عمومیکسب و کار برتر

معرفی تمامی شارژرهای گوشی سامسونگ سری A+ خرید شارژر اصلی

خرید لوازم جانبی موبایل امری قطعی و غیرقابل انکار است. اگر می‌خواهید تا زمانی که قصد استفاده از آن را دارید، یک گوشی ساده یا هوشمند بخرید، مطمئناً مسیر شما اغلب به فروشگاه‌های مرتبط با لوازم جانبی موبایل می‌رود. در این میان شارژر موبایل یکی از لوازم جانبی اصلی و مهم گوشی موبایل است.

حتی هنگام خرید یک تلفن همراه، شارژر اصلی تلفن مورد نیاز خود را در همان جعبه تلفن دریافت می کنید. اما برخی شرایط باعث می شود عمر شارژر بسیار کمتر از عمر گوشی باشد. اینجاست که باید شارژر اصلی را بخرید. و استفاده مجدد از تلفن همراه وابسته به خرید شارژر اضافی برای همان تلفن است

اکثر شارژرها مشخصات مشابهی دارند. در این زمینه می توان به شارژ گوشی سامسونگ سری A اشاره کرد. از آنجایی که گوشی های سری A سامسونگ به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین گوشی های بازار داخلی شناخته می شوند، لازم است شارژرهای اصلی این نوع از محصولات سامسونگ را عادت دهید.

شارژر اصلی Samsung Galaxy A30s

گوشی سامسونگ A30s یکی از محبوب ترین گوشی های بازار ایران است و نسخه قدرتمندتر و پیشرفته تر سامسونگ A30 می باشد. شارژر اصلی این نوع گوشی ها نوع C می باشد. این شارژر دارای آداپتور شارژر سریع 15 واتی و کابل شارژ به طول 1 متر می باشد.

انواع مدل های تقلبی، تقلبی، کپی شده و تقلبی شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A30s در بازار موجود است، اما بابافون نمونه اصلی را برای شما ارسال می کند. شما می توانید شارژر اصلی Samsung Galaxy A30s را از طریق این لینک خریداری کنید.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A32

این مدل به عنوان آخرین گزینه یکی از شارژرهای Type C به صورت فست شارژ است که با توان 15 وات گوشی شما را با سرعت بالا شارژ می کند. طول کابل شارژ مانند اکثر شارژرهای سریع یک متر است. بابافون تضمین می کند که نسخه اصلی این محصول را به شما می فروشد.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A33

خوشبختانه شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A33 نسبت به A32 پیشرفت چشمگیری داشته و از 15 وات به 25 وات افزایش یافته است.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A51

سامسونگ در چند سال گذشته سعی کرده بازار خود را با برخی از رقبای چینی رقابتی نگه دارد، به همین دلیل از طراحی و ساخت شارژرهای Type-C استقبال کرده و اکثر گوشی ها و مدل های چند سال اخیر از این موضوع استفاده می کنند. نوع قیمت شروع شده است.

بابافون دارای یک شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A51 است که در مقایسه با گزینه های قبلی، از جمله برق 15 وات و کابل شارژ اصلی 1 متری، قابل مقایسه است. با این شارژر 30 دقیقه طول می کشد تا گوشی شما تا 50 درصد شارژ شود. برای خرید شارژر اصلی Samsung Galaxy A51 از این لینک اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A10s

این گوشی برخلاف مدل های قبلی دارای شارژر میکرو یو اس بی است که به عنوان رایج ترین شارژر موبایل در بازار ایران شناخته می شود. قدرت شارژر آداپتور در این مدل 5 ولت و 2 آمپر است که به دلیل عدم وجود فشار زیاد در باتری دستگاه باعث افزایش طول عمر باتری گوشی شما می شود.

مانند سایر شارژرهای سایت بابافون، آداپتور و کابل شارژ را می توانید به صورت شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A10s خریداری کنید و یا در صورت نیاز هر کدام را جداگانه سفارش دهید. برای خرید شارژر اصلی Samsung Galaxy A10s از طریق این لینک اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A70

این دستگاه یکی از جدیدترین و بهترین های سامسونگ در طراحی و ساخت گوشی های هوشمند است. شارژر این نوع دستگاه ها یک شارژر سریع است و با قدرت 25 وات خود می تواند گوشی موبایل شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند.

این کابل به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند اطلاعات گوشی موبایل شما را با سرعت بالا به دستگاه های دیگر از جمله کامپیوتر و لپ تاپ منتقل کند. شارژر در ارتباط با پورت از نوع C یا همان نوع است در حالی که پورت نمونه های بالا و قسمت آداپتور از نوع USB می باشد.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسیA71

شارژر اصلی سامسونگ A71 با یک آداپتور شارژ فوق سریع 25 واتی و یک کابل دو طرفه Type-C (Type-c به Type-C) درست مانند آخرین نسخه ارائه می شود که با گوشی های Samsung A72 و A70 نیز کار می کند. این شارژر سریع قدرتمند و با کیفیت می تواند در کمترین زمان ممکن گوشی شما را در سطح بالایی شارژ کند. شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A52

این شارژر همچنین یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان رده سامسونگ تایپ C است و به دلیل داشتن کابل شارژ 25 واتی به عنوان یک شارژر سریع قدرتمند شناخته می شود. بنابراین شما به آداپتور مناسب برای آن نیاز دارید.

می توانید کابل یا آداپتور این محصول را به صورت جداگانه خریداری کنید و یا هر دو را به همراه شارژر اصلی Samsung Galaxy A52 از سایت بابافون خریداری کنید. برای خرید شارژر اورجینال Samsung Galaxy A52 از این لینک اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A53

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A53 از همان نوع شارژر قبلی خود استفاده می کند، یعنی 25 وات برق مصرف می کند و دارای دو کابل Type-C است. برای اطلاع از قیمت و خرید می توانید به این لینک مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A7 2018

این گوشی جزو جدیدترین مدل های سامسونگ نیست اما با توجه به رضایت نسبی کاربران هنوز هم افراد زیادی از این گوشی استفاده می کنند پس قطعا شارژر اصلی را لازم دیدند در همین لحظه خرید کنید.

شارژر اصلی این محصول کانکتور micro USB به USB از نوع 5 وات و 2 آمپر در سایت بابافون می باشد.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A01

این گوشی دارای شارژر اورجینال نیز می باشد که مشخصات آن با نسخه فعلی تفاوتی ندارد. پس باید بگوییم که برق خروجی آن 5 ولت و 2 آمپر است و قطعات آن به صورت جداگانه به فروش می رسد. با استفاده از لینک های زیر به خرید شارژر اصلی Samsung Galaxy A01 ادامه دهید.

کابل شارژ اصلی این گوشی نیز از نوع میکرو یو اس بی است که در نتیجه اتصال آن به پورت USB آداپتور، دستگاه شما را شارژ می کند. قدرت شارژ آن 5 ولت و 2 آمپر است و به دلیل شباهت زیاد به مدل قدیمی می توانید از آن برای شارژ دستگاه های مشابه دو مدل اخیر استفاده کنید. ادامه خرید شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A6 از طریق لینک زیر.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A6

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A6  هیچ تفاوتی نسبت به مدل قبلی ندارد و استفاده از تکنولوژی برتر برای طراحی و ساخت این مدل محصول سامسونگ به مواردی غیر از شارژر اختصاص دارد.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A10

سامسونگ گلکسی A10 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ است که در چند سال اخیر وارد بازار شده و به عنوان یک گوشی میان رده گزینه مناسبی محسوب می شود. اگر قصد ادامه استفاده از این گوشی را دارید، قطعا به لوازم جانبی نیاز خواهید داشت. شارژر Samsung Galaxy A10 اصل با برق 5 ولت و 2 آمپر و پورت micro USB به USB را می توانید از طریق این لینک و از سایت بابافون خریداری کنید.

شارژر اصلی Samsung Galaxy A02s و Galaxy A03s

یکی دیگر از گوشی های هوشمند سامسونگ که می تواند از طریق شارژر Type-C به USB یا برق 15 واتی شارژ شود، گوشی میان رده محبوب سامسونگ گلکسی A02s است. طول کابل شارژ این گوشی مانند سایر فست شارژرهای سامسونگ 1 متر می باشد و نسخه اصلی آن را می توانید در فروشگاه اینترنتی بابافون بیابید.

شارژر اصلی Samsung Galaxy A3, A5, A7 2017

این گوشی ها به عنوان سومین گوشی های میان رده محبوب سامسونگ در بازار ایران شناخته می شوند. شارژر اصلی آنها یک آداپتور شارژ سریع 15 واتی با کابل یک متری و پورت Type-C به USB است. اطمینان حاصل کنید که اجاره نامه ها یکسان هستند تا بتوانید از آنها برای مدل های دیگر استفاده کنید.

شارژر اصلی Samsung Galaxy A50 و Galaxy A50s

هر دو شارژر ذکر شده در بالا دارای یک آداپتور سریع با توان 15 وات هستند که به صورت Type-C طراحی شده و دارای پورت USB در محل اتصال کابل به آداپتور می باشد. اگر به دنبال خرید شارژر اورجینال Samsung Galaxy A50 و شارژر اورجینال Samsung Galaxy A50s هستید می توانید به این لینک مراجعه کنید. شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A60

این گوشی یکی از مدل های محبوب و میان رده سامسونگ است که همچنان بازار خود را حفظ کرده و برای افرادی که قصد خرید بهترین گوشی های میان رده را دارند بسیار ارزشمند است. برای خرید شارژر اورجینال سامسونگ گلکسی A60 با کابل یک متری با پورت USB و Type-C و توان 15 وات بر روی این لینک کلیک کنید.

شارژر اصلی Samsung Galaxy A30 و Samsung Galaxy A31

جای تعجب نیست که این شارژر دارای ویژگی های مشابه نمونه های اخیر است. این به معنای کابل Type-C به USB و 15 وات برق است که به عنوان یک آداپتور شارژ سریع در نظر گرفته می شود. دلیل استفاده سامسونگ از کابل های Type-C به USB این است که این نوع کابل ها در سال های اخیر در ایران و سایر بازارها بسیار محبوب شده اند. برای بررسی قیمت شارژر اصلی Samsung Galaxy M10s و خرید کابل شارژ اورجینال به این لینک مراجعه کنید. بابافون نسخه های اورجینال و گارانتی این شارژر را به شما پیشنهاد می کند.

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A40

شاید با این نمونه گوشی سامسونگ آشنا نباشید اما این مدل نیز طرفداران خود را دارد و لوازم جانبی آن در سایت بابافون موجود است. می توانید شارژر اصلی Samsung Galaxy A40 با ویژگی هایی مانند کابل Type C به USB و آداپتور 1 متری 15 وات را از طریق این لینک خریداری کنید.

با تشکر از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا