عمومیکسب و کار برتر

سایت فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای یکی از خدمات منحصر به فرد و اصیل ما می باشد. نمونه ها. قطعات. همچنین، چالش بزرگی را به همراه داشت. در این شرایط سودجویان و سودجویان با بهره برداری و فروش محصولات تقلبی و غیر اصل سعی در به دست آوردن بازار و جذب مشتریان مهم و قدرتمند دارند. بنابراین نیاز به شرکت هایی احساس می شود که محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه کنند و خیال ما را از بابت اصالت محصولات بیش از پیش راحت کنند.

و در انتخاب و خرید علاوه بر بالاترین دقت و حوصله باید گفت که بهتر است در مورد قطعات و اجزای درب اتوماتیک دانش و اطلاعات کافی داشته باشید. ما از بهترین کیفیت قطعات برای هر نوع درب اتوماتیک استفاده می کنیم و قیمت مناسبی دارد. زیرا نگهداری بی نقص و گاه بی نقص این درب کار ما را در درازمدت آسان تر می کند و ارزش پرداخت را دارد.

شرکت آتی با سابقه درخشان 20 ساله خود در فروش قطعات درب اتوماتیک توانسته است بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان عزیز خود در سراسر کشور ارائه دهد. کارشناسان خبره این شرکت با نهایت صمیمیت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و به یاد داشته باشید که در صورت نیاز به مشاوره در این راه می توانید با ما تماس بگیرید.

واحدهای درب اتوماتیک شیشه ای

سخت افزار درب شیشه ای نیز مانند سایر درب های اتوماتیک از این قاعده مستثنی نیست و بهتر است بسیار مراقب باشید. در بین انواع درب اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین درب هایی است که همه ما هر روز شاهد آن هستیم و اتفاقا استفاده از متریال اصلی و مرغوب چقدر زیباست. فریم مهم ترین قسمت درب اتوماتیک شیشه ای است که از نظر جنس به سه گروه استیل، آلومینیوم با روکش فلزی و آلومینیوم تقسیم می شود. این درب اتوماتیک شیشه ای اطراف شیشه و به خصوص لبه ها را احاطه کرده و اولین چیزی است که می بینیم. دلیل استفاده از چهارچوب در این نوع درب حفظ استحکام شیشه با ضخامت بالا، جلوگیری از برخورد احتمالی با شیشه و تقویت شیشه می باشد. انواع مختلفی از فریم ها فقط برای درب های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به کاربری و نیازهای پیش آمده طراحی و ساخته می شوند مانند فریم های جانبی، فریم های زیرین، درب ها و ….

جالب است که یکی از دلایل وزن درب های شیشه ای اتوماتیک، فریم یکنواخت آن است.

فروش مستقیم قطعات درب شیشه ای

فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای مانند سایر درب های اتوماتیک کاری تخصصی است و بهتر است برای صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از اشتباهات احتمالی آن را به متخصصان این صنعت بسپارید.

هزینه قطعات درب شیشه ای اتوماتیک

همانطور که می دانید به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور قادر به تعیین قیمت دقیق و ثابت برای قطعات درب اتوماتیک شیشه ای نیستیم که متاسفانه نه تنها برای قطعات درب اتوماتیک شیشه ای بلکه برای تمامی قطعات درب اتوماتیک می باشد. همچنین اما خبر خوبی داریم که آتی آماده است این قطعات را با قیمت مناسب و حداقل سود در اختیار شما قرار دهد.

فروش قطعات یدکی درب های کنترلی

فروش قطعات یدکی یکی از خدماتی است که باید به افراد مجرب سپرده شود تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند. به یاد داشته باشید که هنگام خرید این قطعات، دانش و تخصص در مورد قطعات تعویض درب کنترلی مهمتر است و در درجه دوم تجربه. آتی یکی از شرکت های پیشرو و پیشرو در زمینه فروش درب های کنترلی و لوازم جانبی درب و یراق آلات کنترلی در کشور می باشد که با ارائه کیفیت بالای انواع قطعات درب اتوماتیک می کوشد تا حداکثر رضایت مشتری را به دست آورد. ثابت شده است که تا حد زیادی موفق است.

قطعات درب اتوماتیک

یک درب اتوماتیک از قطعات مختلف کوچک و بزرگ تشکیل شده است که مهمترین نقش را در عملکرد صحیح و به موقع این درب ها ایفا می کند. هر چه کیفیت این قطعات بالاتر باشد درب اتوماتیک بهتر خواهد بود. بنابراین بهتر است شرکت های تولیدی علاوه بر ظاهر جذاب و زیبایی این قطعات، از بیشترین دقت، دانش و ظرافت در طراحی خود استفاده کنند تا در نهایت شاهد محصولات با کیفیت باشیم. قبل از اینکه این قطعات را به صورت جداگانه بررسی کنیم، باید بدانیم که قطعات درب اتوماتیک یا برقی به دو دسته قطعات الکترونیکی و مکانیکی تقسیم می شوند.

برخی از قسمت های درب اتوماتیک عبارتند از:

کنترل کننده

جعبه فرمان یا بیس پلیت یا مرکز کنترل جعبه ای متشکل از گیربکس، شفت و یک سری قطعات داخلی است و یکی از مهم ترین اجزای انواع درب های اتوماتیک است که کنترل همه چیز از قبیل تحلیل و آنالیز را بر عهده دارد. سرعت تیغه، باز و بسته کردن درب و قفل کردن درب را بر عهده دارد. کنترل باکس ها اتاق کنترل درب های اتوماتیک هستند که پس از تجزیه و تحلیل و کنترل اطلاعات خود را به دستگاه منتقل می کنند. جعبه های کنترل دارای دکمه های وضعیت هستند. هر گاه خطایی روی درب اتوماتیک رخ دهد یا نیاز به تعمیر داشته باشد، سرویسکاران با مراجعه به آن کد را می خوانند (خطا به صورت کد روی دستگاه نمایش داده می شود) و خرابی دستگاه در کوتاه ترین زمان برطرف می شود. زمان ممکن البته لازم به ذکر است که این مورد در مورد تمام مارک های چک باکس صدق نمی کند.

کنترل از راه دور

ریموت کنترل درب اتوماتیک یکی از اجزای درب اتوماتیک است که فرمان باز و بسته شدن درب را از فاصله چند متری می دهد. انواع مختلفی از کنترل از راه دور وجود دارد که برخی از آنها شامل ویرایش کد از راه دور، پرش کد از راه دور و خواندن از راه دور می باشد.

لازم به ذکر است که بسته به نوع درب اتوماتیک، ریموت کنترل آنها نیز متفاوت است.

موتور یکی از مهم ترین قطعات درب های اتوماتیک می باشد. برخی از کارشناسان معتقدند که موتور قلب و جعبه کنترل مغز درب های اتوماتیک هستند. به بیان ساده، موتور با تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی، درها را به حرکت در می آورد که جعبه کنترل خروجی و به موتور منتقل می کند.

احتمالاً به جرات می توان گفت که درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی پرکاربردترین درب های اتوماتیک هستند که هر روز در مکان های مختلف شاهد آن هستیم و به این ترتیب قطعات این نوع درب ها باید از قطعات مرغوب و درجه یک باشند.

خرید و فروش انواع درب اتوماتیک و متعلقات مربوطه یکی از مشاغل تخصصی بوده و با خرید و فروش سایر کالاها متفاوت است. داشتن دانش و مهارت های مناسب کار شما را تا حدودی آسان می کند. همانطور که ممکن است تا به حال متوجه شده باشید، فروش قطعات درب اتوماتیک کاری دشوار و وقت گیر است.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا