جامعه

لیست قیمت اجاره خودرو مشهد

اجاره ماشین در مشهد

شهر مقدس مشهد سالانه میزبان زائران و مسافران بسیار زیادی است و زائران و مسافران هر ساله برای تردد در سطح شهر مشهد از خودروهای اجاره‌ای نیز استفاده می‌کنند. خودروهایی که با هزینه بسیار مناسب می‌تواند رفاه شما و خانواده‌تان را در این راه تامین کند. در این صفحه می‌توانید تمامی خودروهای اجاره‌ای موجود در شهر مقدس مشهد را مشاهده نمایید و پس از مقایسه امکانات و قیمت و با توجه به نیازتان خودروی خودتان را انتخاب نمایید.

لیست قیمت اجاره خودرو مشهد

مدارک لازم برای اجاره ماشین در مشهد

برای ارائه مدارک لازم رنت خودرو در مشهد راه آسانی در پیش رو دارید. شما می‌توانید از دو راه ارائه چک و یا مبلغی جهت ودیعه، خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید. از این رو ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعه و آگاهی از مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو در مشهد با اطمینان خاطر این کار را انجام دهید. پیش از اجاره خودرو در مشهد باید توجه داشته باشید که مدارک و شرایط زیر را فراهم نمایید تا مشکلی از جهت اجاره خودرو برای شما به وجود نیاید. در این قسمت مدارک و شرایط اجاره ماشین در مشهد را شرح می‌دهیم:

  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • چک امانت
  • در صورت نداشتن چک می‌بایست مبلغی را به عنوان ضمانت در اختیار شرکت قرار دهید

پس از اتمام مدت اجاره، ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از مبلغ ضمانت که بین یک تا پنج میلیون تومان است در دست شرکت باقی می‌ماند تا پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ روز از اتمام مدت اجاره و مشخص شدن وضعیت خلافی، باقی پول به شما بازگشت داده شود.

شرایط اجاره خودرو در مشهد

تا این لحظه در سایت اجاره ماشین ما در مشهد صرفا یک خدمت بدون راننده است و در آینده امکان استفاده از راننده نیز در شهر مشهد اضافه خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که شهر مشهد به علت داشتن تقاضای زیاد برای سفرهای تفریحی به مراتب تقاضای بیشتری نیز برای اجاره ماشین به نسبت سایر شهرها دارد. از این رو لازم است تا هرچه سریع‌تر نسبت به رزرو خودروی مورد نیاز خود اقدام نمایید تا با شرایط تکمیل ظرفیت روبرو نشوید.

اجاره خودرو در مشهد

خدمات مجموعه ما تنها اجاره خودرو در تهران نیست ,اگر به دنبال اجاره خودرو به صورت ماهانه یا سالانه با شرایط ایده آل در مشهد هستید ما به شما شرکت با سابقه خود را توصیه میکنیم ,شرکت‌های اجاره خودرو در مشهد بسیار زیاد هستند ولی تنها تعداد محدودی از آن‌ها دارای مجوز می‌باشند و همچنین تعداد محدودتری از آن‌ها شرایط سهل و آسانی را برای اجاره خودرو دارند. شرکت ما از جمله شرکت‌های اجاره خودرو است که جدا از معتبر بودن این شرکت، شرایطی آسان را برای شما مشتریان عزیز در شهر مشهد، برای اجاره کردن خودرو داراست و با نازل‌ترین قیمت، خودرو انتخابی‌تان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

خاطرنشان می‌شود که خودروهای موجود در مجموعه، دارای کیفیت بالایی هستند و به شما اطمینان داده می‌شود که قبل از انجام هر سرویس اجاره، به طور کامل شستشو و ضدعفونی می‌شود و سرویس فنی خودرو انتخابی شما به‌صورت کامل انجام می‌گردد تا خیال شما مشتریان گرامی از هر نظر آسوده باشد تا دیگر شما عزیزان درگیر تعمیرگاه و کارواش و موارد دیگر نشوید.

شرایط و ضوابط اجاره خودرو

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

کرایه اتومبیل در مشهد

شاید برای شما پیش‌آمده باشد که برای رهایی از خستگی رانندگی، با ماشین شخصی خود به شهر مشهد سفر نکرده و برای رسیدن به مشهد از وسیله نقلیه عمومی چون هواپیما و قطار و یا حتی اتوبوس استفاده کردید و بعد از رسیدن به شهر مشهد از نداشتن ماشین شخصی خود پشیمان شده‌اید چون هر بار برای جابه‌جا شدن، زمان زیادی را برای گرفتن تاکسی و یا اتوبوس از دست دادید و این‌گونه شما از سفری که رفتید علاوه بر آنکه لذت نبرده‌اید، خستگی سفر و اعصاب خوردی حمل‌ونقل و جابه‌جایی در شهر را نیز با خود سوغات داشته‌اید.

لازم به ذکر است که دیگر نگران نباشید و به سراغ رانندگی طاقت‌فرسا با خودرو شخصی نروید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای رهایی از این مشکلات هنگام سفر به مشهد، به مؤسسات اجاره دهنده خودرو مراجعه کنید و با کرایه اتومبیل در مشهد آسایش را در طول سفر به همراه داشته باشید.

به همین جهت خودرو انتخابی خود را از وب سایت انتخاب کرده و با یک تماس این خودرو را رنت نمایید. از جمله این مؤسسات اجاره دهنده خودرو در شهر مشهد، شرکت ما است که در حیطه اجاره دادن خودروهای ایرانی و همچنین لوکس خارجی تا به اکنون منحصربه‌فرد عمل کرده است. شرکت ما در شهر مشهد خودروهای ایرانی و لوکس خارجی را دارا می‌باشد که شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید با انتخاب هرکدام از این ماشین‌ها لحظاتی خوش را برای خود تداعی سازید.

لیست قیمت اجاره خودرو مشهد

اجاره خودرو با راننده در مشهد

برخی از افراد دارای گواهینامه نیستند و یا گواهینامه دارند ولی حوصله رانندگی طولانی را ندارند و یا حتی رانندگی با خودرو، ایشان را نگران می‌کند، پس رانندگی برای این افراد قطعاً پر از استرس خواهد بود و لذتی را برایشان همراه ندارد؛ لازم است خاطرنشان کنیم که مجموعه ما این مشکل را در شهر مشهد حل کرده و رانندگان حرفه‌ای در اختیار مشتریان عزیز می‌گذارد و این‌گونه اجاره خودرو با راننده صورت می‌گیرد.

شما مشتریان عزیز در شهر مشهد درصورتی‌که حوصله رانندگی نداشته و یا به خیابان‌های شهر مشهد اشراف ندارید، می‌توانید خودرو موردنظر خود را با راننده اجاره کنید و این‌گونه هم بر زمان مدیریت بهتری داشته باشید و هم دیگر اعصاب خوردی رانندگی را نداشته باشید. شما با اجاره خودرو از شرکت ما در مشهد می‌توانید کاملاً در آرامش باشید و هیچ دغدغه‌ای نداشته و اعصاب خود را در این مدت التیام دهید.

اجاره خودرو بدون راننده در مشهد

برخی از افراد که دارای گواهینامه هستند، دوست دارند زمانی که سوار خودرو می‌شوند حس مالکیت داشته باشند و قطعاً حضور راننده را نمی‌پسندند ازاین‌رو خودرو انتخابی خود را بدون راننده اجاره می‌کنند. مجموعه ما در شهر مشهد با داشتن خودرو بدون راننده برای اجاره، شما عزیزان را یاری می‌کند تا این‌گونه لحظاتی سرشار از انرژی برای خود مهیا نمایید.

اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم به خرید خودرو دارید اما نمی‌دانید که کدام خودرو را برای خرید انتخاب نمایید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً به سراغ مجموعه ما رفته تا با اجاره خودروهای موردنظر، از نزدیک با مزایای آن آشنا شده و در خرید خود مصمم گردید تا این‌گونه بهترین انتخاب را داشته باشید.

در شهر مشهد شما عزیزان با اجاره خودروهای خارجی با کیفیت از شرکت می‌توانید برای ساعاتی حس بهترین بودن را تجربه کنید و یا کیفیت این خودروهای لوکس خارجی را محک بزنید. در شهر مقدس مشهد شما عزیزان با اجاره ماشین با راننده به‌راحتی می‌توانید لحظاتی شیرین و سرشار از خوشی را برای خود رقم بزنید و این‌گونه در حین رانندگی دیگر نگران آن نباشید که برای خودرو اتفاق خاصی بیفتد و اجاره خودرو با راننده برای شما عزیزان در شهر مشهد سبب می‌شود که به‌راحتی در حین رانندگی استراحت کنید.

اجاره ارزان‌ خودرو در مشهد

شما می‌توانید در شهر مشهد خودرو انتخابی اجاره‌ای خود را به‌صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه و به دو صورت با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو باتوجه‌به مدل آن متغیر است و همچنین اجاره خودرو موردنظر بر اساس تعداد روزهای انتخاب شده برای اجاره، متفاوت است. مجموعه ما شما را یاری می‌کند تا با مناسب‌ترین قیمت، اجاره خودرو را در شهر مشهد داشته باشید.

خرید خودرو همواره تصدیق می‌شود و داشتن یک خودرو شخصی برای خیلی‌ها ملاک برتری است و رضایت خاطر را به همراه می‌آورد؛ بااین‌حال باید یادآور شویم که خرید خودرو چه خودروهای داخلی و چه خودروهای لوکس خارجی، خالی از مشکل نیست و داشتن خودرو مشکلات فراوانی را به همراه دارد که اگر فردی از عهده این موارد برنیاید به قطع گفته می‌شود که از خرید و داشتن خودرو پشیمان می‌گردد و دیگر حس رضایت را برای فرد نخواهد داشت.

فرد با خرید خودرو باید سالانه مبلغ زیادی را برای بیمه، عوارض و مالیات بدهد و همچنین باید هر ماه چکاپ فنی خودروی خود را سر موقع انجام دهد تا این‌گونه از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود که این هزینه‌ها برای خودروهای لوکس خارجی بسیار بالا است؛ نظافت و تمیز نگه‌داشتن خودرو نیز از موارد مهم در اصول نگهداری ماشین شخصی می‌باشد.

شما با اجاره ارزان خودرو در مشهد از شرکت ما می‌توانید از کلیه این موارد رهایی یابید و تنها با اجاره خودرو برای ساعات موردنیاز، به کار خود سرعت بخشید. همچنین شما با اجاره خودروهای متنوع در مشهد می‌توانید به زندگی خود تنوع بخشید و روزهای خود را شاداب نمایید و همینطور به تفاوت میان خودروهای مختلف واقف شده و  بهترین‌ها داشته رو انتخاب کنید.

اجاره خودرو ایرانی در مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید برای اجاره خودرو به شرکت مراجعه نمایید چراکه خودروهای موجود ما در شهر مشهد، دارای کیفیت بالایی هستند. مجموعه ما بالاترین سطح از رضایت مشتریان در شهر مشهد را به خود اختصاص داده است که این رضایت هم از نظر کیفیت خودروها و هم از نظر قیمت مناسب، برای مشتریان عزیز در شهر مقدس مشهد قابل‌تأمل بوده است. مجموعه ما در شهر مشهد به‌صورت ساعتی، روزانه، ماهانه و یا حتی سالانه اجاره خودرو دارد. شرکت در حیطه اجاره خودرو ایرانی در مشهد با خودروهای کم کار کرد و در حد صفر تا به اکنون منحصربه‌فرد عمل کرده است.

اجاره خودرو لوکس در مشهد

با کمک مجموعه ما، شما عزیزان می‌توانید خودروهای داخلی و یا لوکس خارجی را در شهر مشهد اجاره نمایید و این‌گونه حسی لذت‌بخش را تجربه کنید. شما تنها با اجاره خودرو به‌جای خرید این خودرو، به‌راحتی از هزینه‌های سرویس فنی مادام و هزینه نگهداری دایم خودرو و همچنین هزینه‌های تعمیر و پارکینگ، بیمه، مالیات و عوارض سالانه راحت می‌شوید. با اجاره خودرو لوکس در مشهد می‌توانید تجربه رانندگی با انواع اتومبیل‌های خارجی را داشته باشید و از لحظات خود لذت ببرید. همچنین با کرایه خودرو لوکس می‌توان برای قرارهای مهم کاری آمادگی بهتری داشت.

اجاره سالانه خودرو در مشهد

مجموعه ما در شهر مشهد به‌صورت ساعتی، روزانه، ماهانه و یا حتی سالانه خدمات اجاره خودرو دارد. شما عزیزان در ساعاتی که خودرو انتخابی‌تان را از مجموعه ما در مشهد اجاره نموده‌اید می‌توانید بهترین‌ها را برای خود رقم بزنید و این‌گونه حس داشتن بهترین‌ها را در وجود خود شکوفا کنید. در شهر مشهد مجموعه ما می‌تواند خودروهای خود را به‌صورت سالانه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد تا این‌گونه شما عزیزان بدون پرداخت هزینه‌های گزاف امروزه برای خرید خودرو، به‌راحتی خود را صاحب خودروی نشاط ‌آور ببینید و تماماً اختیار خودرو در عنان شما عزیزان باشد.

مدارک لازم برای کرایه خودرو بدون راننده

طی قوانین تعیین شده، شرکت اجاره اتومبیل به‌ عنوان موجر مدارکی را از افراد هنگام بستن قرارداد و تحویل خودرو برای تضمین دریافت می‌کند که این مدارک عبارتند از:

  • داشتن حداقل سن 20 سال
  • ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  • پرداخت مبلغی به‌ عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت)

* چک، سفته و مبلغ ودیعه  نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. همچنین برای اتباع غیرایرانی به جز مدارک نامبرده شده، ارائه پاسپورت معتبر نیز الزامی می‌باشد.

اجاره خودرو مشهد

شهر مقدس مشهد  یکی از کلان شهر های ایران است و به صورتی که دومین شهر پر جمعیت ایران بعد از تهران می باشد. اگر شما قصد عزیمت به شهر مشهد را دارید و برای این سفر از وسایل حمل و نقل عمومی مانند هواپیما،قطار و یا اتوبوس استفاده می کنید و در این شهر بدون خودروی شخصی هستید. ما به شما پیشنهاد میدهیم که برای مدت زمانی که در این شهر هستید از اجاره خودرو این موسسه استفاده کنید زیرا اجاره خودرو در مشهد این امکان را به شما مسافر عزیز میدهد که راحتر از مکانهای زیارتی و تفریحی شهر مشهد استفاده کنید.

این شهر به خاطر وجود حرم امام رضا سالانه میزبان حدود 28 میلیون زائر و گردشگر است. در سالهای اخیر شهر مشهد به دلیل بیشتر شدن جمعیت و زائرین پیشرفت چشمگیری کرده است بطوری که برای راحتی مسافرین که بتوانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند ما می توانیم با اجاره ماشین مورد علاقه در مدت زمانی که در این شهر هستید کمک شایانی برای رفاه شما انجام دهیم.

از دیگر خدمات ما برای برای زائرینی می باشد که به صورت گروهی به مشهد می آیند هم ما میتوانیم خدمات اجاره خودرو مشهد را به خوبی به آنها ارائه دهیم برای این منظور شما مسافرین می توانید از خودرهای ون با امکانات کامل و همچنین اجاره اتوبوس و می نی بوس این موسسه استفاده نمایید

اجاره ماشین عروس در مشهد

یکی دیگر از خدمات ویژه ما اجاره دادن ماشین عروس در شهر مشهد به شما زوج های جوان، در بهترین شب زندگیتان است. شما میتوانید با مناسبترین قیمت خودروی لوکس عروسی خود را از بین انواع مختلف ماشین عروس های موسسه ما انتخاب کنید. شما همواره میتوانید ماشین عروس مورد نظر خود را با راننده یا بدون راننده در شهر مشهد اختیار داشته باشید.

اجاره ون در مشهد

در مسافرت های گروهی و جابجایی های گروهی خود از خودروهای ون در شهر مشهد استفاده کنید تا لذت یک سفر خوش و دسته جمعی و در کنار هم بودن در مسافرت را با هم تجربه کنید . معمولا برای جابجایی افراد بین تعداد 5 تا 14 نفر از خودرو ون استفاده میگردد، که بسته به نوع و تعداد ، ون های متفاوتی ارایه خدمات را در شهر مشهد انجام میدهند. اجاره خودرو ون، اجاره اتوبوس و یا اجاره مینی بوس از دیگر خدمات این مجموعه در شهر مشهد میباشد. همچنین در کنار مسافران و زائرانی که به شهر مشهد سفر می کنند ، اهالی و ساکنان این شهر نیز می توانند از خدمات ویژه اجاره خودرو مشهد استفاده نمایند .

یشنهاد ویژه موسسه اجاره خودرومشهد برای گردش در شهر مشهد عبارت از:جاذبه‌های مذهبی شهر مشهدحرم علی بن موسی الرضا ، مسجد جامع گوهرشاد واقع در محدودهٔ حرم رضوی، مسجد هفتاد و دوتن، مصلی طرق، مسجد و حسینیه کرامت، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه شیخ نخودکی، گنبد خشتی، گنبد سبز و آرامگاه خواجه ربیع ازجمله مکان‌های مذهبی مشهد هستند. هم‌چنین امامزاده ناصر و یاسر در نزدیکی طرقبه و آرامگاه امامزاده یحیی در جاده سرخس، آرامگاه خواجه اباصلت و آرامگاه خواجه مراد در جاده فریمان در نزدیکی مشهد قرار دارند.

جاذبه‌های تاریخی شهر مشهد

سناباد و توس، آرامگاه نادرشاه، آرامگاه خواجه ربیع، آرامگاه فردوسی، ایستگاه راه آهن، گنبد خشتی، گنبد هارونیه و مدرسه عباسقلیخان.

جاذبه‌های طبیعی شهر مشهد

کوهسنگی مشهد، شاندیز، طرقبه، زشک، روستای کنگ، نغندر، جاغرق، چالیدره، پارک جنگلی وکیل‌آباد، باغ‌وحش وکیل‌آباد، آبشار ارتکند، پارک جنگلی نه‌دره در دو کیلومتری جنوب مشهد، فریزی، سد ارداک، هفت حوض، چشمه گیلاس و چشمه گراب هستند.

فضای شهری شهر مشهد

 پارک کوهسنگی، پارک و شهربازی ملت، کوهستان‌پارک خورشید، پارک بانوان (حجاب)، باغ ملی، پارک پردیس قائم، پارک بزرگ وحدت، پارک بسیج (گلشهر)، پارک امت، پارک میرزاکوچک‌خان، پارک مینیاتوری، باغ گل‌ها، سرزمین موج‌های آبی، پارک آبی ایرانیان، پارک ساحلی آفتاب و سرزمین موج‌های خروشان

برخی از مهم‌ترین مراکز خرید شهر مشهد عبارتند از: بازار رضا، مجتمع تجاری پروما، بازار بین‌المللی، بازار خیام، مجتمع آلتون، مجتمع تجاری الماس شرق و مجتمع تجاری وصال

برای رزرو کردن خودرو در خواستی خود و همچنین اطلاع از شرایط اجاره خودرو مشهد با ما تماس بگیرید..بی صبرانه در انتظار ارائه خدمات اجاره خودرو در شهر مشهد به شما عزیزان هستیم.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا