عمومی

خرید و قیمت تلویزیون ال جی 50 اینچ 4k ال ای دی 50up7750

در تلویزیون ال جی 50UP7750 به طور خودکار تنظیمات مربوطه را انجام می دهد. یکی از عواملی که روی شفافیت و وضوح تصاویر بسیار تاثیرگذار است، کنتراست آن ها می باشد. اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تلویزیون جدید ال جی با عنوان UP7750 به شما اطمینان می دهد که هرگز با چنین رخدادهای دردآوری روبه رو نشوید.

خرید و قیمت تلویزیون ال جی 50 اینچ 4k ال ای دی 50up7750

این تلویزیون با رزولوشن بالایی که دارد، قادر است 3840x 2160 پیکسل را پشتیبانی نماید و از رفرش ریت 50 هرتز بهره مند است. کیفیت تصاویر در تلویزیون UP7750 با استفاده از کنتراست بالاتر در آنها حاصل می شد، شما می توانید کنتراست بالاتری را داشته باشید و این مسئله به خاطر وجود HDR می باشد. این قابلیت برای ایجاد کنتراستی بالا و مناسب رنگ های مجاور را از هم تفکیک می کند تا بدون تداخل شکل زنده و واقعی تر به خود بگیرند، همچنین از طیف رنگی بالاتر برای تصاویر استفاده می کند.

مقایسه کیفی تلویزیون ال جی UP7750 سایز 50 اینچ با تلویزیون 58 اینچ سامسونگ مدل 58tu7000

الجی 50 اینچ UP7750 مجزا و پر استقبال از کیفیتی وضوحی بسیار بالا بر خوردار است. تلویزیون ال جی 50UP7750 از نظرات و تشویق بی شماری در پی داشته است. تلویزیون الجی 50 اینچ UP7750 از روشنایی فوق العاده بالایی و کیفیتی بسیار قدرت مندی بر خوردار است. ریموت کنترل جادویی یکی از بهترین بخش‌های مربوط به تلویزیون‌های ال‌جی است.

صدایی واضح و بدون نویز در تلویزیون ال جی 50UP7750

هر یک از کانال‌های صوتی تلویزیون 10 وات صدا را منتشر می‌کنند و توان خروجی نهایی 20 وات است. حالت صدای Ultra Surround صدایی فراگیر را در اطراف شما ایجاد می‌کند. در واقع شما از هر طرف محاصره خواهید شد و این بهترین تجربه شنیداری ممکن برای غوطه‌وری در محتوا خواهد بود.

لیست قیمت محصولات فروشگاه دوزین کالا

این کمپانی همه ساله محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کند و در تلاش است که همواره از فناوری‌های جدیدتری در محصولات خود استفاده کند. اما در کنار همه این‌ موارد، تلویزیون AU8000 دارای کنتراست بالایی در محتوای HDR بوده که این را تا حدی مرهون پنل VA به کار رفته در آن است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که یکی از نقاط ضعفی که در اغلب مواقع خودنمایی می‌کند مربوط به ضعف زاویه دید این پنل‌ها است که نمی‌تواند دید مناسبی را در اختیار مخاطب قرار دهد، بنابراین برای محیط‌های بزرگ نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد. یکی از قابلیت‌های خوب این تلویزیون که می‌تواند برای افراد خانواده بسیار مناسب باشد، SmartThings است.

شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید کنترل و نظارت کلی از طریق تلفن همراه هوشمندتان، به واسطه این تلویزیون بر سایر لوازم خانگی داشته باشید. با دو بلندگویی که در این تلویزیون سری 7 ال جی تعبیه شده اند می تواند صدایی با توان 20 وات را انتشار دهد. به کمک LG Sound Sync کاربران می توانند ازسیستم های صوتی دیگر مانند ساندبارهای ال جی برای تقویت صدای تلویزیون استفاده کنند.

با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready می توان شرایطی ایجاد کرد تا صداها به صورت همه جانبه و چندبعدی منتشر شوند. تلویزیون ال جی 50اینچ یکی از منحصر به فردترین و شگفت انگیز ترین محصولات فوق پیشرفته شرکت ال جی می باشد. قابلیت های صوتی دیگری مانند Sound Share، ارتقای صدا و LG Sound Sync نیز برای این تلویزیون فراهم شده است تا به راحتی بتواند صدایش را از طریق انواع سیستم های صوتی تقویت و منتشر کند.

پردازنده هوشمند و جدید α5 AI Processor 4K فناوری بی‌نظیر نمایشگر را بهبود بخشیده تا تصاویری ارائه کند که بیش از همیشه واقعی هستند، رنگ‌هایی باورنکردنی و غنی دارند و از وضوح و عمق بالایی برخوردارند. عنصر اصلی در پردازنده مبتکرانه α5 AI Processor 4K فرایند کاهش نویز چهار مرحله‌ای است که دو برابر قدرتمندتر از فناوری‌های متداول در ارتقای کیفیت تصویر محسوب می‌شود. مدل LG UP8150 پایه وسط و هلالی شکل است که به نسبت کمی باریک تر است.

دسترسی به حجم کثیری از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها با استفاده از فروشگاه نرم افزار ال جی یعنی LG Store امکان پذیر می‌شود. همچنین باید گفت که تصاویر را تقویت و بهبود خواهد داد یعنی بر روی تک تک عناصر سازنده تصاویر تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را ترمیم و بازسازی خواهد کرد بنابراین محتواها با کیفیت بالا و وضوح استثنایی نمایش داده می‌شوند.

از بین بردن نویز تصاویر و عمق بخشیدن به کنتراست و رنگ‌ها از دیگر وظایف این تراشه می‌باشد. سینما را به خانه خود بیاورید ، FILMMAKER MODE ™ و HDR تجربه تماشای جذاب تری را ارائه می دهند. بدین معنا که شما می توانید بدون دردسر محتوای مورد علاقه خود را از iPhone ، iPad یا Mac خود پخش کنید ، به اشتراک بگذارید و آینه کنید.

به عنوان مثال حالت اتاق روشن برای زمانی است که روشنایی محیط افزایش یافته است. این تلویزیون از فرمت‌های HDR10 Pro و HLG در هر دو محتوای 2K و 4K پشتیبانی می‌کند. با اعمال محدوده دینامیکی بالا جزئیات تصویر به میزان درخور توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. فرمت HDR10 تصاویری زنده و پویاتر را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود محتوا به واقعیت خیلی نزدیک‌تر باشد.

اما اگر شما به دنبال قدرت صدای بیشتری هستید می توانید با خرید سیستم صوتی حرفه ای، ساندبار یا سینمای خانگی صدای قدرتمند تری از سوی این تلویزیون در اختیار داشته باشید. تلویزیون هوشمند ال جی UP7750 دارای سیستم عامل WebOS نسخه 6 می باشد و امکانات هوشمند خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

ال جی این تلویزیون را به ریموت کنترل جادویی و جدید خود مجهز نموده است که علاوه بر ظاهر جدید امکانات بیشتر و بهتری نیز در اختیار شما قرار می دهد. بانه یکی از شهرهای زیبای استان کردستان در غرب ایران است که علاوه بر طبیعت زیبا و مردمان باصفا، مراکز خرید و فروشگاه های بسیاری را در خود جای داده است.

خرید تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7750 اسمارت اصل از بانه

این حالت تصویر قادر است HDR‌ و کنتراست صفحه نمایش را مناسب برای بازی‌های ویدیویی تنظیم کند. نرخ نوسازی تلویزیون 50 هرتز بوده و از فناوری ALLM برای کاهش تأخیر در ورودی تلویزیون استفاده کرده است. تلویزیون ال جی C1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی محسوب می شود. تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است. تلویزیون ال جی 50UP7550 جزو محصولات کمپانی ال‌جی می باشد که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لوازم صوتی و تصویری در جهان است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا