عمومیکسب و کار برتر

براش مخصوص کرم پودر مایع

داشتن یک آرایش بی‌نقص نیاز به وسایل تخصصی دارد، وسایلی که شامل انواع براش آرایشی هم می‌شود. واقعیت این است که آرایش صورت با استفاده از براش درست نتیجه‌ای بسیار جذاب‌تر نسبت به آرایش معمولی خواهد داشت. به همین دلیل لازم است هر خانمی برای زیبایی هر چه بیشتر ضروری‌ترین براش‌ها را داشته باشد. در این مقاله با پنج براش مطرح آرایشی و نحوه استفاده از آن‌ها آشنا خواهید شد.

براش ها و کاربرد آنها – مد اُکسی لایو

براش کرم پودر

مهم‌ترین بخش هر آرایشی استفاده از کرم لاکچری کوین اصل است؛ چون داشتن یک پوست شفاف و یک‌دست است که می‌تواند آرایش شما را بی‌نقص و حرفه‌ای نشان دهد. به همین دلیل هم استفاده از براش یا برس کرم پودر اهمیت زیادی در آرایش خانم‌ها ایفا می‌کند.

  • براش کرم پودر به طور کلی به دو صورت است؛ اولین مدل آن برسی نرم، پهن و پر دارد که برای استفاده از پودر یا پنکیک طراحی شده است. این براش می‌تواند به راحتی مقادیر مختلف پودر را روی نواحی مختلف صورت پخش کند.
  • نوع دوم براش مخصوص استفاده از کرم پودر مایع طراحی شده است. برس این مدل فشرده‌تر و باریک‌تر است تا بتواند کرم را به خوبی به خورد پوست دهد و هیچ نقطه‌ای را جا نگذارد. این براش یکی از ضروری‌ترین گزینه‌هایی است که باید در لیست خرید براش آرایشی شما قرار بگیرد؛ چون دیر یا زود به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

نحوه استفاده از براش کرم پودر

برای استفاده از این نوع براش آرایشی دو روش ساده وجود دارد:

در روش اول کافی است مقادیر مورد نیاز کرم را با نوک انگشت‌هایتان روی نواحی مختلف پوست صورت بزنید و سپس با استفاده از براش آن را پخش کنید. لازم است که حرکت براش بر روی پوست به صورت دورانی انجام شود تا بهترین نتیجه به دست آید.

در روش دوم دیگر نیازی به دخالت انگشتان نیست. در این روش براش آرایشی را مستقیم به کرم پودر آغشته می‌کنید و هم‌زمان که کرم را روی نواحی مختلف صورت مثل بینی، چانه، پیشانی و گونه‌ها می‌زنید، با حرکت‌های دایره‌ای شکل آن را پخش می‌کنید تا به خوبی روی پوست بخوابد.

نتیجه استفاده از هر دو روش خوب است و بستگی دارد شما با کدام احساس راحتی بیشتری داشته باشید. بسیاری از خانم‌ها به دلیل عدم نیاز به استفاده از انگشتان، روش دوم را به روش اول ترجیح می‌دهند.

براش آرایشی فوق العاده کرم پودر آرت دکو

اگر قصد خرید یک براش آرایشی مناسب برای کرم پودر لاکچری کوین اصل دارید، پیشنهاد ما این براش از برند خوش نام آلمانی است. براش آرایش فوق العاده کرم پودر آرت دکو، با برس انعطاف پذیر و سری مخروطی با کمترین هدر رفت انواع کرم به شما کمک می‌کند تا میکاپی بی‌نقص داشته باشید.

براش رژ گونه و برنزر

یکی دیگر از انواع براش آرایشی که حضورش روی میز آرایش شما کاملاً ضروری است، براش مخصوص است که از آن می‌توان به عنوان براش برنزر هم استفاده کرد. وظیفه این براش رنگ دادن به چهره شماست و این شما هستید که با برنزر انتخاب می‌کنید کمی برنزه شوید و رد آفتاب روی صورت‌تان پیدا شود یا با استفاده از یک رژ گونه روشن زیبا حال و هوایی طبیعی به پوست‌تان بدهید. براش رژ گونه کاملاً با براش کرم پودر متفاوت است و بُرسی با حجم بیشتر، پهن‌تر و فرمی بیضوی یا گرد دارد. بنابراین موقع خرید براش آرایشی مخصوص رژ گونه به این موارد توجه داشته باشید.

نحوه استفاده از برش رژ گونه یا برنزر

برای استفاده از براش رژ گونه یا برنزر، کافی است آن را به آرامی روی محصول مورد نظرتان بکشید. سپس روی لبه ظرف محصول به آهستگی ضربه بزنید تا اگر جایی پودر اضافه روی براش جمع شده، از سطح برس جدا شده و بریزد. این کار باعث می‌شود رژ گونه یا برنزر با یک‌دستی بیشتری روی پوست صورت پخش شود.

  • برای زدن رژ گونه بعد از ضربه آهسته به برس، سر آن را روی برجستگی گونه‌هایتان قرار دهید و برس را به آرامی و دایره‌وار حرکت دهید. برای این کار می‌توانید لبخند بزنید تا گونه‌ها مشخص‌تر شوند. دقت داشته باشید که رژ گونه باید محو شود و نباید خطی از آن روی صورت‌تان باقی بماند.
  • نحوه استفاده از برنزر با رژگونه متفاوت است. برای این کار لازم است روی صورت‌تان شکل عدد سه را به انگلیسی درآورید. زدن برنزر را از پیشانی شروع کنید، سپس آن را روی استخوان گونه بیاورید و بعد به سمت خط چانه حرکت کنید. این کار را برای طرف دیگر صورت‌تان هم تکرار کنید. در نهایت برنزر را روی برجستگی صورت و تیغه بینی پخش کنید تا به نظر برسد به طور طبیعی پوست‌تان را برنزه کرده‌اید.
  • از آنجایی که براش برنزر و رژگونه مشترک هستند، بعد از استفاده از یکی و قبل از زدن دیگری، براش را به خوبی تمیز کنید تا رنگ‌ها با هم ترکیب نشوند و نتیجه آرایش به هم ریخته و نامرتب نباشد.

برس رژگونه کاپریس

به دلیل تنوع کاربرد براش رژگونه بهتر است نوعی از این محصول را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد و بتوانید مدت ها از آن استفاده کنید. برس رژگونه کاپریس محصولی است که به واسطه داشتن کیفیت ممتاز می‌توانید در هنگام تکمیل آرایشتان از آن به راحتی استفاده کنید. موهای این براش متراکم هستند و برای مصرف انواع رژگونه، برنزر، پنکک و پودر کاربرد دارد.

براش کانتور

براش کانتور نسبت به سایر انواع براش، برس نازک‌تری دارد تا بتواند به خوبی خطوط لازم را در قسمت‌های مشخص صورت ایجاد کرده و به آن‌ها فرم دهد. سر این نوع براش آرایشی ممکن است تخت و صاف باشد یا کمی قوس‌دار؛ اما این تفاوت تنها در ظاهر است و در نتیجه نهایی کانتورینگ فرق زیادی ایجاد نخواهد کرد.

نحوه استفاده از براش کانتورینگ

براش را به پودر کانتورینگ بزنید و سپس زیر استخوان گونه و فک را تیره کنید. نکته مهم این است که علاوه بر اینکه باید با حرکت‌های دایره‌وار پودر را پخش کنید، نقاط کانتور شده هم باید به بخش‌های کوچکی تقسیم شوند و شما به ترتیب سراغ محو کردن خطوط هر بخش بروید.

این کار باعث می‌شود به جای یک خط تیره، سایه‌ای محو و طبیعی به جا بماند. برای گرفتن بهترین نتیجه و به دست آوردن زیباترین کانتور بهتر است کانتورینگ را بر اساس فرم صورت‌تان انجام دهید.

برس حرفه‌ای کانتورینگ آرت دکو

از آن جایی که شیوه کانتورینگ یکی از روش های آرایش حرفه‌ای است بهتر است برای آن هم برس حرفه‌ای تهیه کنید. برس حرفه‌ای کانتورینگ آرت دکو به شما کمک میکند تا به راحتی انواع متدهای کانتورینگ را انجام دهید.

براش طراحی ابرو یا براش زاویه‌دار

یکی از فاکتورهای مهم زیبایی در دنیای امروز، داشتن ابروهای پرپشت و زیبا است. به جز روش‌های تغذیه‌ای و مراقبتی، آرایش درست ابروها با استفاده از براش آرایشی مناسب طراحی ابرو اهمیت بسیار زیادی دارد. براش مخصوص ابرو معمولاً بُرسی زاویه‌دار است که هم می‌تواند از پس شکل دادن به ابرو برآید و هم  داخل آن را پر کند.

شکل دادن به تاج و دم ابرو به عهده بخش تیز و زاویه‌دار براش است و از طرف دیگر برای محو کردن سایه می‌توان استفاده کرد. این وسیله آرایشی برای خانم‌هایی مناسب است که استفاده از سایه ابرو را به مداد ابرو ترجیح می‌دهند و در عین حال دوست دارند خطوطی تمیز و مثل مداد ابرو در ابروهایشان داشته باشند که طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. از براش زاویه‌دار می‌توان برای آرایش چشم و سایه گربه‌ای هم استفاده کرد.

نحوه استفاده از براش مخصوص ابرو

نوک تیز این براش را داخل سایه ابرو بزنید و آن را با ضربه‌های کوچک روی نقاطی قرار دهید که قصد شکل دادن به آن‌ها را دارید. مثلاً ممکن است بخواهید دم ابروی‌تان را تیزتر کنید؛ این کار را می‌توانید با نوک تیز براش انجام دهید. سپس سراغ سمت دیگر براش آرایشی بروید، آن را داخل سایه بزنید و آهسته داخل ابروها پخش کنید. این کار را به قدری انجام دهید که ابروها یک‌دست شده باشند و سایه کاملاً محو شود و طبیعی به نظر برسد.

برس ابرو مخصوص بیوتی باکس آرت دکو

برس ابرو یکی از برس‌های کاربردی و پر مصرف در بین برس‌های آرایشی شما به حساب می‌آید. به همین خاطر بهتر است نوعی از برس ابرو تهیه کنید که موهای بادوام داشته باشد و به زودی دفرمه نشود. برس ابرو مخصوص بیوتی باکس آرت دکو با فرم سرکج و موهای ابریشمین خریدی به صرفه و ماندگار برای مجموعه ابزار آرایشی شماست. کرم دور چشم لاکچری کوین حاوی روغن سی بی دی (CBD) یا روغن کانابیدیول که یک روغن مفید برای پوست است.

 

امین پارسائی

امین پارسائی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا