جامعه

یک دهم بیماران کوویدِ بستری در بیمارستان‌های آلمان، واکسینه‌شده‌ هستند

یک دهم بیماران کوویدِ بستری در بیمارستان‌های آلمان، واکسینه‌شده‌ هستند

پزشکان در آلمان معتقدند که اگرچه واکسیناسیون علیه کووید 19 ایمنی قابل توجهی را ایجاد می کند ، افرادی که واکسینه می شوند همچنان می توانند به ویروس کرونا آلوده شده و در بیمارستان بستری شوند و حتی ممکن است برخی در بخش کار کنند. به خصوص مراقب باشید.

به گزارش آپارات نیوز ، طبق گفته پزشکان بخش مراقبت های ویژه ، از هر 10 بیمار کرون بستری در بیمارستان های آلمان ، یک نفر واکسینه شده است.

در حال حاضر در نوردراین-وستفالن ، 12 تا 13 درصد از بیماران بستری واکسینه می شوند. به گفته پزشک انجمن پزشکان اورژانس و مراقبت های ویژه ، این رقم در آلمان تقریباً یکسان است.

برای متخصصان واضح بود که واکسن های کرون که در آلمان استفاده می شود 100٪ ایمنی ایجاد نمی کند و بیماری کووید 19 با وجود واکسیناسیون پیش بینی می شود.

با این حال ، همچنین واضح بود که واکسن می تواند شدت بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، و این در مورد نوع دلتا ویروس کرونا نیز صدق می کند ، اگرچه آمارهای منتشر شده در عمل عکس این را نشان می دهد.

به گفته یکی از اعضای انجمن پزشکان مراقبت های ویژه ، اگرچه اکثر واکسن ها در بخش های معمولی بیمارستان تحت درمان قرار می گیرند ، اما برخی از آنها نیاز به بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه دارند ، حتی اگر تعداد آنها یک رقمی باشد.

دکتر کارا جیانیدیس می افزاید: تعداد کمی از افراد هستند که به عنوان مثال به دلیل استفاده مداوم از داروهای خاص ، سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف شده است. به همین دلیل ، این پزشک توصیه می کند که چنین افرادی مطمئناً دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش دویچه وله ، وی می گوید: “آمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه و درصد پذیرفته شدگان در این بخش با وجود واکسیناسیون ، از این پس باید به طور مرتب منتشر شود.”

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا