اقتصادیکسب و کار برتر

برنامه ارزینه

خرید و فروش شیبا با شبکه های Binance Smart Chain , ERC20 , KCC در کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود. سلام وقت بخیر، برای محاسبه تنها لازمه که اون مبلغ رو در قیمت دلار ضرب کنید و بدست بیارید. بله امکان برداشتش هست و اینکه حداقل خرید شیبا حدود 315 بوده و تا 48 میلیون در هر تراکنش میتوانید خرید بزنید.

سلام ارزشیبا خیلی خوبه انشالله همه سود کنند وتواکثرصرافی های ایرانی وجود داره ومیشه مستقیم خرید. سلام و وقت بخیر، باید توجه داشته باشید که هیچ یک از صرافی های موجود مجوز دولتی نداشته یعنی نمی توان امن بودن یا نبودن آنها رو مشخص کرد. زمانی که قیمت به این سطح رسید، با شروع کاهش نقدینگی در پایان سال، افزایش قیمت شیبا برای سرمایه گذاران دشوارتر خواهد شد.

برنامه ارزینه

اگر اکثر بانک‌های مرکزی سیاست‌های پولی سست خود را ادامه دهند، انتظار افزایش اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشید که جرقه دیگری را به سمت سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۵۶۹۰ دلار برای شیبا ایجاد کند. قیمت ارز دیجیتال شیبا اینومانند دیگر رمز ارزها به مولفه های بسیاری وابسته است.

همان طور که در بالا مشاهده کردید در گام جدید شیبا قصد دارد تا متاورس خود را راه اندازی کند. بدون شک با پیاده سازی چنین ایده ای محبوبیت این ارز دیجیتال بیشتر خواهد شد. ری اوشی مدت زیادی را به عنوان یک تریدر در بازار ارز های دیجیتال فعالیت کرده است. ری اوشی همچنین از حامیان ایدهٌ وجود یک اکوسیستم اقتصادی غیر متمرکز بود. خالق ارز شیب از منتقدین سرسخت ارز های دیجیتالی بود که بخش بسیار زیادی از توکن های آن در اختیار فرد یا تیم توسعه دهنده ی آن ارز دیجیتال است.

معرفی ارز دیجیتال شیبا ؛ خرید میلیون‌ها عدد توکن با مبلغی کم

البته امیدوارم قبل از اون رشد کنه و لازم نباشه ارز بی مشتری رو دستم بمونه. کاربر گرامی مقالات مهم آپدیت می‌شوند اما مسئولیت استفاده از این اطلاعات بر عهده ی خودتان است و تضمینی برای استفاده از آنها وجود ندارد. کاربر گرامی از این که نظر و انتقادات خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم. © ۲۰۲۰ کلیه حقوق این سایت نزد فکت کوینز محفوظ بوده و استفاده از محتوا با ذکر منبع بلامانع است.

صرافی ارزهای دیجیتال

یادتون باشه که قبل از خرید هر ارز دیجیتالی باید وضعیت فاندامنتال و محبوبیت اون رمز ارز رو در شبکه‌‌های اجتماعی بسنجید. ارز دیجیتال شیبا هم از این قانون فارغ نیست و قبل از خرید ارز دیجیتال شیبا حتماً باید وضعیت فاندامنتال اون بررسی کنین. ارزینه کار شما رو برای چک کردن قیمت لحظه‌ای بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین و… راحت کرده؛ کافیه وارد بخش دیده‌بان بشید و ثانیه‌ای قیمت‌ها رو چک کنید.

علاوه بر این نظراتتون رو درباره هر ارز با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و حتی می‌تونید یادداشت شخصی ثبت کنید. در این قسمت نظر کارشناسان وبسایت‌های برتر تجزیه و تحلیل بازار در مورد پیش‌بینی قیمت شیبا اینو را بررسی می‌کنیم. کافی است وارد بازار ریالی یا تتر شده و یک سفارش فروش رمز ارز شیبا اینو ثبت کنید.

در غیر این صورت، اگر دارایی‌تان در یک صرافی یا کیف پول دیگر ذخیره است، ابتدا باید آن را به اکسچینو انتقال بدهید و سپس یک سفارش فروش شیبا اینو ثبت کنید. ارز دیجیتال شیبا اینو در دو بلاک چین اتریوم و بایننس اسمارت چین عرضه شده است. به عبارتی این هم یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 و هم یک توکن BEP20 است. به لطف همین موضوع کیف پول‌های زیادی از Shiba Inu پشتیبانی می‌کنند.

تبدیل بیتکوین به شیبا اینو

کاربران گرامی صرافی تبدیل، به اطلاع می‌رساند، بازار نانو – تتر (با نماد XNOUSDT) در ساعت ۱۱ صبح روز ۸ بهمن باز می‌شود. اطلاع‌رسانی زمان بازشدن واریز و برداشت نانو در صرافی تبدیل، متعاقباً اعلام خواهدشد. ری دالیو، بنیانگذار بزرگترین صندوق تامین مالی جهان در مصاحبه اخیر خود راجع به آینده پولی جهان و صنعت رمزارزها سخن گفته است.

در 13 مه ، ویتالیک بوترین بیش از 50 تریلیون SHIB (به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار در آن زمان) به صندوق امداد COVID-Crypto هند اهدا کرد . شما می توانید از هر زمان از شبانه روز اقدام به فروش ارز دیجیتال shiba کنید. شما برای فروش رمزارز ها می توانید در پلتفرم کیف پول حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از ایجاد حساب کاربری اقدام به فروش این رمز ارز نمایید. کیف پول من یک صرافی و کیف پول معتبر ارز دیجیتال برای ایرانیان است که هر شخص می تواند بعد از ساخت حساب کاربری برای خود زیر مجموعه ای با نام اختصاصی بسازد و اقدام به خرید شیبا اینو و فروش آن و همه رمز ارزها کند.

برای محاسبه قیمت شیبا اینو می‌توانید با استفاده از ماشین حساب ارز دیجیتال میهن بلاکچین، قیمت لحظه ای شیبااینو به تومان را محاسبه کنید. شیبا اینو که با نشان SHIB معامله می‌شود کمتر از یک‌سال پیش ایجاد شد. این ارز دیجیتال در واقع یک رمزارز مستقل نیست و توکنی بر بستر اتریوم محسوب می‌شود. برخلاف برخی ارزهای دیجیتال می‌توانید میلیاردها یا تریلیاردها شیبا اینو داشته باشید. بیش از 2000 ارز دیجیتال ثبت شده و قانونی در دنیا وجود دارد که هر کدام از بازار و علاقه مندان خاص خود برخورداند.

در این بیت، بیت کوین بیش از تمام این ارزهای دیجیتال سر و صدا کرده و توجه افراد را به خود جلب کرده است. هم اکنون بیش از 30 ارز دیجیتال در مانکس724 خرید و فروش می شود که برخی از مهمترین آن ها بیت کوین، اتریوم، ترون، لایت کوین و بایننس کوین است. خرید ارز دیجیتال شما از طریق مانکس724 در کوتاه ترین زمان ممکن و به سادگی انجام خواهد شد.

برای اینکار پس از تکمیل فرم آنلاین درخواست خرید و پرداخت میزان شارژ به ریال، شارژ حساب ارز دیجیتال شما به صورت خودکار انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت های انواع ارز دیجیتال و ارزش بازار آنان می توانید به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید. رشد ۱۴۰۰ درصدی شیبا اینو در هفته گذشته، توجه بسیاری از فعالان بازار ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است. این ارز دیجیتال که خود را «قاتل دوج کوین» نیز می‌نامند، از ارزهای دیجیتال نوظهور بازار بوده و جای رشد بسیار زیادی دارد. ۶

ماه الی یک سال اصلا بهش نگاه نکن فکرت رو هم درگیر نکن مطمئن باش که بعدا سود بسیار خوبی بهت میده. امنیت، از چالش های کار با ارز دیجیتال شیباست چرا که مدیریت متمرکزی آن را هدایت نمی‌کند و بلاک‌ چین مخصوص به خود و سقف عرضه ندارد. به همین دلیل توصیه می ‌کنیم اگر قصد خرید ارز شیبا را دارید، این کار را در بستر یک صرافی‌ آنلاین همانند ارزپایا که امنیت بالایی دارد انجام دهید تا از سرمایه‌ خود حراست کنید.

در روزهای اخیر، شیبا به سرعت به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب تبدیل شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که دوج کوین یک رشد نجومی را تجربه کرد و قیمت آن در ماه می ۲۰۲۱ میلادی، از ۰٫۷ دلار فراتر رفت. پس از افزایش محبوبیت دوج کوین، ارزهای دیجیتال زیادی با الهام از آن ایجاد شدند.

عملکرد شیبا اینو

کیف پول من به عنوان بهترین صرافی ایرانی تعداد شت کوین های زیادی را در سامانه خود قرار داده است تا کاربران ایرانی بتوانند آن ها را با کارمزد کمی خرید و فروش کنند. شیبا نیز به عنوان یکی از شت کوین هایی که بسیار موفق عمل کرده، در صرافی کیف پول من قرار گرفته است و کاربران در هر زمانی می‌توانند آن را خرید و فروش کنند.

در حال حاضر ارز دیجیتال شیبا اینو در صرافی‌های ایرانی اوکی اکسچنج و بیت24 قابل خرید و فروش می‌باشد. شرکت‌های تأمین برق در منطقه ایرکوتسک روسیه از افزایش قابل‌توجه مصرف برق مناطق مسکونی خبر داده‌اند. آنها اظهار کرده‌‌اند که مصرف برق در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته ۴ برابر افزایش پیدا کرده است و دلیل آن را افزایش فعالیت ماینرهای ارزهای دیجیتال عنوان کرده‌‌اند. هواپیماهای حامل تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال نیز که از مناطق ممنوعه چین وارد می‌شوند، در این منطقه فرود می‌آیند.

در همین حال، تعداد پرونده‌های سرقت دکل‌های استخراج نیز رو به افزایش است. سال گذشته ۳۴۴ مورد از این نوع جرائم در این منطقه به ثبت رسیده است. خیلیا معتقدند که در سال 2025 شیبا خوش خواهد درخشید و احتمالاً در این زمان، قیمت آینده شیبا از محدوده ۰۰۰۰۳۳/0 دلار خواهد گذشت. کارشناسان انتظار دارن در این سال با افزایش پذیرش عمومی، استفاده از ارز دیجیتال شیبا اینو تو جامعه همه گیر بشه.

با افزایش پذیرش گسترده ارز دیجیتال شیبا اینو قیمت دوج لحظه ای در بین افراد جامعه پیش‌بینی میشه قیمت هر توکن تا آخر سال ۲۰۲۵ به ۰۰۰۰۰۴۰/0 دلار برسه، و توکن شیبا اینو بتونه تو این سال رکورد افزایش قیمت جدیدی برای خودش ثبت کنه. طبق محاسبات اگه شیبا اینو هر ماه ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد داشته باشه ارزش اون می تونه در سال ۲۰۲۵ از قیمت ۱ دلار هم عبور کنه.

زمانی که نام شیبا برای نخستین بار در بازار رمز ازرها مطرح شد؛ بیشتر افراد آن را یک شوخی و میم می پنداشتند. از این نظر می توان گفت که SHIBA یا SHIBA Inu تا حد زیادی به دوج کوین شباهت دارد؛ اما رفته رفته نظرات درباره شیبا تغییر کرد و توانست به جایگاه بهتری در بازار ارزهای دیجیتال دست پیدا کند.

ارز دیجیتال شیبا نام خود را از یک سگ شکاری ژاپنی به همین نام گرفته است. این رمز ارز در سال 2020 قدم به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشت و گفته می شود که یک نسخه جدید و بهبود یافته از دوج کوین است. بازار خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران روز به روز گسترده تر می شود و رمز ارزهای جدیدی در این بازار به وجود می آیند.

بررسی روند ارز شیبا Shiba

شیبا تا امروز نشان داده است که با وجود همه پیشرفت‌ها و رشد ارزشی که تجربه کرده، نوسانات زیادی هم داشته است. همین باعث می‌شود تا شیبا یک گزینه بسیار سودآور برای کسانی باشد که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت در بازار داشته باشند. شیبا اینوShiba Inu ، یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که در دسته ‌بندی میم کوین ها قرار می ‌گیرد.

ریوشی اعلام کرد هیچ سکه‌ شیبایی را برای خود نگه نداشته و تقریبا نیمی از عرضه آن در یک استخر نقدینگی در صرافی غیر متمرکز Uniswap قفل شده است. او بقیه سکه ‌های ارز شیبا را به ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم داد اما بوترین بخش زیادی از آنها را از بین برد و بخشی را هم برای اهداف خیرخواهانه اهدا کرد.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند سال ۲۰۲۲ سال ارزهای دیجیتال متاورس است و احتمالا بازار در این سال به این ارزهای توجه می‌کند. به گفته این شخص چنین افرادی بیشتر تمایل به خرید ارز های کوچکتر را دارند. شیبا اینو یکی از رمزارزهای پرطرف‌داری است که در رتبه ۱۱ بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است.

بزرگ‌ترین رقیب برای دوج کوین است و همچنان تلاش می‌کند خودش را تا جایگاه دوج کوین که در رتبه ۹ بازار قرار دارد بالا بکشد. در ابتدای این پروژه بنا بر این بود که توکن LEASH با استفاده از فرآیند عرضه ی الاستیک، همواره ارزشی برابر با قیمت یک دوج کوین داشته باشد ولی پس از مدتی ساز و کار درباره ی این موضوع تغییراتی پیدا کرد. چنانچه قصد خرید و سرمایه گذاری روی ارز شیبا را دارید بهتر است که از این قوانین آگاهی کامل داشته باشید.

پس از خرید شیبا اینو می توانید میزان SHIB خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید. دوست داریم درکلاس های توصیف و نحوه خرید شرکت کنیم و بعد عقلانی تصمیم به خرید نمائیم، اما این تهدید دولت نسبت به بسته شدن صرافی ها و هزار ام و اگر ها را چکار کنیم. پیش ‌بینی دقیق آینده پیش روی ارز شیبا اینو ممکن نیست اما بیشتر تحلیل ‌های صورت گرفته در این باره بسیار روشن است و تحلیلگران معتقدند رشد ارز شیبا ادامه ‌دار خواهد بود.

قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو امروز 16 آبان

برای سرمایه گذاری، خرید بیت کوین ارزان اولین قدمی است که باید بردارید. قیمت بیت کوین به صورت روزانه در حال نوسان است و سایت های زیادی از این فرصت سوء استفاده کرده و بیت کوین را گران تر از آن چه هست و با کارمزد بالا به مشتریان می فروشند. اما ما در سایت صرافی با هدف کسب رضایت مشتریان و ارائه باکیفیت ترین خدمات، آماده انجام سفارشات خرید و فروش بیت کوین در ایران هستیم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد خرید ارز دیجیتال در ایران با قیمت مناسب و کارمزد کم دارید، سایت صرافی بهترین انتخاب پیش روی شماست.

سود سه ماهه سرمایه گذاری در شیبا اینو چقدر برآورد می شود؟

بعضی از کارشناسان برای شیبا اینو رشد ۸۰ درصدی پیش‌بینی می‌کنند؛ اما از طرفی هیچ تضمینی برای تغییرات بازار در آینده وجود ندارد. با سرمایه‌گذاری در شیبا اینو می‌توانید تعداد بالایی رمزارز در اندازه‌ی میلیونی، میلیاردی یا حتی تریلیونی در ولت خود ذخیره کنید. برای مثال هنگامی که هر بیت کوین ارزشی معادل ۳۵ هزار دلار داشت، قیمت هر توکن شیبا اینو تنها ۰٫۰۰۰۰۰۸۰۸۲ دلار بود. اکثر میم کوین‌ها در مقایسه با بیت کوین، ماهیتی تورمی دارند و همچنین از سقف عرضه هم برخوردار نیستند.

ارز دیجیتال شیبا Shiba Inu چیست؟

وجود دارد، پول دیجیتال نیز در قالب های مختلفی عرضه می شود که یکی از این قالب ها بیت کوین است. بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که می توانید با استفاده از آن به صورت آنلاین خرید کنید، از آن به عنوان سرمایه گذاری استفاده کنید و آن را در کمتر از چند ثانیه به هر نقطه از دنیا انتقال دهید. این پول دیجیتال بر خلاف اسکناس که توسط دولت ها چاپ می شوند، در اختیار فرد یا سازمان خاصی نبوده و با فرآیندی که به اصطلاح استخراج نامیده می شود کسب می شوند. قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافت.

سود سالانه سرمایه گذاری در شیبا اینو چقدر بوده است؟

از آنجایی که میم کوین‌ها عمدتا جامعه محور هستند، این رمز ارزها می‌توانند به کمک انجمن‌های آنلاین و FOMO (ترس از دست دادن سود و عقب ماندن از دیگران) یک شبه مشهور شوند. اما زمانی که معامله گران توجه خود را به میم کوین جدید بازار معطوف کنند، قیمت آن میم کوین‌ها نیز می‌تواند به طرز غیرمنتظره‌ای کاهش بیابد.

دنیای رمزارز‌ها بسیار پیچیده است و بسیاری از این دوج کوین چیست کوین و توکن‌ها (فرق توکن و کوین را در مقاله‌ای کامل به زودی بررسی خواهیم کرد) رسانه و اجتماعی قوی دارند و ارزش‌های خود را فراتر از آنچه هستند بیان می‌کنند. همان طور که گفته شد ارز دیجیتال شیبا در یک پست وبلاگی توسط خالق ناشناس آن معرفی شده است.

در نتیجه همه والت‌‌هایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند می‌توانند از ارز دیجیتال SHIB نگه‌داری کنند. در این مقاله سعی کردیم به سؤال شیبا چیست پاسخ دهیم و با ارز شیبا اینو آشنا شویم. این میم کوین جذاب حالا یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است و در جمع ۲۰ ارز دیجیتال بزرگ بازار قرار دارد. رشد بسیار زیاد این ارز در مدت زمان کوتاه باعث شده تا شرایط مناسبی برای کسب سود از آن فراهم شود.

البته مانند هر توکن دیگری خطراتی نیز وجود دارد که قبل از سرمایه گذاری باید مراقب آن‌ها باشید برای مثال شیبا به شدت تحت تأثیر سلبریتی ها و حامیان بزرگ خود است و ممکن است پامپ یا دامپ های سنگینی را تجربه کند. اکسچینو یک پلتفرم معاملات نظیر به نظیر ارز دیجیتال با پشتیبانی از کوین‌ها و توکن‌های متعدد است. در اینجا می‌توانید با کمترین کارمزد اقدام به خرید و فروش شیبا اینو کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا