جامعه

کشف ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران

کشف ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 270 کیلوگرم تریاک و حشیش در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با آپارات نیوزوی در این باره گفت: مأموران پلیس علیه تهران بزرگ طی سه عملیات جداگانه بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند. در حالت اول ، ماموران از طریق گزارش های مردمی از فعالیت های یکی از سوداگران مرگ مطلع شدند و تحقیقات را در دستور کار خود قرار دادند ، در جریان آن مشخص شد که فردی در یکی از استان های جنوبی کشور اقدام به خرید تریاک کرده است. قصد انتقال و فروش آن در پایتخت را دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا این قاچاقچی باتجربه زیر نظر مأموران قرار داشت و به محض ورود به تهران دیشب خودرو وی در تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی متوقف شد که در بازرسی انجام شده 129 کیلو و 700 گرم کشف شد که بر روی گرم مواد مخدر ، که به طرز ماهرانه ای در کف ماشین جاسازی شده بود ، ضبط شد.

حسنوند گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در عملیاتی دیگر 83 کیلوگرم تریاک را از دو فروشنده معروف مواد مخدر کشف و ضبط کردند ، آنها گفتند این افراد نیز از جنوب کشور مواد مخدر خریداری کرده و آنها را به تهران منتقل کردند. اما آنها قبل از فروش یا توزیع مواد در خانه هایشان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس نیز آورده شده است ، افزود: دو نفر در ارتباط دستگیر شدند که هر دو سوابق متعددی در زمینه قاچاق مواد مخدر داشتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از سومین عملیات مربوط به کشف 57 کیلوگرم حشیش توسط یک زوج خبر داد و هنگامی که وی آن را توضیح داد ، گفت: به آنها اطلاع داده شده و موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

حسنوند گفت كه در جریان اقدامات انجام شده مشخص شد كه این افراد مقداری داروی حشیش را در خانه خود نگه داشته و می خواستند آن را به مقدار كم بفروشند و همچنین در بازرسی از محل دستگیری 57 كیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

به گفته وی ، در این سه عملیات در مجموع پنج نفر دستگیر شدند که پرونده های جداگانه ای برای آنها تشکیل شد و به دادستانی منتقل شدند. تحقیقات از سایر افراد مرتبط با مظنونان دستگیر شده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا