجتماعی پولی قم است. که نزدیک به 15 میلیارد تومان بود.»

این دانشجو در ادامه بیان کرد: سال گذشته تا بهمن ماه 1401 مراکز طرف قرارداد با بررسی مدارک ارائه شده بیش از 26 میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی، نزدیک به 3 میلیارد تومان به مراکز دیالیز غیر دانشگاهی پرداخت کردند. و امروز حدود 9 میلیارد تومان به مراکز غیر دانشگاهی منتقل شد.

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت: بیش از 98 درصد مراکز طرف قرارداد پزشکی و پاراکلینیکی اقدام به تولید نسخه الکترونیکی می کنند و از سال گذشته پردازش الکترونیکی پرونده بستری بیمه شدگان به صورت الکترونیکی آغاز شده است که امیدواریم. در آینده نزدیک به شرایط مورد نیاز دست خواهیم یافت که در صورت تامین منابع، پرداخت به موقع بسیار دقیق و سریع خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا