جامعه

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در بازار تهران

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد در بازار تهران خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت وگو با آپارات نیوز وی با اشاره به مأموریت های اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پلیس دو محموله کالای قاچاق در مجموع به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در پایتخت شناسایی و توقیف کردند

وی با اعلام اولین پرونده مربوط به کشف نزدیک به 20 هزار دستگاه آشپزخانه گفت: روز گذشته مأموران پلیس یک دستگاه وانت نیسان را در حوالی بازار سیداسماعیل شناسایی و متوقف کردند که طی آن 19 هزار مورد بازرسی شد. “984 مورد از ظروف آشپزخانه خارجی بدون هیچ گونه سوال یا مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش املاک کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به همراه کالای قاچاق به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد. “

ولی پور گودرزی همچنین از کشف یک محموله هفت میلیارد قطعه پارچه قاچاق در خیابان مولوی و منطقه جنوبی بازار تهران خبر داد و گفت: بزرگان که برای بررسی موضوع به آدرس اعلام شده اعزام شده بودند ، 202 را کشف و ضبط کردند. مردم تکه های مواد قاچاق به مساحت 12 120 متر.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به دلیل عدم شناسایی صاحب کالا با همکاری مرجع قضایی ، کلیه کالاهای مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی منتقل و سپس تحویل داده شد به سازمان جمع آوری و فروش املاک تهران. تحقیقات برای یافتن صاحب این ماده نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا