جامعه

«کلان بیمارستان غدیر» یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کشور است

«کلان بیمارستان غدیر» یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کشور است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که کلان بیمارستان غدیر یک مجتمع کامل و مجهز بیمارستانی برای کل کشور است، گفت: پذیرش دولتی بیمار از سراسر کشور در این مرکز انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش آپارات نیوز، دکتر رضا زندی در آستانه افتتاح کلان بیمارستان غدیر در منطقه یک تهران تصریح کرد: بیمارستان غدیر ۸۲۱ تخت دارد، ۲۴ اتاق عمل که ۲۰ اتاق سایت اتاق عمل است، ۲ اتاق عمل زنان و ۲ اتاق عمل اورژانس دارد.

وی با بیان این که تجهیزات کامل و مدرن پزشکی، امکانات تصویربرداری کامل و بخش های مختلف بیمارستانی در بیمارستان غدیر تعبیه شده است، افزود: با توجه به هوشمندسازی و هیبریدی سازی چند اتاق عمل، ارزش تجهیزات پزشکی این کلان بیمارستان، فراتر از هزار میلیارد نیز خواهد رفت.

وی با بیان این که ۶۰ درصد مجموع کار تکمیل بیمارستان غدیر در دولت سیزدهم انجام گرفته، بیان کرد: تجهیز بیمارستان به طور کل در دولت سیزدهم انجام شده است. از دو سال پیش نیز کار ساخت بیمارستان تسریع شد و ۶۰ درصد از کار تکمیل بیمارستان در این دولت به سرانجام رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هلی پورت بیمارستان غدیر را منحصر بفرد دانست و یادآور شد: این هلی پورت با امکانات منحصربفرد به اورژانس هوایی امکان می دهد بیمار را به این بیمارستان منتقل یا از آن خارج کند.

دکتر زندی با اشاره به پذیرش دولتی بیماران تحت پوشش بیمه ها در بیمارستان غدیر، بیان کرد: بیمارستان غدیر کاملا دولتی است و علاوه بر شمال تهران با تعرفه های دولتی و بیمه های پایه، پذیرای بیماران از سراسر کشور خواهد بود و با احتساب ۴۰۰ تخت بیمارستانی قبلی و تخت های کلان بیمارستان غدیر، مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش، بیش از ۱۲۰۰ تخت خواهد داشت.

بر اساس گزارش وبدا، وی در پایان تصریح کرد: همانطور که وزیر بهداشت تاکید کردند بیمارستان غدیر در تمام ابعاد درمانی به ارائه خدمت می پردازد و یک بیمارستان ارجاعی از کل کشور خواهد بود.

انتهای پیام 

نویسنده تحریریه مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا