دانش و سلامت

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی‌ها/راه‌اندازی ۲۱۰ مرکز واکسیناسیون در پایتخت

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی‌ها/راه‌اندازی ۲۱۰ مرکز واکسیناسیون در پایتخت

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری های کرونا در کلانشهر تهران درباره آخرین اطلاعات در مورد مراحل واکسیناسیون شهروندان تهرانی توضیح داد: «در حال حاضر بیش از 211 مرکز یکپارچه و غیر یکپارچه در تهران راه اندازی شده و در دو نوبت به آنها خدمات رسانی می کند. و سه شیفت “آنها اهل تهران هستند.

به گزارش آپارات نیوز ، در بالای مرکز آمار ذکر شده ، امکان افزایش روزانه 10 هزار دوز واکسن وجود دارد.

وی با اشاره به شتاب زیاد واردات واکسن کووید -19 به کشور ، از افتتاح 210 مرکز مختلف واکسیناسیون در پایتخت کشور خبر می دهد و می گوید: در حال حاضر بیش از 211 مرکز تجمعی و غیر تجمعی در تهران احداث شده است. در دو شیفت و سه نوبت به شهروندان تهرانی خدمت می کنند.

فرمانده ستاد کرونا با بیان اینکه حفظ سلامت مردم هنگام تزریق واکسن یکی از اولویت های ستاد کرونا است ، با اشاره به ضرورت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسن ، افزود: و بعد از ظهر کار کنید. اما برای تسریع روند واکسیناسیون ، تهران نیاز به ایجاد بیش از 95 مرکز واکسیناسیون دیگر دارد.

وی با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در پایتخت گفت: تا شب گذشته شش میلیون و 825 ​​هزار نفر از ساکنان شهر تهران اولین دوز واکسن را دریافت کردند و دو میلیون و 939 هزار نفر هر دو دوز واکسن کووید -19 را دریافت کردند. “

در ادامه این مراسم سردار اخوان مهدوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از یاد و خاطره امام راحل و شهدا به ویژه شهدای مدافعان سلامت ، تلاش مدافعان سلامت و کلیه نهادها و سازمان ها در مبارزه تقدیر می کند. در برابر کرونا در این همه گیری .رد.

وی با اشاره به استفاده از کلیه امکانات درمانی سپاه برای مقابله با بیماری های کرونا ویروس قلب در کشور ، خاطرنشان کرد: امروزه بیش از 28000 دوز واکسن کووید 19 به مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه تزریق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سردار اخوان مهدوی با اشاره به راه اندازی 24 بیمارستان سیار توسط نیروهای زمینی سپاه اظهار داشت: نیروهای زمینی سپاه تاکنون 16 مرکز واکسیناسیون را در کشور فعال کرده اند. هفته آینده چهارمین مرکز واکسیناسیون را در کلانشهر تهران ایجاد می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا