عمومیکسب و کار برتر

از کدام آنتی ویروس برای گوشی مان استفاده کنیم؟

محتوای این مطلب مخفی کردن

بهترین آنتی ویروس برای اندروید

جعبه‌ی سیاه زندگی شما چیست؟ موبایل یا لپ‎‌تاپ؟ پیش از ورود، کامپیوترهای شخصی، جعبه‌‎ی سیاه زندگی هر کسی بودند، به همین خاطر بر روی لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی، همانند بیمه ماشین، یک اتفاق رایج و ضروری بود. اما در حال حاضر با وجود اینکه گوشی‌های هوشمند همیشه در دسترس هستند و هر فرد را حمل می‌کنند، ولی کاربران اعتقاد چندانی به بر روی دستگاه خود ندارند. شاید یکی از دلیل عدم تمایل بر روی گوشی، عدم کارکرد درست اپلیکیشن‌های موجود در بازار بوده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در وبلاگ را که علاوه بر شناسایی بد افزارها به عنوان یک برنامه‌ی ضد سرقت نیز عمل می‌کند به شما معرفی کنیم.

 جعبه ی سیاه زندگیات را ایمن کن

خرید لایسنس eset internet security: در این متن قرار است (به عنوان یک ) خدمتتان معرفی کنیم تا گوشی هوشمندتان را در برابر بد افزارها و فاش شدن اطلاعات خصوصی، مخصوصا برای ، حفاظت کنید. البته بیشتر محصولاتی که در این لیست به شما معرفی می‌شوند، همگی محصولاتی هستند که نه تنها برای ایمنی ،‌ و قابل استفاده‌اند، بلکه به نوعی قابلیت حفاظت از را نیز دارند، اما به دلیل ماهیت ، مجموعه‌ای از ویژگی‎‌های آن‌ها محدود می‌‎شود.

پیش از شروع معرفی می‌خواهیم درباره‌ی اینکه اصلا چه توقعی باید از یک داشت صحبت کنیم و سپس با بهترین‌های آن‌ها آشنا شویم. درضمن در انتهای متن، نتیجه‌ی تست کارشناسان، در رابطه با زورآزمایی را از دست ندهید.

 محافظت در برابر بد افزارها

فعال سازی نود 32 روی مک: کار مهمی که اکثر ما از انتظار داریم، قابلیت و همینطور ارائه خدمات اسکن درخواستی است. در کل به عنوان یک ناظر ساکت و آگاه، قدم به قدم با مادر سرفینگ URL های مختلف همراه هستند و زمانی ابراز وجود می‌کنند که  یک برنامه سعی دارد که یا اینکه متوجه شود سعی دارد که ، ، در این موقع با هشدار یا قطع ارتباط، ما را از دردسری عظیم نجات می‌دهد.

 حفاظت از حریم شخصی

وظیفه‌ی دیگری که آنتی‌ویروس‌ها بر عهده دارند، ، بمنظور رعایت نکات ایمنی، از حریم شخصی ما است. بطور کلی، اکثر برنامه‌های اندروید اجازه‌ی مشاهده مخاطبین، دانستن موقعیت مکانی و یا ارسال پیام‌های شما را دارند. اما زمانیکه یک برنامه قصد دارد که آنتی ویروس فعال شده و سریعا حذف آن را هشدار می‌دهد.

( مطلب را وبلاگ ما از دست ندهید.)

ضد ویروس یا ضد سرقت

جالب است بدانید که اکثر آنتی ویروس‌ها، نیز دارند. در لیستی که در این متن به شما معرفی می‌شود، فقط آنتی فاقد این ویژگی است. از علارغم اینکه یک آنتی ویروس قوی است، اما قابلیت ضد سرقتی را از ویژگی‌هایش حذف کرده است. با ، در صورت سرقت گوشی می‌توان، پیدا کرد.

همینطور می‌توان، بر روی   زنگ خطر را فعال کرد، تا اگر گوشی در نزدیکی ما مفقود شد؛ با صدای زنگ، بتوان به راحتی آن ‌را پیدا کرد. از دیگر ، قابلیت قفل کردن تلفن همراه است. بنابراین در صورت مفقود شدن تلفن، هیچ کسی به برنامه‌ها و اطلاعات شخصی‌تان دسترسی پیدا نمی‌کند. حتی اگر دستگاه‌تان پیدا نشد، می‌توان تمامی اطلاعات گوشی را از دور پاک کرد.

معمولا اولین کارهایی که سارق تلفن همراه انجام می‌دهد است. اکثر آنتی ویروس‌ها را دارند. برخی از آن‌ها دستگاه را روی قفل می‌کنند و برخی دیگر شماره سیم کارت جدید را به شما اطلاع می‌دهند.

 حفاظت از سیستم عامل اندروید در برابر خطرهای احتمالی

و از عملیات اصلی است، اما برخی از برنامه‌های امنیتی قابلیت‌های دیگری نیز دارند: مثل از مخاطبین و تصاویر، یا ایجاد ، که کدام برنامه عمر باتری شما را از بین می‌برد. همینطور است.

داشتن یک بر روی گوشی اندروید خیلی مهم‌ است، به دلیل اینکه هر کاربری با نصب وی پی ان بی محابا به شبکه‌های گسترده‌ای متصل می‌شود. هر دو دارای هستند. بنابراین به راحتی می‌توان در هر سایتی سرک کشید. بیشتر ، ویژگی‌های مشابه‌ای دارند ولی برخی کمی پا فراتر گذاشته‌اند. مثلا کمی بیشتر وارد جزئیات شده است، به عنوان نمونه دارای قابلیت است، مثلا در هنگام شب می‌توان تماس‌های آنلاین را بجزو برای اعضای خانواده، برای دیگران مسدود کرد و مورادی از این قبیل.

بهترین انتی ویروساندروید جهان

 بهترین آنتیویروس اندروید: 1. آنتی ویروس رایگان بیت دفندر (Bitdefender)

در میان اپلیکیشن‎‌های مختلفی که برای آنتی ویروس معرفی شده اند در قله است. از تستهای مختلف متخصصان سربلند بیرون آمده است. آنتی ویروس بیت دفندر با قابلیت های شاخصی که دارد جزو معرفی می‌شود:

 قابلیتهای آنتی ویروس بیت دفندر

 بهترین آنتیویروس اندروید: 2. آنتی ویروس نورتون (Norton anti-Virus)

جزو است که توانایی دارد سیستم شما را در برابر نفوذ انواع بدافزارها ایمن کند. اما در حال حاضر به دلیل ، نصب این آنتی ویروس از صفحه‌ی اصلی و همینطور نیز .

از کدام آنتی ویروس برای گوشی مان استفاده کنیم؟

 قابلیتهای آنتی ویروس نورتون

 بهترین آنتیویروس اندروید: 3آنتی ویروس کسپرسکی (Kaspersky)

به دلیل سازگاری بالا و سیستم‌های حفاظتی گسترده در مبارزه با بد افزارها، اسپم‌ها و حملات هکرها سومین گزینه‌ی است. از قدمت‌دارترین نوع این گروه است و کیفیت آن توسط بسیاری از شرکت‌های بنام نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همانند شرکت ،، تأیید شده است. آنتی ویروس کسپرسکی با ویژگی‌های برجسته بصورت تخصصی برای و نسخه‌ی ارائه می‌شود.

(در یکی از مطالب ایساج به موضوع داغ پرداخته‌ایم.)

 قابلیت آنتی ویروس کسپرسکی

بنا بر نسخه‌ی انتخاب شده، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که به تنهایی لیست بلندبالایی می‌شود. در این متن برای آشنایی به برخی از اشاره می‌شود:

 بهترین آنتیویروس اندروید: 4. آنتی ویروس ایست نود سی و دو  (ESET NOD 32)

با بیش از 25 سال سابقه در زمینه حفاظت از سیستم عامل‌ها، یکی دیگر از قدمت‌دارترین برندهای ساخت است. با دریافت جوایز متعدد از سازمان‌های مختلف یک است که رضایت بیش از صد میلیون کاربر را دنیا به خود جلب کرده است.

 قابلیتهای آنتی ویروس ESET

بهترین آنتیویروس آندروید: 5. آنتی ویروس آواست (Avast Antivirus)

برای آن سری از کاربرانی که دستگاه‌شان پر از برنامه‌های مختلف است و به یک با نیاز دارند، یک گزینه‌ی ایده‌آل و جز است.  اطلاعات شما را در هنگام بخوبی.

قابلیتهای آنتی ویروس آواست Avast Anitvirus Free

بهترین آنتیویروس اندروید: 6. آنتی ویروس مکافی (McAfee Mobile Security)

از آن نرم افزارهای امنیتی خوش نام و قدمت‌دار برای انواع سیستم عامل است. اگر این آنتی ویروس بر روی شما نصب باشد، بدون هیچ تهدیدی و با خیال راحت می‌توانید وبگردی کنید.

قابلیتهای آنتی ویروس مکافی (McAfee Mobile Security and Lock)

بهترین آنتیویروس اندروید: 7. آنتی ویروس (Sophos Mobile Security)

از آن آنتی‌ویروس‌های جدید با بازدهی بالا برای کاربران سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید. این نرم افزار با نصب رایگان، پوشش‌دهی کامل، تمامی را برای امنیت گوشی را دارد.

قابلیتهای آنتی ویروس (Sophos Mobile Security)

بهترین آنتیویروس اندروید: 8. آنتی ویروس آویرا (Antivirus Avira)

محصول کمپانی آویرا است که در حال حاضر یکی از قدرترین شرکت‌های ارائه کننده‌ی محصولات امنیتی در دنیا به حساب می‌آید. جالب است بدانید که در سال‌های اخیر در ، امتیاز خوبی گرفته است.

قابلیتهای آنتی ویروس آویرا Avira

بهترین آنتیویروس اندروید: 9. آنتی ویروس (Dr.Web Security Space)

محصولی از است. این آنتی ویروس در جهت ایمنی ، و گزینه‌ای عالی است. برای محافظت از نیز است. بنابراین این برنامه جز می‌باشد

منبع : menod

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا