عمومی

قیمت تلویزیون اولد ال‌جی 65b1 ️با مشخصات کامل دارای کیفیت 4k

ویژگی های به کار رفته در تلویزیون اولد ال جی 65B1 می توانند قابلیت صاف کردن صحنه های سریع، بهبود کیفیت تصویر و افزایش شفافیت تصاویر باشند. با Filmmaker Mode کنتراست، رنگ، نسبت تصویر و فریم ریت اورجینال و اصلی فیلم نمایش داده خواهد شد حتی اگر آن تنظیمات را تغییر داده باشید.

قیمت تلویزیون اولد ال‌جی 65b1 ️با مشخصات کامل دارای کیفیت 4k

در نتیجه حالت FILMMAKER در تلویزیون های مختلف محتواها را با تنظیمات مشابه هم پخش خواهد کرد تا تجربه یکسانی از تماشای کیفیت اصلی فیلم را تجربه کنید. تلویزیون های OLED کیفیت تصویر فوق العاده ای دارند و یک تلویزیون مناسب برای تماشای فیلم هستند. آیا تلویزیون مدل ۶۰LF56 آپدیت جدید دارد و چطور میتوان این کار را کرد؟ اولد b1 محتوای 4K را نیز به خوبی و با کیفیت خیره کننده ارائه می دهد. روشنایی HDR چیست ؟ روشنایی به حداکثر میزان روشنایی تلویزیون اشاره دارد.

روشنایی بیشتر به این معنی است که تلویزیون می تواند تصویر را روشن تر نشان دهد که می تواند به دیده شدن در یک اتاق روشن کمک کند ، یا برجسته های کوچک را در HDR برجسته کند. ولی در این مقاله بیشتر به مدل‌های موجود در ایران پرداخته‌ایم چون معمولاً خریداران چنین مقالاتی را مطالعه می‌کنند. چنانچه این مدل وارد ایران شود سعی می‎‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اضافه کردن این مدل اقدام کنیم.

بررسی ویژگی های تلویزیون 65B1 هوشمند ال جی

با فناوری Clear Voice III دیگر هیچ نویز و صدای مزاحمی وجود نخواهد داشت. پردازنده با فناوری AI Sound، صداها، افکت‌ها و فرکانس‌ها را شناسایی می‌کند تا بتواند صدا را بر اساس ژانر برای تجربه‌ای فراگیرتر بهینه کند. تلویزیون 65B1 با سایز 65 اینچ امکانات هوشمند مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. کاربران می توانند به کمک LG ThinQ تلویزیون با سایز 65 اینچ را از طریق گوشی هوشمند، کنترل و مدیریت کنند.

تکنولوژی Variable Refresh Rate یا همان VRR نیز فریم ریت متغیر را ارائه می دهد و باعث می شود تا بازی ها با بالاترین فریم ریت اجرا شوند. این تکنولوژی ها در کنار یکدیگر باعث میشوند تا وضوح بالایی را در اختیار داشته باشید. همچنین پخش صحنه ها به صورت سریع و هماهنگ باعث میشود تا شانس برنده شدن افزایش پیدا کند. پورت HDMI 2.1 در این تلویزیون اجازه میدهد تا از فناوری eARC و همچنین خروجی تصویر 4K@120Hz بهره ببرید. تلویزیون های اولد ال جی از سرعت پاسخگویی 1 میلی ثانیه برخوردار هستند که در نوع خود بی نظیر است.

فناوری HDR در تلویزیون 65 اینچ الجی 65B1 مدل 2021

فناوری HDR در این تلویزیون باعث ایجاد کنتراست تصویر شده و جزییات صحنه ها را به خوبی نمایش میدهد. فرمت HDR10 Pro به افزایش دقت رنگ و وضوح تصویر کمک میکند و باعث میشود جزییات دقیقی از صحنه ها نمایش داده شوند. این فرمت روشنایی تصویر را تنظیم میکند و با بهبود کنتراست باعث میشود تا محتوای HDR با کیفیت بهتری نمایش داده شوند.

تنظیمات اختصاصی بازیها را در یک منوی جداگانه خواهید دید

از بخش صدا که گذر کنیم به تصویر تلویزیون خواهیم رسید که باز هم شاهد تصویری با وضوح 4K و رفرش ریت 100 هرتز به همراه تکنولوژی هایی مانند Perfect Color، Perfect Black، Pixel Dimming و Ultra Luminance Pro هستیم. پردازنده هوشمند و جدید α7 Gen4 AI Processor 4K فناوری بی‌نظیر نمایشگر OLED را بهبود بخشیده تا تصاویری ارائه کند که بیش از همیشه واقعی هستند، رنگ‌هایی باورنکردنی و غنی دارند و از وضوح و عمق بالایی برخوردارند.

عنصر اصلی در پردازنده مبتکرانه α7 Gen4 AI Processor 4K فرایند کاهش نویز چهار مرحله‌ای است که دو برابر قدرتمندتر از فناوری‌های متداول در ارتقای کیفیت تصویر محسوب می‌شود.عبارت OLED مخفف Organic Light-Emitting Diodes می‌باشد این دستاورد ال جی مهم‌ترین پیشرفت در صنعت تلویزیون در طی چند دهه اخیر محسوب می‌شود.

17 میلیون نقطه داده صوتی در فناوری AI Sound کمک خواهند کرد تا هر تصویر با تن صدای مناسب پخش شود. فناوری ThinQ AI علاوه بر اینکه دسترسی سریع به سرگرمی‌ها را فراهم می‌کند باعث خواهد شد تا اکوسیستم کاملا هوشمندی را در اختیار داشته باشید. این تلویزیون با استفاده از ایجاد تصاویری دقیق و بدون لرزش می تواند لحظات خوشی را برای شما فراهم کند.

ال جی این بار دست به تغییرات گسترده زده است و تلویزینی ایده آل را با تمام امکانات و کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است تا نظر هر شخصی را به خود جلب کند. تلویزیون ال جی 65B1 دارای کیفیت تصویر 4K و با تراکم پیکسل 8.3 میلیون پیکسل می تواند ریز ترین جزئیاتی که شما تصور می کند.

اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال می‌کنید حتما خبر دارید که ال‌جی در سال 2021 تلویزیون‌های کیوند را مبتنی بر فناوری نور پس زمینه مینی LED تولید کرده است اما باید اعتراف کرد که رنگ مشکی بر روی پنل اولد خیلی بهتر است. بنابراین مهم نیست که این تلویزیون‌ها در تمام طول صفحه از چراغ‌های خیلی ریز و متراکم برخوردار هستند، هنوز هم در پشت سر تلویزیون‌های OLED قرار خواهند گرفت.

وضوح واقعی 4K بر روی این نمایشگر پیشرفته لذت تماشای بدون وقفه را به تماشاگر هدیه می‌بخشد. این تلویزیون الجی OLED یک اثر هنری کامل، درگاهی برای دنیای شگفت انگیز بازی و صندلی ردیف اول سینما و استادیوم ورزشی خواهد بود. عرضه قریب الوقوع تلویزیون اولد ال جی B1 به این معنا است که مدل قدیمی در حال حاضر از قیمت های بسیار رقابتی برخوردار است .

همچنین با توجه به اینکه BX طراحی؛ ویژگی ها و عملکرد مشابهی را ارائه می دهد؛ مطمئنا وسوسه انگیز هم خواهد بود. با این حال برخی از ویژگی های جدید و جالب در B1 وجود دارد که در مدل قدیمی پیدا نخواهید کرد که از این بین می توان به پردازنده آلفا 7 نسل 4، سیستم عامل بروز شده WebOS، قابلیت Game Optimiser و Freeview Play اشاره کرد.

این تلویزیون دارای دو پورت HDMI 2.1 بوده و یک گزینه عالی برای اتصال به کنسول های نسل نهم محسوب میشود. به این ترتیب شما برای اتصال کنسول های نسل نهم یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X هیچ مشکلی نخواهید داشت و بالاترین کیفیت صدا و تصویر را تجربه خواهید کرد.

در این سری از تلویزیون های ال جی از تکنولوژی G-Sync شرکت Nvidia و تکنولوژی FreeSync شرکت AMD پشتیبانی میشود. این دو ویژگی در کمتر تلویزیونی وجود داشته و همین موضوع باعث خاص شدن تلویزیون ال جی B1 نسبت به سایر تلویزیون ها میشود.

طیف رنگی گسترده و جذاب در مدل B1 تلویزیونهای الجی

علاوه بر آن از فرمت‌های استاندارد Dolby Vision IQ ،HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند. همچنین به لطف داشتن تکنولوژی Nano Color Pro و Biliion Rich Colors در کنار صفحه نمایش NanoCell، طیف رنگی گسترده و جذابی را ارائه می‌دهد. با وجود اینکه NANO95 از VRR پشتیبانی نمی‌کند اما دارای پورت HDMI2.1 و قابلیت ALLM است که در کنار سرعت رفرش 100 هرتزی می‌تواند تجربه نفس‌گیری از بازی با کنسول‌های PS5 یا Xbox Series X را به کاربر منتقل کند.

فناوری دوم که جا دارد به آن اشاره کنیم Face Enhancing است که اجازه می دهد در مدل B1 چهره ها واضح تر بنظر برسند و متن و نوشته ها هم خوانایی بیشتری داشته باشند. تفاوت این تلویزیون با مدل های قدیمی LED در نور پس زمینه صفحه نمایش است؛ اولدها دارای 8.3 میلیون پیکسل هستند که از خود نور ساطع می کنند و در حین نمایش محتوای تاریک، خاموش می شوند تا تصویری خیره کننده ایجاد کنند و این به شما اجازه می دهد تمام جزئیات را در محتوا ببینید.

فناوری SELF-LIT LG OLED دقیقا همین کار را برای صفحه نمایش انجام می دهد؛ با خاموش کردن پیکسل های سیاه، نهایت جزئیات را به نمایش می گذارد و باعث می شود میلیاردها رنگ غنی و شفاف در نمایشگر قابل مشاهده باشند. از آنجایی که طراحی باریک تلویزیون های اولد یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن آن هاست؛

شرکت تولید کننده پنل و نمایشگر را جدا از هم و به صورت متصل به هم طراحی می کنند. ریموت کنترل تلویزیون های اولد 2021 ال جی طراحی جدید و ارگونومیکی دارند که استفاده از آن ها راحت تر است و دارای دکمه مرورگر و اشاره گر هستند. جزو تولیدات برتر ال جی در سال 2021 می‌باشد و از وجود نمایشگر OLED بهره می‌برد و یک تلویزیون کاملا ایده آل و عالی برای مصارف مختلف است. در واقع می‌توان گفت که این محصول جایگزین و بهبود یافته تلویزیون BX می‌باشد که در سال 2020 معرفی شده است.

وجود نمایشگر اولد زمینه ساز این خواهد شد تا تلویزیون بتواند بیش از یک میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد به معنای واقعی شما را به جشن رنگ‌ها دعوت خواهد کرد. وجود فناوری Ultra Luminance Pro کمک خواهد کرد تا سطح بالایی از روشنایی و درخشندگی ایجاد شود بنابراین جزئیات ریز و ظریف هر کدام از صحنه‌ها قابل مشاهده می‌باشد. حضور Wide Viewing Angle زمینه ساز این خواهد شد تا برای تماشای تلویزیون از طرفین مشکلی نداشته باشید و از هر زاویه‌ای تصاویری روان و صاف و ثابت را دریافت کنید.

خرید تلویزیون اولد فورکی ال‌جی سری 65b1 اصل

رنج قیمتی این قبیل محصولات به صورت تقریبی بین 18 تا 60 میلیون قرار دارد که بسته به نوسان ارز می‌تواند کمی بالا یا پایین‌تر از این مقدار باشد. برندهای شیائومی و هایسنس در این بین از قیمت پایین‌تری برخودار بوده و از طرفی اولدهای سونی و ال جی جزو گران‌ترین محصولات این دسته محسوب می‌شوند.

امسال شاهد ورود زودهنگام اولدهای پرچمدار ال جی بودیم که به نوعی سنت شکنی محسوب می‌شد. از دیگر امکانات این تلویزیون 2019 می توان به سیستم عامل تایزن، دستیار صوتی، موتور پردازنده Quantum Processor 4K، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring DLNA و Wi-Fi Direct، پورت LAN و پورت های HDMI و USB اشاره کرد. در این پست نگاهی به اندازه 65 اینچ این تلویزیون می اندازیم و شکل آن را به صورت کامل و کامل برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا