بین الملل

پژوهشکده آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام راه‌اندازی شود

پژوهشکده آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام راه‌اندازی شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، کارگروه مسائل جمعیتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور دکتر جلالی برگزار شد. محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این نشست گفت: رسالت ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها حل مشکل و کمک به توسعه استان ها است.

بهروز ناصری افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی و به ویژه بحث کاهش جمعیت استان ایلام وضعیت مطلوبی ندارد و دستگاه های ذیربط و مساعدت مسئولان دانشگاه باید به طور جدی به این آسیب اجتماعی رسیدگی کنند و برای رفع مشکل تلاش کنند. شل

وی با تشکر از مسئولان استان ایلام و خیرمقدم به حضور آنان در این دیدار گفت: مسئولان استان برای توسعه استان و رفع معضلات به ویژه آسیب های اجتماعی باید صدای اساتید دانشگاه را بیشتر بشنوند و به آن توجه کنند. در تصمیم گیری ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام آمار این استان در خودکشی و به ویژه خودسوزی، کاهش جمعیت، طلاق و… را ندارد. مطلوب تشخیص داده و پیشنهاد راه اندازی پژوهشکده آسیب های اجتماعی را مطرح کرد.

ناصری گفت: ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و به تبع آن حمایت قاطع «دکتر طهرانچی» از اقدام این واحد دانشگاهی برای رفع مشکل در ایلام، نقطه عطفی در توسعه استان و استان است. قطعاً با نظر مساعد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، اعتبار و امکانات دانشگاه برای رفع مشکلات استان و به ویژه آسیب‌های کاهش جمعیت بسیج می‌شود.

وی از مسئولین حاضر در جلسه به ویژه قائم مقام قاضی ایلام، مدیرکل صدا و سیما، معاونین دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل کتابخانه ها، مسئولین بهزیستی ایلام، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور ایلام مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام فرمانده سپاه ایلام مدیرکل بانوان استاندار ایلام، سازمان تبلیغات اسلامی استان و … قدردانی می کنند و می گویند: حل مشکلات و مشکلات در گروه است. همدلی و همراهی مسئولان است و امروز همه مسئولان استان با همدلی برای حل مشکلات و توسعه تلاش می کنند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا