عمومیکسب و کار برتر

با استفاده از این روش دست سارقین خودرو رو شد!

به تازگی گزارشاتی از دستگاهی شنیده می‌شود که می‌تواند جدا از افزایش امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت آن راه کارهایی به کاربران بدهد که با استفاده از آن بتوانند سارقین خودرو را ردیابی و با کمک پلیس دستگیر کنند.

بله درست حدث زدید شما با خرید ردیاب خودرو، سطحی جدید از امنیت را تجربه می‌کنید و با کمک آن می‌توانید با خیالی آسوده تر به نظارت و مدیریت خودرو بپردازید.

روش خرید ردیاب خودرو را در این مقاله به صورت کامل توضیح داده‌ایم، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و با این دستگاه بیش تر آشنا شوید.

عملکرد ردیاب خودرو

ردیاب خودرو بعنوان یک سخت افزار حرفه‌ای که دارای پردازنده، ماژول جی پی اس و جی اس ام است می‌تواند موقعیت مکانی ردیاب را با اتصال به بهترین ماهواره‌های مکان‌یابی به دست آورد و پس از آن این موقعیت را با استفاده از جی اس ام برای کاربران ارسال کند.

اما تنها کاربرد ردیاب به همین موقعیت دهی مکانی ختم نمی‌شود بلکه امکانات بسیار زیاد دیگری را نیز به کاربران می‌دهد که در ادامه این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم.

امکانات ردیاب خودرو

ردیاب خودرو امکانات جانبی بسیار زیادی دارد و با استفاده از این امکانات دو راه کار حساب شده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

۱. راه کار اول، جلوگیری از سرقت خودرو

۲. راه کار دوم، بازپس گیری خودرو پس از به سرقت رفتن

 

در خصوص راه کار اول که جلوگیری از سرقت است ردیاب خودرو امکانات زیر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

۱. هشدار روشن و خاموش شدن خودرو:

ردیاب خودرو امکانی را دارد که بلافاصله پس از خاموش و روشن شدن خودرو این موضوع را تشخیص می‌دهد و از طریق پیامک یا اپلیکیشن مخصوص ردیابی هشداری را برای کاربر ارسال می‌کند.

۲. هشدار حرکت کردن خودرو: اگر فردی قصد حمل با جرثقیل، بکسل کردن خودرو شما را داشته باشد یا اینکه به اشتباه‌ خودرو را خلاص گذاشته باشید و فردی اقدام به حرکت دادن آن کند شما بلافاصله این‌ موضوع را از طریق پیامک و جی پی‌ آر اس متوجه می‌شوید.

۳. سرقت باتری خودرو: در برخی مواقع متاسفانه سارقین اقدام به سرقت باتری خودرو می‌کند و سعی دارند که برق خودرو را به طور کلی قطع کنند تا به دیگر مناطق خودرو دسترسی داشته باشند. در این مواقع خیال شما آسوده است زیرا ردیاب دارای باتری داخلی قوی است و می‌تواند تا چند ساعت پس از سرقت باتری داخلی روشن بماند و در صورت نیاز برای شما هشدار سرقت باتری ارسال کند تا بلافاصله خودتان را به خودرو برسانید.

۴. هشدار لرزش خودرو : این هشدار همانند هشدار حرکت عمل می‌کند یعنی اگر فردی شروع به تکان دادن خودرو شما بکند این‌مسئله را خودرو تشخیص می‌دهد و بلافاصله با ارسال هشداری برای کاربر او را از این موضوع مطلع می‌کند تا راه کارهایی اساسی برای جلوگیری از سرقت در نظر بگیرد.

با استفاده از این روش دست سارقین خودرو رو شد!

راه کارهایی برای بازپس‌گیری خودرو پس‌ از‌ به‌ سرقت رفتن :

 

۱.  ارسال موقعیت مکانی آنلاین : ردیاب همانطور که اشاره شد به صورت آنلاین موقعیت مکانی خود را بروز می‌کند و شما می‌توانید وضعیت لحظه‌ای آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر که خودرو حرکت داده شود و در موقعیت مکانی جدیدی قرار بگیرد نیز شما آن‌مختصات را بر روی اپلیکینش ردیابی خود دارید.

۲. تاریخچه مسیر خودرو: امکان‌ مهم بعدی ردیاب خودرو این است که می‌تواند با استفاده از موقعیت‌های مکانی که ثبت شده است این موارد را در کنار هم قرار دهد سپس یک‌تاریخوه از مسیرهای پیموده را در اختیار کاربر می‌گذارد  که با استفاده از آنها می‌توانید تمامی مسیرهای پیموده شده ردیاب را مورد بررسی قرار دهید.

۳. محدوده جغرافیایی:

با استفاده از این امکان شما می‌توانید یک محدوده جغرافیایی برای ردیاب خود در سیستم ردیابی ثبت کنید و با استفاده از آن هر زمان خودرو وارد آن محدوده جغرافیایی شد یا از آن‌محدوده جغرافیایی خارج شد یک هشدار دریافت کنید. این مورد برای کاربران بسیار کاربرد دارد و کمک می‌کند که بتوانید خودرو را در یک محدوده جغرافیایی تحت کنترل خود داشته باشید.

همانطور که مشاهده می‌فرمایید ردیاب خودرو امکانات قابل توجه زیادی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و بسیار توصیه می‌شود از آن استفاده کنید، همچنین امکانات کاربردی دیگری همانند :

هشدار سرعت خودرو

هشدار رانندگی خطرناک

هشدار ترمز ناگهانی

کاردرجای خودرو

هشدار تعمیرات دوره ای خودرو و …

را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ علاوه بر امنیت، مدیریت بهتری نسبت به خودرو داشته باشید.

شرکت‌های مطرح بزرگی در ایران همانند ردیاب من  این خدمات را به کاربران می‌دهند تا بتوانند امنیت ماشین خود را بلا ببرند.

جمع بندی نهایی

توصیه ما این است که قبل از خرید ردیاب خودرو انواع مدل‌های ردیاب را مورد بررسی قرار دهید و امکانات آنها را مطالعه کنید همچنین از یک تیم‌ حرفه‌ای در زمینه ردیابی اقدام به خرید نمایید زیرا پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سیستم ردیاب بسیار‌ حائز اهمیت است و باید نسبت به آن دقیق و حرفه‌ای عمل کنید. اگر نسبت به نیازهای خود مشرف باشید قطعا بهترین مدل موجود در بازار را انتخاب خواهید کرد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا