دانش و سلامت

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن "کووبرکت" برعهده وزارت بهداشت است

به گزارش شفاف ، طی مراسمی با حضور رئیس ستاد فرمان امام ، مدیران عامل و معاونان ده بانک و م institutionsسسه مالی ، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از معاونان و مسئولان ستاد ، “فصل یا همدلی جشنواره “و برکت” با خبرهای خوب در زمینه اشتغال در مناطق کم درآمد کشور برگزار شد.

محمد مخبر با اشاره به حضور پنج رویداد در این جشنواره گفت: امروز ما از بهره برداری از 15000 پروژه با 4000 شغل ایجاد شده در سال 1999 كه 3000 میلیارد تومان در بنیاد بركت برای آنها سرمایه گذاری شده سپاسگزاریم.

وی افزود: همچنین بنگاه اقتصادی اجرایی برای ایجاد 270 هزار شغل جدید در 1400 منطقه عقب مانده دارای برکت است که برای آن 13.270 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و امضای تفاهم نامه در ده بانک و م institutionsسسه مالی سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: “سال گذشته و امسال ، حدود 30٪ از مشاغل جدید ایجاد شده در کشور توسط گروه کوچکی مانند ستاد فرمان امام و زیرمجموعه های آن ایجاد شده است ، در حالی که ادارات اجرایی چندین برابر بیشتر بودجه و بودجه ایجاد کرده اند ، حالا او می پرسد راز این واقعه چیست؟ “

رئیس ستاد ادامه داد: رمز موفقیت گروه 40 نفره مانند بنیاد برکت در یافتن پایتخت کشور ، یعنی “مردم” و برای قدرت ، سرمایه و تلاش های خود در این زمینه ، همه پروژه های اجرا شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام با مشارکت مردم. بخش خصوصی به پایان رسیده است و این راهی برای عبور از مشکلات است ، ما باید باور داشته باشیم که سرمایه واقعی در دنیای امروز نیروی انسانی و مردم است ، نه نفت ، گاز و استخراج.

مخبر با اشاره به نوآوری های جدید بنیاد برکت گفت: “راه اندازی اسکن” بازگشت به روستا “و” همدلی برکت “و همچنین” حمایت از مشاغل آسیب دیده تاج “از دیگر اقدامات مهمی است که امروز رسما راه اندازی می شود

مدیر ارشد اجرایی فرمان امام در ادامه گفت: از طریق “برنامه بركت” بازگشت و ایجاد مشاغل برای افرادی كه از روستاها به شهر مهاجرت كرده اند و همچنین حضور مستقیم و سرمایه گذاری از طریق مردم برای ایجاد شغل در مناطق محروم.

مخبر افزود: پیش بینی ما این است که در سال 140 از طریق این پروژه قادر خواهیم بود حداقل 3000 نفر را به روستاها بازگردانیم و برای آنها شغل ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: مردم از طریق این سیستم می توانند تکالیف خرد و مشق شب را به عنوان هدیه یا وام خوب به هموطنان ارائه دهند و هر چقدر مشارکت عمومی صورت گیرد ، ستاد به همان میزان سرمایه گذاری می کند و علاوه بر مبلغ وعده داده شده.

مخبر در مورد آخرین وضعیت واکسن کویران برکت نیز گفت: همانطور که قول داده ایم ، تا پایان ماه مه یک میلیون دوز واکسن و در ماه ژوئن 3.5 میلیون دوز به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

وی افزود: مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن از هفته گذشته آغاز شده و در این مرحله واکسن به 6000 نفر در 6 استان کشور تزریق می شود.

مدیر ارشد اجرایی فرمان امام اضافه کرد: تعیین زمان شروع واکسیناسیون عمومی با “واکسن ایران برکت” بر عهده وزارت بهداشت است و کلیه محصولات انبوه ستاد به این وزارتخانه ارائه می شود .

امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به فعالیتهای گسترده این بنیاد گفت: “تاکنون توانسته ایم 338000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق محروم و روستایی کشور ایجاد کنیم و 7703 روستا فعالیتهای بنیاد برکت “.

وی با اشاره به نوآوری جدید این بنیاد افزود: “مطابق منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس ستاد امام خمینی (ره) از طریق” اپلیکیشن برکت “امکان ایجاد شغل برای افرادی که به شهرها مهاجرت کرده و به زادگاه خود بازگشتند.

وی افزود: افرادی که به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی به شهرها بازگشته اند می توانند با مراجعه به درخواست “برکت” و پر کردن فرم های مورد نیاز ، شرایط خود را به ما اطلاع دهند. ما به آنها کمک خواهیم کرد تا در شهر مبدا خود صاحب شوند. “تجارت امن داشته باشید تا بتوانند از حومه شهرها به شهرهای خود بازگردند.

مدنی به قسمت دیگری از خدمات این پروژه اشاره كرد و گفت: عموم افرادی كه سرمایه و دارایی های بلا استفاده دارند و می خواهند از آن برای اشتغالزایی و تولید در كشور استفاده كنند ، می توانند مبلغ برنامه بركت را مراجعه و نصب كنند. آنها به صورت رایگان یا قرض الحسنه می خواهند ، آنها را به بنیاد برکت بدهید ، در این صورت ستاد اجرایی تصمیم امام بازگشت پول آنها را تضمین می کند.

وی افزود: مردم حتی می توانند شهرکی را که در آن علاقه مند به ایجاد شغل هستند و زمینه و زمینه ای را که می خواهند در آن شرکت کنند مانند کشاورزی ، دامپروری یا صنایع دستی یا هر زمینه دیگر و به صورت آنلاین و شفاف پیشرفت پروژه و محقق. ‘برای مشاهده و پیگیری آن.

مدیر عامل بنیاد برکت همچنین در مورد “سیستم حمایت از مشاغل آسیب دیده کرونا” گفت: با کمک بستر طراحی شده در بنیاد برکت ، مردم می توانند شرایط تجاری آسیب دیده خود را ثبت کنند ، این داده ها بررسی می شود و در نهایت این افراد به بانک ها مراجعه می کنند از طریق بنیاد. “شرکا برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

وی خاطرنشان كرد: یكی از مشكلات بانك ها در این زمینه این است كه همیشه نگران وضعیت تسهیلات ارائه شده و بازپرداخت اقساط و دستیابی به پروژه هایی باشند كه آنها در آن مشاركت می كنند كه این امر به دلیل ماهیت تازه است. این سیستم و ارتباط مستقیم آن با سیستم بانکی است. این نگرانی به طور کامل برطرف شده است و بانک می تواند به صورت آنلاین و شفاف جزئیات برنامه ها و اجرا و پیشرفت آنها را رصد کند و بلافاصله از آخرین وضعیت خود مطلع شود.

در ادامه مراسم کارسوش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان گفت: “من خوشحالم که توانستیم در خدمات عالی کارکنان اجرایی فرمان امام نقشی داشته باشیم. گردش مالی و پولی کشور باید به ایجاد تولید و تولید کمک کند. ایجاد شغل و شفافیت و موفقیتهای موفق موسساتی مانند بنیاد برکت. “این برای همکاری و مشارکت بانکها در این زمینه مناسب است.

وی افزود: ایجاد بستر برکت بر اساس آیه اقدامی ارزشمند است که توانایی نظارت سیستماتیک را نیز ارائه می دهد.

محمدرضا فرزین ، مدیرعامل بانک کارآفرین ، در بخشی دیگر از این مراسم گفت: “الگوی بنیاد برکت برای جمع آوری سرمایه و ایجاد یک بستر قوی و به روز” ایده ای جدید و ارزشمند برای کاهش ریسک اعتباری است. که بزرگترین نگرانی بانکها است. “سرمایه خود را بصورت آنلاین رصد کنید ، که اقدامی پربرکت است و ناشی از یک فکر و تجربه عالی و ایده های شجاعانه دکتر است. مخبر

وی افزود: این مدل همچنین به دولت کمک می کند تا از نبود چنین سیستم مهمی خلاص شود و برنامه ها را در آینده به طور هدفمند اعمال کند.

سید فرید موسوی ، عضو هیئت مدیره بانک ملی ، دیگر سخنران این مراسم بود. و مسلمانان. “امروز تنها بخشی از اقدامات این ستاد انقلابی را می بینیم.

وی افزود: نگرانی ما در بخش تسهیلات همیشه این است که آیا پروژه موفقیت آمیز بوده و یک شغل ایجاد کرده است یا خیر. بستر ارائه شده توسط بنیاد برکت نگرانی های ما را برطرف می کند و به وضوح به ما نشان می دهد که پروژه کجاست.

به دنبال این مراسم ، تفاهم نامه ای بین بنیاد برکت ستاد فرمان امام و صندوق های ملی و بانک ها ، صادرات ، پارسیان ، کارآفرینی ، قرض الحسنه آنلاین ، صندوق کارآفرینی امید ، سپه ، صنعت و معدن ، پست بانک و برکت امضا شد. صندوق اشتغال برای ایجاد 270،000 شغل در مناطق محروم مشارکت دارد.

در پایان این مراسم ، 40 هزار پروژه اشتغال زایی خرد و متوسط ​​بنیاد بركت با ویدئو كنفرانس در 15 استان كشور با دستور مدیر اجرایی فرمان امام افتتاح شد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا