اقتصادیکسب و کار برتر

انواع کوره زغال صنعتی (مشخصات + قیمت)

قیمت کوره های زغال سازی

قیمت کوره زغال یک تنی، زغال چینی و دستگاه برش زغال به علت کارایی بالا و مقرون به صرفه بودنش از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار بوده و در زغال فشرده هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی استفاده نمی شود.این دستگاه با هزینه مناسب در بازار به فروش می رسد.

انواع کوره زغال صنعتی (مشخصات + قیمت)

کوره زغال یک تنی

کوره زغال یک تنی از تجهیزات مهم است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، بازار خرید و فروش کوره زغال یک تنی رونق خوبی داشته و قیمت کوره زغال یک تنی اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف است و شرکت‌های مختلفی به فروش میرسد و خرید این کوره زغال را انجام می‌دهند. قیمت فروش کوره زغال یک تنی در شرکت ها بالاتر است و شرکت‌های دیگر این محصول را کمتر از قیمت اعلام شده می‌فروشند، اما با این حال کیفیت ساخت و متریال این محصول بسیار بالاست و با قیمت مناسبی توسط این شرکت ارائه می‌شود.

قیمت کوره زغال یک تنی بسته به نوع مواد اولیه بسیار متغیر است و شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این محصول از طریق شماره‌های موجود در وب سایت با کارشناسان وب سایت آترین صنعت طهور در ارتباط باشید.مهم ترین انواع کوره زغال یک تنی عبارتند از: کوره زغال یک تنی ذوب چدن، کوره زغال یک تنی کوره زغال یک تنی ذوب آهن، کوره زغال یک تنی جوش داده شده، کوره زغال یک تنی با سوخت هوا، کوره زغال یک تنی با سوخت گاز طبیعی و کوره زغال یک تنی با سوخت مازوت می باشد.

قیمت کوره زغال یک تنی

از این میان کوره زغال یک تنی کبابی از همه مناسب ترین نمونه است. دستگاه‌های فوق از نظر کیفیت بسیار مناسب و ایمن بوده و توسط مهندسان این شرکت تولید می گردند و همچنین دستگاه هایی که دارای کیفیت عالی هستند، با توجه به تنوع محصول، از قیمت فروش ویژه ای برخوردار می شوند. کوره صنعتی زغال از جمله ماشین آلات تخصصی در تولید زغال بوده و در مقایسه با انواع کوره صنعتی، قیمت بالاتری دارند. کارخانه صنعتی آترین صنعت طهور، دارای تجهیزات و ماشین آلات درجه یک و بسیار دقیق و حساس بوده و قیمت فروش کارخانه صنعتی زغال بر اساس نوع و نوع مواد اولیه مصرفی و همچنین میزان تولید متفاوت خواهد بود.

ابعاد کوره زغال یک تنی

ابعاد         ۲۰۰*۳۰۰*۲۵۰

وزن         ۲۷۵۰ کیلوگرم

رنگ       سبز ، ابی ، بنفش ، سیاه

سوخت     گاز ۱۰متر مکعب، گازوئیل ۲۰۰ لیتر

(نوع سوخت انتخاب مشتری)

برق          تک فاز ۲۲۰ ولت خانگی

ترابری    قابل حمل با خاور

ظرفیت خروجی      تولید ۵۰۰ کیلو زغال در هر پخت

ظرفیت ورودی        ۲۰۰۰ کیلو گرم چوب برش خورده

فضای مورد نظر     ۱۰۰ متر پوشیده ۱۵۰ متر سرباز

تعداد جداره              دو الی شش

ساخت کوره ی زغال

جهت تولید و ساخت کوره زغال چه از نوع سنتی و چه از نوع صنعتی نیازمند برخی اقدامات خواهیم بود. در ارتباط با ساخت کوره زغال بدون دود (صنعتی)، لازم به ذکر است که این مدل از کوره ها در کارگاه ها و شرکت های مخصوصی ساخته می شوند. باید برای خرید این نوع کوره ها به این کارگاه ها مراجعه کرد. سفارش کوره زغال صنعتی با مدل مد نظر خود را ارائه داد. سپس در زمان مشخص سفارش خود را تحویل بگیرید.

ورق کوره زغال

ساخت و تولید کوره های پخت انواع زغال با ورقهای کاملا تخصصی نسوز با گرید ۷۰و تلورانس حرارتی بالا و جوش تخصصی و قدرتمندTIG و اینورتر. طراحی و ساخت این کوره ها تماما طبق مهندسی و با زاویه دهی مخصوص و خم ورق انجام شده اند و به هیچ عنوان دفرمه نمیشوند.

کوره زغال نیمه صنعتی

کوره های زغال نیمه صنعتی نسبت به کوره های قدیمی ایمنی بیشتری را دارند. از مهم ترین مزایای کوره های تولید زغال نیمه صنعتی استفاده از این کوره ها در طولانی مدت می باشد. بهتر است بدانید استفاده از کوره های زغال نیمه صنعتی در دراز مدت برای سلامتی کارکنان این صنعت مشکلاتی را ایجاد نمی کند. از توانایی بالای این کوره ها می توان به تولید زغال با سرعت بالا، بدون هدر رفتن چوب اشاره کرد. سرعت بالا در تولید زغال بدون هدر رفتن چوب باعث می شود تا از نظر اقتصادی استفاده از این کوره های زغال نیمه صنعتی به صرفه ما باشد.

نصب کوره زغال

قبل از نصب محیط سوله را کاملا آماده نمایید

پیش از راه اندازی خط تولید زغال از وصل شدن انشعابات برق و گاز و آب خود مطمئن شوید و تیغه برش زغال را نیز چک کنید.

برای تسلط بیشتر به کار قبل از ر راه اندازی خط تولید زغال ، حتما دوره آموزش خود را تکمیل نمایید.

کوره زغال کبابی

کوره ذغال تک منظوره کبابی ۳ جداره ای شرکت آترین صنعت طهور برای تولید کنندگان زغال کبابی طراحی شده است. کوره های کبابی این شرکت از بهترین آلیاژهای صنعتی و تماما سه جداره بوده که این امر جهت بهره وری هرچه بهتر و همچنین عمر مفید بیشتردستگاه و نیز مصرف سوخت کمتر دستگاه بوده طراحی دستگاه توسط مهندسین یا تجربه شرکت صورت گرفته است. در تولید زغال کبابی در روش ارایه شده از طرف ما مدت زمان تولید کاهش یافته و کیفیت زغال افزایش یافته و این سبب شده زغال های تولید شده بدون بو جرقه بوده و دوام بالایی دارند.

میزان زغال تولیدی بسته به نوع چوب تر یا خشک و جنس چوب متغیر خواهد بود بین یک سوم تا یک چهارم متغیر خواهد بود و مدت زمان پخت زغال کبابی ۲۴ ساعت یعنی ۱۲ ساعت حرارت و۱۲ ساعت زمان برای سرد شدن می باشد. لازم به ذکر است این کوره صنعتی زغال کبابی، کوره ی تک منظوره برای تولید زغال کبابی است و با این کوره نمی توان زغال لیموی درجه یک تولید کرد.

کوره زغال کبابی سنتی

کوره های سنتی زغال با استفاده از متد های سنتی به تولید زغال می پردازد که گروه آترین صنعت طهور با بررسی بهترین متد های تولید زغال توانسته بهترین کیفیت از این نوع کوره را طراحی و تولید نماید.

کوره گازی زغال

کوره های چند منظوره چندین نوع و مدل مختلف دارند که هر کدام از آن ها قابلیت های منحصر به فردی دارند که باعث تمایز آن ها از دیگر مدل ها شده است. از مهم ترین و پرفروش ترین انواع کوره زغال صنعتی چند منظوره می شود به کوره گازی زغال ، کوره جی پلاس و کوره همرفتی اشاره کرد.

کوره زغال لیمو

در روش صنعتی تولید زغال لیمو در کوره تولید زغال لیمو روش سرکه گیری از چوب به صورت قطران گیری انجام می شود .از سرکه چوب در صنعت کشاورزی برای دفع آفات و سموم مختلف و از بین بردن علف های هرز استفاده می شود. امروزه از روش های صنعتی برای تولید زغال چوب استفاده می کنند .رایج ترین نوع زغال چوب ، زغال های فشرده یا قالبی می باشند که با استفاده از ضایعات چوبی و افزودن مواد طبیعی تهیه می شوند. مرغوب ترین نوع زغال در حال حاضر زغال لیمو می باشد

کوره زغال لیمو صنعتی

در کوره های صنعتی زغال روش تولید کمی تفاوت دارد. کوره صنعتی زغال اتلاف انرژی حرارتی نداریم و تمام حرارت و گرما در کوره صنعتی زغال به یک اندازه پخش خواهد شد. در روش صنعتی تولید زغال لیمو در کوره تولید زغال لیمو روش سرکه گیری از چوب به صورت قطران گیری انجام می شود. از سرکه چوب در صنعت کشاورزی برای دفع آفات و سموم مختلف و از بین بردن علف های هرز استفاده می شود.

کوره زغال چینی

زغالی که به زغال چینی هم معروف است، رایج‌ترین نوع بریکت سوختنی است که با گرد و غبار چوب یا خاک اره در خط تولید زغال فشرده تولید و روانه بازار می‌شود. زغال فشرده یک بلوک فشرده از گرد و غبار زغال سنگ یا سایر مواد زیستی توده‌های قابل احتراق مانند زغال چوب، خاک اره، تراشه چوب و زغال سنگ نارس می‌باشد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا