هدایای مورد علاقه تازه عروسان (+خرید قسطی روتختی عروس)

عروسی و پاتختی یکی از دوست داشتنی‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق‌های زندگی هرفردی می‌تواند باشد. فرقی نمی‌کند که شما عروس یا داماد مجلس باشید یا با آن‌ها نسبت داشته باشید؛ تهیه و دریافت کادو اتفاقی است که در طی این فرایند رخ می‌دهد. برای انتخاب بهترین کادو برای عروسی و پاتختی لازم است تا قبل از اقدام به خرید از قیمت و مشخصات محصول مدنظر به اندازه کافی اطلاع داشته باشید به همین دلیل مطالعه مقاله‌هایی از این دست به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

کادو عروسی چی بدم؟

با توجه به فرهنگ ما ایرانیان و محبت همیشگی افراد به یکدیگر در مناسبت‌هایی مانند عروسی و پاتختی یکی از دغدغه‌های مشترک همه افراد خرید کادو برای عروس و داماد است. شاید در نگاه اول تهیه یک کادو عروسی خاص مشکل باشد، اما پس از کمی جست‌وجو به‌طور قطع با لیست لوازم بسیاری مواجه می‌شوید که می‌توانید به عروس و داماد هدیه دهید. تهیه کادوی روز پاتختی یا عروسی خیلی به نسبت فرد با عروس و داماد بستگی دارد. به‌طور معمول انتخاب والدین عروس و داماد طلا، ماشین، خانه و انتخاب برادر و خواهر می‌تواند یکی از لوازم خانه باشد.

عروسی و پاتختی یکی از دوست داشتنی‌ترین و شیرین‌ترین اتفاق‌های زندگی هرفردی می‌تواند باشد. فرقی نمی‌کند که شما عروس یا داماد مجلس باشید یا با آن‌ها نسبت داشته باشید؛ تهیه و دریافت کادو اتفاقی است که در طی این فرایند رخ می‌دهد. برای انتخاب بهترین کادو برای عروسی و پاتختی لازم است تا قبل از اقدام به خرید از قیمت و مشخصات محصول مدنظر به اندازه کافی اطلاع داشته باشید به همین دلیل مطالعه مقاله‌هایی از این دست به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

Newlyweds' favorite gifts

خرید ست‌های لحاف روتختی دونفره:

سرویس های لحاف دونفره شامل یک عدد ملحفه/روتختی کشدار مخصوص تشک طبی دونفره + یک جفت روبالشی + یک جفت روکوسنی + یک عدد لحاف با دوخت صنعتی می‌باشد که توانسته است در مدت کم جایگاه خوبی در میان مشتریان پیدا کند. نکته برتری این سرویس‌های روتختی نسبت به بقیه رقبا در کیفیت پارچه و لطافت و قابلیت شستشو داشتن لحاف آن می‌باشد. زیرا تمام لحاف های دوخته شده در فروشگاه دواج به وسیله دستگاه های صنعتی دوخت cnc تمام دوخت را دارا هستند.

خرید انواع سرویس لحاف و ست روتختی 

انواع سرویس روتختی و سرویس لحاف عموماً به دسته محصولاتی اطلاق می شوند که دارای چندین تکه مجزا مانند روبالشی روتختی و لحاف می‌باشند اما در نوع خود دارای تنوع‌های متفاوتی هستند، برای مثال:

سرویس روتختی و لحاف هتلی:

این محصول دوخته شده از پارچه‌های تک رنگ ساده با طرح های راه راه شکل هستند و به دلیل استفاده بالا از این پارچه در هتل ها و مراکز اقامتی، به اسم مدل هتلی معروف هستند .یکی از عوامل دکور در اتاق خواب ها روتختی است، یه روتختی زیبا و شیک کامل کننده ی دکور اتاق میشود.روتختی دونفره اسپرت MS110 در کنار داشتن طرح های متنوع و خاص خود دارای کیفیت بسیار بالایی نیز میباشد.طرح روتختی اسپرت دونفره مدل MS110 بسیار متنوع و خاص بوده ، کیفیت کار ها بالا بوده و با شست و شو رنگ روتختی ها از بین نخواهد رفت.

روتختی اسپرت دونفره مدل ms110 از سری پرفروشترین رو تختی ها می باشد. این مدل به دلیل طرح زیبایی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این روتختی به راحتی با دیزاین هر اتاق خوابی ست می شود.روتختی یکی  از ملزومات اتاق خواب می باشد که در دکوراسیون و زیبایی اتاق خواب اهمیت ویژه ای دارد, همچنین می تواند به اتاق خواب شما رنگ و روحی تازه ببخشد.

کادو برای عروس و داماد

برای خرید بهترین و مناسب‌ترین کادو برای عروس و داماد در مجالس عروسی یا پاتختی لیستی در نظر گرفته‌ایم تا شما بتوانید به راحتی متناسب با بودجه مد نظر نسبت به خرید یک کادو عروسی خاص اقدام کنید.

  1. طلا و جواهر
    2. سکه طلا بهار آزادی
    3. سکه طلا با گرم کمتر و ارزان‌تر
    4. لوازم آشپزخانه
    5. لوازم دکوری و تزئینی
    6. فرش و پادری
    7. پول نقد

کادو عروسی خاص

اگر قصد خرید کادو برای مجلس پاتختی و عروسی یکی از نسبت‌های نزدیک مانند خواهر یا برادرتان را دارید یا در تلاش برای پیداکردن یک هدیه مناسب و کاربردی برای شروع زندگی مشترک دو نفر هستید؛ یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند خرید لوازم خانه مخصوصا لوازم آشپزخانه باشد. با اطلاع از لوازمی که جای خالی آن‌ها در منزل تازه عروس و داماد حس می‌شود؛ شما می‌توانید موفق به خرید کادو عروسی خاص بشوید. انتخاب لوازم خانه به عنوان کادو پاتختی نیز یکی از بهترین هدیه‌هایی است که عروس می‌تواند دریافت کند.

خرید دستگاه اسپرسو ساز به عنوان کادو عروسی خاص برای تازه عروس و داماد

این روزها که قهوه رقابت تنگاتی با چای دارد، در لیست روزمرگی افراد بسیاری قرار گرفته و به جز لاینفک زندگی خیلی‌ها تبدیل شده است. اگر شما عروسی در پیش رو دارید و از عادت روزمره آن‌ها جهت سرو قهوه اسپرسو خبر دارید، پس چه بهتر که یک دستگاه اسپرسو ساز به آن‌ها هدیه دهید و با این کادوی عروسی متفاوت آن‌ها را سوپرایز کنید.

اسپرسو ساز چندکاره کاخلر مدل KH-3320

اسپرسو ساز چندکاره کاخلر مدل KH-3320 یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین اسپرسو سازهای بازار است که نه تنها برای خانه بلکه برای محیط کار هم گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. اگر قصد دارید که دستکاهی که به عنوان کادو برای تازه عروس می‌برید، تنها یک کاربرد نداشته باشد، پس بهتر است تا دست به انتخاب اسپرسو ساز چندکاره کاخلر مدل KH-3320 بزنید.

این دستگاه به اسپرسو ساز 6 کاره کاخلر معروف است و  دارای حداکثر توان مصرفی 1400 وات است که در مجموع می‌تواند اسپرسو سینگل، اسپرسو دوبل، کاپوچینو، لته و فوم شیر را برای شما آماده سازد. برای استفاده از این دستگاه باید پودر قهوه را به مخزن اضافه کنید؛ به همین دلیل مهم است که دانه‌های قهوه آسیاب شده باشند. از مزایای خرید اسپرسو ساز چندکاره کاخلر مدل KH-3320 می‌توان به پایه‌های ضد لغزش، سینی چکه‌گیر، سیستم خاموشی خودکار و تهیه اسپرسو در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. در کل اگر قصد خرید دستگاه اسپرسوسازی کامل را دارید، اسپرسو ساز چندکاره کاخلر مدل KH-3320 می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان کادو برای تازه عروس باشد.

خرید سرخ کن، بهترین جواب برای سوال کادو عروسی چی بدم؟

شابد در گذشته خرید و استفاده از سرخ کن به اندازه کافی محبوب و رایج نبوده باشد، اما این روزها با خرید یک سرخ کن با کیفیت می‌توانید به طرز عجیبی به آسان‌تر شدن و شیک‌تر شدن خانه تازه عروس و داماد کمک کنید و برای آن‌ها وسیله‌ای کاربردی را بخرید. در دواج انواع سرخ کن‌های بزرگ و کوچک با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت به فروش می‌رسند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌اتان یکی را انتخاب کنید.

سرویس روتختی مخمل

سرویس روتختی مخمل مخصوص عروس، جزو آن دسته از رو تختی هایی است که با توجه استفاده از پارچه مخمل در این نوع کالای خواب ها ظاهری زیبا و عیانی دارند. بطور کلی پارچه های مخمل استفاده شده در این نوع روتختی ها دارای مقادیری ابریشم که همین ویژگی باعث می شود ظاهر این روتختی ها لوکس و زیبا بنظر برسند و در حین استفاده هم نرم و لطیف باشند

انواع روتختی مخمل

اینکه شما چه سبکی از سرویس خواب‌های مخمل را انتخاب کنید بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق شما دارد. معمولا روتختی مخمل برای انواع دکوراسیون مناسب می باشد. از انواع مدل های روتختی مخمل می توان به طرح های زیر اشاره کرد

  • روتختی مخمل ساده
  • روتختی مخمل گل برجسته
  • روتختی مخمل کلاسیک
  • روتختی مخمل اسپرت

خرید چای ساز در لیست بهترین کادو برای عروسی و پاتختی

با توجه به علاقه اکثر ایرانیان به چای و ضرورت وجود دستگاه‌های چای ساز در خانه تک تک افراد، یکی از بهترین لوازم آشپزخانه‌ای که می‌توان به عنوان کادو پاتختی عروس باشد، خرید دستگاه چای ساز است. تا به امروز برندهای مختلف ایرانی و خارجی فراوانی موفق به تولید و عرضه دستگاه چای ساز شده‌اند که در این میان برند ایرانی پارس خزر به خوبی درخشیده است.

مزایای خرید چای ساز دیجیتال پارس خزر مدل گرمنوش:

شست‌وشوی آسان قوری چینی
سیستم پایداری دما پس از جوش آمدن آب درون کتری
پنل لمسی
قابلیت چرخش 360 درجه
دارای کتری و قوری جدا از هم
زیبایی ظاهری

چای ساز میگل مدل GTS 301

خرید چای ساز میگل مدل GTS 301 می‌تواند یکی از مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین خریدهایی باشد که موجب خوشحالی عروس و داماد شود. طراحی چای ساز میگل مدل GTS 301 تلفیقی از دنیای مدرن و سنتی است که در طی چند ماه اخیر به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های چای ساز در فروشگاه اینترنتی دواج  علاوه‌بر بازارهای دیگر تبدیل شده است. طراحی زیبا و شکلیل این مدل چای ساز میگل و قوری شیشه‌ای آن علاوه بر اینکه به زیبایی بیشتر دکوراسیون خونه کمک می‌کند، به حل مسئله کادو عروسی چی بدم کمک شایانی می‌کند.

مزایای خرید چای ساز میگل مدل GTS 301:

سیستم خاموشی خودکار
قطع جریان برق در حالت تمام شدن آب درون محفظه و خشک شدن آن
سیستم تغییر حالت جوش به حالت گرم نگهدارنده
فیلتر ضد زنگ قوری
زیبایی ظاهری

خرید آبمیوه گیری برای کادوی روز پاتختی

طبیعی است که فامیل‌های نزدیک و افرادی که در پاتختی دعوت می‌شوند، در تکاپوی خرید کادو برای عروس و داماد با پیشنهاد خرید آبمیوه گیری مواجه شوند. آبمیوه گیری یکی از وسایل ضروری و پرکاربردی است که به طور قطعی عروس و دامادها از دریافت آن خوشحال می‌شوند. در میان برندهای متفاوتی که مشغول به تولید این دستگاه هستند، این مقاله از دواج  قصد دارد تا نسبت به معرفی بهترین آبمیوه گیری ایرانی و خارجی اقدام کند به همین دلیل با ما همراه باشید.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

باتوجه به اینکه برند پارس خزر تا به امروز ثابت کرده است که توانایی رقابت با برندهای معروف خارجی را به خوبی دارد؛ خرید آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger می‌تواند همپای سایر لوازم خانگی پرکاربرد لقب بهترین کادوی روز پاتختی را دریافت کند. بدنه استیل مقاوم و ضد زنگ، توان بالای موتور دستگاه (700 وات) و محفظه بزرگ آن از جمله دلایل محکم انتخاب آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger دیده شده است.

مزایای خرید آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger:

سیستم بالای ایمنی (دستگاه تا پیش از بسته شدن درب بالایی شروع به کار نخواهد کرد)
دارای پایه‌های چسبان و مقاوم در برابر حرکت و لرزش هنگام کار
قابلیت جمع شدن سیم برق درون محفظه
دارای فیلتر و تیغه استیل ضد زنگ
دارای برس مخصوص برای تمیز کردن محفظه داخلی
زیبایی ظاهری

آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800

میگل یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی است که تا امروز به خوبی توانسته است در مقایسه با تولید کنندگان موفق داخلی و خارجی بازار را در دستان خود بگیرد. آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800 با ارگونومی زیبا، موتور قدرتمند و سرعت‌های مختلف می‌تواند در تهیه آبمیوه بسیاری از میوه‌ها در کمترین زمان ممکن کمک کند. اگر در فکر خرید دستگاه آبمیوه گیری باکیفیت هستید، قطعا خرید آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800 یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

مزایای خرید آب میوه گیری میگل مدل GPJ 800:

دارای 4 سرعت متفاوت
دارای سیستم ضد چکه
دارای پایه پلاستیکی و چسبان برای پایداری بیشتر
بدنه استیل ضد زنگ
مخزن بزرگ تفاله (2 لیتر)
صفحه نمایشگر دیجیتال

دکمه بازگشت به بالا