پرهیز از تعجیل در لغو محدودیت‌های کرونایی / تاکید ستاد تهران بر ادامه آموزش‌های غیرحضوری مدارس

پرهیز از تعجیل در لغو محدودیت‌های کرونایی / تاکید ستاد تهران بر ادامه آموزش‌های غیرحضوری مدارس

معاون وزیر بهداشت ستاد کرونا در استان تهران با تأکید بر اینکه نباید در بازگشایی و رفع محدودیت های تاجگذاری عجله کنیم: “ما باید صبر بیشتری داشته باشیم تا اوضاع کمی پایدارتر شود و سپس به تدریج و با اجازه ستاد کرونا. ” ستاد ملی استانی و کرونا برای بازگشایی.

در مصاحبه ای با آپارات نیوز ، دکتر علیرضا دلاوری وی با اشاره به کاهش تعداد بیماری های عروق کرونا ویروس قلب و مرگ و میر در تهران و متعاقب آن تغییر وضعیت تهران به “زردی عروق کرونا ویروس” گفت: نکته قابل توجه این است که بیماری عروق کرونا ویروس فقط بر اساس تعداد و ارقام و بیماری عروق کرونا ویروس قلب در این شهرها مشخص شده اند ، در حالی که به گفته مقامات وزارت بهداشت و کارشناسان دانشگاه وضعیت اپیدمی در کشور هنوز ناپایدار و شکننده است و با کوچکترین غفلت قابل بازگشت است.

انتقاد از رفع محدودیت در ترافیک بین استانی

وی با انتقاد از رفع محدودیت های ترافیکی بین استانی گفت: در حال حاضر بسیاری از شهرهای شمالی کشور در وضعیت نامساعدی قرار دارند و رفع ناگهانی ترافیک و محدودیت ها بدون نظارت کافی می تواند افراد آلوده را در شهرهای مختلف و فراتر از آن جابجا کند. علت.” با این کار چرخه ویروس دوباره فعال می شود.

اپیدمی هنوز کاملاً کنترل نشده و اوضاع شکننده است

دلاوری با بیان اینکه این اپیدمی هنوز به طور کامل کنترل نشده و وضعیت هنوز شکننده است ، افزود: با رعایت حداکثر استانداردهای بهداشتی و اجرای طرح محله شهید سلیمانی ، تحقیقات و شناسایی فعال بیماران در حال انجام است انزوا و قرنطینه ، و همچنین تشخیص آنها به دنبال داشت. با تماس نزدیک با آنها ، تا حدودی توانستیم همه گیری را کنترل کنیم ، اما اگر شرایط را دوباره عادی کنیم و محدودیت ها را کنار بگذاریم ، شرایط جدی اپیدمی قابل برگشت است.

معاون وزیر بهداشت ستاد کرونا تهران ادامه داد: من به عنوان یک متخصص ، از دستگاه ها و ستاد های تصمیم گیری می خواهم در بازگشایی و رفع محدودیت ها عجله نکنند.

ستاد تهران کرونا پیشنهاد می کند مدارس در تهران بازگشایی نشود

وی ضمن انتقاد از اعلام بازگشایی مدارس زیر 50 دانش آموز ، اذعان می کند: برای بازگشایی ، به ویژه بازگشایی مدارس ، باید نکات ویژه ای در نظر گرفته شود ، اکنون گفته می شود که مدارس با 50 دانش آموز قابل کنترل هستند ، اما اجرای آن باعث افزایش ترافیک در مناطق شهری می شود و سپس چرخه ویروس دوباره فعال می شود.

در همین راستا ، دلاوری از پیشنهاد ستاد تاج تهران برای عدم بازگشایی مدارس تهران و ادامه آموزش های شخصی برای همه سطوح خبر داده است.

با سهل انگاری به یک اپیدمی دیگر مبتلا می شویم

وی گفت: “ما به دنبال برنامه ها و محدودیت های اخیر خوشبختانه به سمت كاهش شیوع و مرگ و میر ناشی از بیماری پیش رفته ایم.” این وضعیت نسبتاً شکننده است و ممکن است در ماه فوریه با بی تفاوتی دوباره اوج اپیدمی را داشته باشیم. بنابراین ، از امروز به بعد ، باید حواس خود را جمع کنیم و نکات و روشهای بهداشتی را دقیقاً دنبال کنیم.

معاون وزیر بهداشت ستاد کرونا تهران همچنین به جلسه ستاد کرونا در فرماندار برای تصمیم گیری درباره بازگشایی ، تشریفات و سایر جلسات پیش رو ، در این زمینه ، با مدیران و مسئولان اصناف مختلف اشاره کرد. و سازمانها: برای بازگشایی ، باید تأیید ستاد ملی و استانی کرونا رعایت شود و هیچ موضوعی قبل از اعلام تصویب ستاد اعلام و اجرا نشود.

پروتکل بازگشایی اماکن و اصناف در تهران تنظیم می شود

دلاوی همچنین گفت: در رابطه با بازگشایی اماکن و اعضای بدن در استان تهران ، پروتکل هایی در ستاد کرونا تهران در حال تهیه و آماده سازی است که پس از تصویب در ستاد ملی تاج و در همه مکان ها و سازمان های کاربرد.

معاون وزیر بهداشت کرونا تاون تأکید کرد: “توصیه ما این است که کمی در مورد بازگشایی فکر کنید ، به ویژه در مکان هایی که درگیر مسائل اقتصادی نیستند ، و اجازه دهید یک بار سریع به بازگشایی حرکت نکنیم. تهران وارد وضعیت زرد نمی شود. ‘ وضعیت تا زمانی ادامه دارد که وضعیت تثبیت شود و سپس تصمیم گیری شود. البته تصمیمات نیز باید توسط کرونا ملی و ستاد استانی گرفته شود ، نه هر سازمان.

دلاوری همچنین با ابراز امیدواری از ادامه روند کاهش بیماری عروق کرونا ویروس قلب و مرگ و میر در کشور ، گفت: امیدواریم با درمان قطعی این بیماری و سریعتر و شروع گسترده تر واکسیناسیون عمومی در کشور. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا