دانش و سلامتکسب و کار برتر

سرم لایه بردار لاکچری کوین نی نی سایت

معرفی سرم لایه بردار لاکچری کوین + قیمت سرم لایه بردار لاکچری کوین

رمولاسیون پیشرفته و قدرتمند سرم لایه بردار لاکچری کوین (LUXURY COIN) در نتیجۀ غنی شدن با ترکیبات مفید و موثر “AHA” یا آلفاهیدروکسی‌اسید و “BHA” یا بتاهیدروکسی‌اسید می‌باشد. این محصول ارزشمند با پاک‌سازی عمیق منافذ و خارج کردن سلول‌های مُردۀ پوستی، باعث تحریک عملکرد سلول‌های جدید و بازسازی سریع‌تر پوست می‌شوند. همچنین تعادل در پیگمنتاسیون (تغییر رنگ) پوست و محو به مرورِ لک‌های مقاوم که در نتیجۀ برخی عوامل مانند جای جوش‌های عمیق قدیمی، تغییرات هورمونی و آفتاب سوختگی ایجاد می‌شوند نیز از تاثیرات استفادۀ مستمر، اصولی و منظم از سرم لایه بردار لاکچری کوین می‌باشند.

سرم لایه بردار لاکچری کوین حاوی دو ماده AHA ،BHA بوده که سبب پاکسازی عمیق پوست شده و از آن برای رفع جوش و از بین بردن جای جوش استفاده می شود .همچنین این سرم حاوی سالیسیک اسید بوده که سبب پاکسازی منافذ و کنترل چربی پوست می شود .AHA و BHA به معنی آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید است. اینها اسیدهای هیدروکسی هستند که برای درمان و درمان بیماری های پوستی مانند آکنه استفاده می شوند. از این محصولات برای اهداف آرایشی نیز برای بهبود ظاهر پوست استفاده خواهد شد.

این ترکیبات در درمان آکنه در محصولات مراقبت از پوست یا بهبود کیفیت پوست از جمله خواص ضد آکنه، پاکسازی پوست و … موثر هستند. درست است که برخی از مواد دیگر مانند خرید سرم ضدجوش لاکچری کوین ممکن است در از بین بردن باکتری هایی که باعث آکنه و سایر مشکلات پوستی می شوند، بهتر عمل کنند. اما اسید سالیسیلیک یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن سلول های مرده پوست و صاف کردن پوست است. به عنوان یک داروی کراتولیتیک، بافت پوست را با از بین بردن لایه های داخلی و خارجی پوست، کاهش زبری و تحریک گردش سلول های پوست بهبود می بخشد.

سرم لایه بردار لاکچری کوین نی نی سایت

سرم لایه بردار لاکچری کوین چیست؟

سرم های لایه بردار دارای ترکیبی از اسیدها هستند که با هم کار می کنند تا سلول های مرده پوست را از بین ببرند. این سرم‌ها روی پوستی که «خشکی، پرپیگمانتاسیون، خطوط ریز و چین و چروک» را تجربه می‌کند، بهترین عملکرد را دارد، زیرا اسیدها به از بین بردن پوست مرده کمک می‌کنند و نگرانی‌های مربوط به تغییر رنگ را برطرف می‌کنند!

لایه برداری چگونه اتفاق می افتد؟

  • برخی از رایج ترین آنها اسیدهای آلفا هیدروکسی مانند اسیدهای گلیکولیک، سالیسیلیک یا لاکتیک هستند.
  • در غلظت‌های بالاتر، این مواد به عنوان لایه‌بردار شیمیایی عمل می‌کنند و در واقع تا بالاترین لایه پوست برداشته می‌شوند.
  • لایه برداری شیمیایی بسیار زیر اپیدرم به داخل درم می رود.

مواد تشکیل دهنده:

  • آب
  • گلیکولیک اسید
  • پروتئین گیاهی هیدرولیز شده Pg-Propyl Silanetriol.
  • ویتامین B5 (پانتنول)
  • اسید لاکتیک
  • Matrixyl Synthe’6 (گلیسیرین + آب + هیدروکسی پروپیل سیکلودکسترین + پالمیتول تری پپتید-38)
  • پتاسیم هیدروکسید.

طریقه مصرف سرم لایه بردار لاکچری کوین

  • سرم لایه بردار لاکچری کوین (LUXURY COIN) حاوی 30 میلی‌لیتر محلول سرم می‌باشد که می‌توان هر روزه و در طول روز مقدار مناسبی از آن را بوسیلۀ درپوش قطره‌چکانی که بر روی پوکۀ شیشه‌ای محصول تعبیه شده است، برداشته و در نواحی مورد نظر قرار دهید. سپس پوست آغشته به سرم را تا زمانی که محتویات کاملاً جذب پوست شوند، بخوبی ماساژ دهید.
  • لایه‌برداری با سرم لایه بردار لاکچری کوین باعث کاهش کک و مک خواهد شد؛ اما توجه داشته باشید که در اثر این لایه‌برداری، پوست بسیار حساس می‌شود، بهتر است حتماً از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب منطقه استفاده شود و حتی‌المقدور در زمان‌هایی که آفتاب شدید است، از در معرض آفتاب قرار گرفتن جلوگیری شود.
  • دفعات استفاده از سرم لایه بردار لاکچری کوین به علت اثر قوی در لایه‌برداری، بسته به نیاز پوست هر فرد از نظر مشکلات و مسائل پوستی شخص گرفته تا فصل سال می‌تواند متغیر باشد. برای مثال برای فردی که فعالیت بیرون از منزل دارد، پیشنهاد می‌شود شب‌ها استفاده نمایند. اما در صورتیکه بیشتر اوقات روز را در خانه و در محیط دور از آفتاب به سر می‌برید، تا ۲ بار مصرف روزانه مجاز است و توصیه می‌شود بعد از مصرف حتماً از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب منطقه استفاده و هر 2 ساعت یک بار تمدید شود.
  • افرادی که دچار لک و تیرگی‌های پوستیِ بعد از زایمان شده‌اند و قصد از بین بردن چروک و صاف شدن پوست را دارند، بهتر است از کرم ضد چین و چروک گاتیو استفاده نمایند. همچنین مدت زمان مناسب برای استفاده از کرم‌های شب و روز 2 ساعت بعد از استفاده از انواع سرم لاکچری کوین می‌باشد تا سرم بخوبی جذب پوست شده باشد. سرم لایه بردار لاکچری کوین (LUXURY COIN) برخلاف دیگر محصولات لایه‌بردار، نیاز به شستشو ندارد و در صورتی که خوب ماساژ داده شود، جذب پوست خواهد شد.

خواص سرم لایه بردار لاکچری کوین

  • سرم لایه بردار لاکچری کوین (LUXURY COIN) حاوی دو مادۀ اصلی و اساسی به نام‌ها آلفاهیدروکسی‌اسید (AHA) و بتاهیدروکسی‌اسید (BHA) می‌باشد. AHA و BHA خاصیت پاک‌سازی عمیق پوست را دارند و بخوبی می‌توان از آن‌ها برای رفع جوش و از بین بردن جای جوش استفاده شود. علاوه بر این، سالیسیک‌اسید موجود در فرمولاسیون این سرم نیز سبب پاک‌سازی منافذ و در نتیجه کنترل چربی پوست خواهد شد.
  • دو ماده AHA و BHA مخفف “آلفاهیدروکسی‌اسید” و “بتاهیدروکسی‌اسید” می‌باشند. این هیدروکسی‌اسیدها بخوبی می‌توانند برای مراقبت از سلامت پوست و همچنین درمان بسیاری از بیماری و اختلالات پوستی همچون آکنه مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین از این موارد برای بهبود ظاهر پوست در فرمولاسیون محصولات آرایشی نیز به وفور بهره‌گیری می‌شود. این ترکیبات در محصولات مراقبتی پوستی نیز در درمان آکنه و بهبود کیفیت پوست شامل خواص ضد چروک، شفافیت پوست و… موثرند.
  • درست است که برخی از مواد دیگر، ممکن است در از بین بردن باکتری‌هایی که منجر به آکنه و سایر مشکلات پوستی می‌شوند، بهتر عمل کنند؛ اما اسیدسالیسیلیک موجود در سرم لایه بردار لاکچری کوین، یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن سلول مرده پوست و صاف کردن پوست است. این ماده به عنوان یک نوع داروی کراتولیتیک، با لایه‌برداری از لایه داخلی و خارجی پوست، کاهش ناهمواری و ترغیب گردش خون در سلول‌های پوستی، باعث بهبود بافت پوست می‌شود.
  • سرم AHA + BHA لاکچری کوین از بهترین انواع لایه‌بردارهاست که به شفافیت و درخشندگی پوست، تولید کلاژن، کاهش ظاهر خطوط سطحی و رفع چین و چروک کمک می‌کنند. آن‌ها جریان خون را در پوست تقویت کرده و منجر به حداقل رساندن و اصلاح تغییر رنگ پوست می‌شوند. همچنین به درمان و پیشگیری از آکنه و افزایش جذب پوست کمک خواهند کرد.

خرید و قیمت سرم لایه بردار لاکچری کوین

خرید سرم لایه بردار لاکچری کوین، باید از فروشگاه ها و نمایندگان مجاز شرکت تولید کننده مانند فروشگاه آقای بیز انجام شود. قیمت اصلی این سرم، همان قیمتی است که روی جلد آن درج می شود اما شما می توانید این سرم لایه بردار را با قیمت پایین تر و به صرفه تر هم از سایت آقای بیز خرید کنید. خرید سرم لایه بردار لاکچری کوین از فروشگاه آقای بیز، به راحتی امکان پذیر بوده و می توانید از کدهای تخفیفی این فروشگاه نیز استفاده کنید.

دلایل متفاوت بودن قیمت سرم لاکچری کوین نسبت به سایر سرم ها، در نوع مواد بکار رفته و تاثیرگذاری خوب آن می باشد. حجم این سرم ها به طور واقعی است و از پشت شیشه، کاملا مشخص است.قیمت این سرم، نسبت به سایر سرم های بازار، به صرفه تر است.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا