جامعه

کاهش تعداد موارد قطعی و کندی سیستم نسخه الکترونیک تامین‌اجتماعی

کاهش تعداد موارد قطعی و کندی سیستم نسخه الکترونیک تامین‌اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ‘نسخه الکترونیکی یکی از مهمترین پروژه هایی است که علی رغم عدم ظاهر ظاهری تأثیر ملموس و بسیار مهمی در زندگی مردم دارد و امیدواریم گامهای نهایی این پروژه مهم را برداریم کاغذ را بردارید و از روند کپی کردن و پیچ کردن حذف کنید. ”

به گزارش آپارات نیوز ، دکتر در جلسه هفتگی طرح تجویز الکترونیکی که با حضور مدیران در حوزه درمان و فناوری اطلاعات و کنفرانس های ویدئویی با مدیران درمان تامین اجتماعی استان ها برگزار شد ، مصطفی سالاری گفت: کار مهمی انجام شد تا طراحی برای تبلیغ نسخه الکترونیکی ، و همه چیز به خوبی و در مسیر درست پیش رفت.

سالاری افزود: افزایش سرعت و پایداری کامل سیستم نسخه الکترونیکی مهمترین برنامه اجرا شده توسط سازمان تأمین اجتماعی در زمینه فنی این پروژه است و مسئله مهم دیگر سیستم نسخه الکترونیکی با سایر دستگاهها به هدایت ، وزارت بهداشت. “همه ما آن را مدیریت می کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد موارد واضح و اینرسی سیستم نسخه الکترونیکی رو به کاهش است ، افزود: “یکی از مهمترین موضوعات ، آگاهی دقیق و اشراف در زمینه های تخصصی در مورد مشکلات سیستم و توانایی به موقع پاسخ دهید تا مشکلات از بین برود. ‘ما در این زمینه پیشرفت خوبی داشته ایم و در هفته های اخیر پایداری سیستم به بیش از 97٪ رسیده است.

سالاری تأکید می کند: هدف نهایی ما افزایش پایداری و سرعت کلی سیستم است که با اقدامات انجام شده می توان به طور کامل به آن دست یافت و من از تلاش و اراده ارزشمند همه همکاران در زمینه پردازش و فناوری اطلاعات تشکر می کنم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، وی افزود: ‘ما در مرحله نهایی این کار بزرگ هستیم و به زودی باید به حذف کامل کاغذ برسیم و برای رسیدن به این هدف باید کار نهایی انجام شود. . “ما با دستگاه های دیگر همکاری خوبی داریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از همکاری بیمه مرکزی برای پیشبرد برنامه نسخه الکترونیکی قدردانی می کند و می گوید: “اجرای تعهدات بیمه تکمیلی در مراکز درمانی کار بسیار مهم و ارزنده ای است که با همکاری بهره برداری از بیمه مرکزی. “بیمه تکمیلی نیز منتفی است.

سالاری همکاری وزارت بهداشت برای پیوند سیستم های بیمارستانی به نسخه الکترونیکی تأمین اجتماعی را برای موفقیت این برنامه بسیار مهم دانست و گفت: “ما جلسات و مذاکرات بی شماری با وزارت بهداشت داریم و یک اراده خوبی برای پیشرفت و البته ما به همکاری بیشتری نسبت به مراکز نیاز داریم. ‘دانشگاه به سرعت به سیستم نسخه الکترونیکی متصل می شود.

وی نسخه الکترونیکی را یکی از مهمترین وظایف سازمان تأمین اجتماعی می داند و می گوید: طبق وظیفه قانونی ما فقط در صورت اتصال بیمارستان ها به سیستم نسخه الکترونیکی ، هزینه ها را پرداخت می کنیم.

در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی نظرات و نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا