اقتصادیکسب و کار برتر

شرایط وام فوری با سند خودرو

شرایط دریافت وام روی سند خودرو

قطعا اخذ وام با سند خودرو شرایط خاص خود را دارد. اما به طور کلی هر خودرویی که به عنوان دارایی شخصی دارای مجوز قانونی و ارزش مالی تعیین شده باشد، می تواند به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانکی به صورت قرار گیرد. به چنین اقدامی دارایی در رهن می گویند، به این معنا که صاحب سند زمانی بدهکار شناخته می شود که مبلغ زیادی را از بانک تا پرداخت نهایی مبلغ دریافت کند. بنابراین باید اموال خود را به عنوان وثیقه به آنها واگذار نماید. از جمله شرایط مهم و اصلی اخذ وام با سند خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Terms of instant loan with car document

این وام فقط به مالکان خودروهایی تعلق می گیرد که ارزش اموال آنها با نرخ تعیین شده از سوی بانک مطابقت دارد و عموما سقف وام 30 میلیون تومان و نرخ سود آن 24 درصد می باشد.

مدارک شناسایی مالک خودرو

سند مالکیت یا وکالت فروش

کارت و بیمه نامه خودرو

فاکتور خرید ماشین از یکی از نمایندگی های مجاز کشور

این وام برای خرید ماشین‌ هایی است که در داخل ایران تولید شوند.

متقاضی وام باید حداقل ۱۸ ساله باشد.

فرد مالک ماشین نباید در سیستم بانکی ایران دارای چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری باشد.

نتیجه ارزیابی و اعتبار سنجی توسط بانک تایید گردد.

مدارک لازم برای دریافت وام بانکی با سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو فرقی نمی کند که با چه هدفی باشد. بسیاری از مردم برای خرید مسکن، برخی برای دریافت تسهیلات برای خرید کالا و لوازم خانگی و بسیاری دیگر از آن برای مقاصد مختلف استفاده می کنند. در هر صورت اعطای چنین وامی برای همه متقاضیان یکسان است. بنابراین افرادی که می خواهند با سند خودرو خود وام دریافت کنند بایستی مدارکی که ذکر شده را ارائه دهند.

ارائه اصل کارت شناسایی وام گیرنده و کپی تمام صفحات

اصل سند خودروی وام گیرنده و کپی تمام صفحات

پرداخت مبلغی برای تمبر مالیاتی

افرادی که می خواهند وام با سند خودرو بگیرند، باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. مدت بازپرداخت این وام از نظر بانک ها متفاوت است، اما میانگین آن 36 ماهه می باشد. متقاضیان دقت داشته باشند، با توجه به ارزش خودرو، مبلغ این وام تعیین می شود. اکثر بانک ها به حساب شخصی افراد وام می دهند، بنابراین مردم باید این حساب را در شعب بانکی مورد نظر خود باز کنند.

سقف پرداخت وام با سند خودرو چقدر است؟

هدف از دریافت وام با سند خودرو تفاوت چندانی ندارد؛ یعنی افراد می توانند به دلایل گوناگون از وام با سند خودرو استفاده کنند. سقف وام خودرو در اکثر بانک های کشور 15 میلیون تومان است. اما برخی بانک ها مبلغ بیشتری را به متقاضی اعطا می نمایند. وام خودرو باید ظرف 3 سال تسویه گردد، هنگام دریافت وام، وام به حساب شما واریز می شود.

اخذ وام فوری با سند خودرو به این صورت است که سند خودرو قانونا به نام فرد می باشد و به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانک قرار می دهند و از آن به عنوان کمکی برای دریافت وام استفاده می کنند. بنابراین تا تسویه کامل با بانک به بانک بدهکار هستند و سند خودروی شما در ضمانت بانک است.

نکته مهم دیگر اینکه وام با سند خودرو فقط در اختیار دارندگان خودرویی تعلق می گیرد که ارزش مالی آن با نرخ مصوب یکسان باشد و سقف پرداخت وام 30 میلیون تومان با  نرخ سود 24 درصد است.

مزایای دریافت وام با سند خودرو

اولین مزیت وام خودرو این است که کل مراحل دریافت این وام در یک روز انجام می شود. پس از بستن قرارداد، مبلغ وام بلافاصله پرداخت می شود. بنابراین وام خودرو نوعی وام فوری است که در کمترین زمان ممکن مبلغ وام را در اختیار شما قرار می دهد. دومین مزیت وام خودرو این است که شرایط بسیار آسان و ساده ای دارد. فرد وام گیرنده حتی به ضامن هم نیاز ندارد. اگر مدارک خودروی فرد کامل باشد، با آن سند به راحتی می توانند وام بگیرند.

مزیت سوم، تعیین زمان بازپرداخت و اقساط کاملا مشخص است. این فرصت خوبی می تواند باشد که زمان و میزان اقساط را بین 4 تا 24 ماه تعیین کنند. یکی دیگر از مزایای وام خودرو این است که پس از دریافت وام، نیازی به پارک خودرو در پارکینگ ندارند. هنوز هم می توانید از ماشین خود استفاده کنند، ضمانت سند خودرو تنها شرط این وام است.

به طور خلاصه اگر بخواهیم به مزایای وام با سند خودرو اشاره کنیم شامل موارد زیر می شود:

حفظ سرمایه و جلوگیری از افت فروش خودرو در این بازار که قیمت خودرو به صورت لحظه ای در حال افزایش است.

از پرداخت هزینه های مازاد برای خلافی و نقل و انتقال سند به عنوان فروشنده خودداری خواهد شد.

با جلوگیری از فروش خودرو و گرفتن وام با سند خودرو باز هم می توانند از خودروی خود استفاده کنند و با افزایش ارزش خودرو از ضرر مالی جلوگیری نمایند.

بدون نیاز به انتقال سند و مراجعه به دفاتر اسناد رسمی با قرارداد شرعی و قانونی تنها در عرض یک ساعت به راحتی می توانند مبلغ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وام با سند خودرو در کانال تلگرام تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره تجاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون استعلام میزان وام با سند خودرو پاسخ دهند.

وام با خودرو چیست؟

دریافت وام با ضمانت خودرو یکی از سریع ترین و آسان ترین روش‌های دریافت وام ضروری می‌باشد. در واقع شما می‌توانید با ضمانت گذاشتن سند خودرویی که در اختیار دارید و مالک ۶ دانگ آن می‌باشید، در مدت زمان یک ساعته وام با ضمانت سند خودرو بدون ضامن انجام شده و به عبارتی سند خودروی شما ضامن شما است که می‌توانید در زمان دریافت وام تا بازپرداخت اقساط، از وسیله خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید :‌

چرا وام با سند خودرو انتخاب مناسبی است؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از کاربران را درگیر نموده است، این می‌باشد که چرا باید با سند خودرو تسهیلات بگیریم ؟ اگر بخواهیم ساده بیان کنیم، دلیلش این می‌باشد که سود این وام تفاوتی با دیگر تسهیلات نداشته و سریع تر هم واریز خواهد شد. همچنین احتیاجی نیست که برای معرفی ضامن به اقوام و آشنایان مراجعه نمایید. تصور کنید که یک معامله ای پیش دارید و مقداری پول برای اینکار کم دارید، تا وقتی که به سراغ دریافت وام از بانک بروید و روند اداری آن را طی نمایید، امکان کنسل شدن معامله وجود دارد، چرا که پروسه دریافت وام از بانک بسیار زمان بر بوده و تا ماه‌ها طول می‌کشد، اما استفاده از وام با خودرو در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر امکان پذیر می‌باشد.

شرایط دریافت وام با سند خودرو

وام با خودرو یکی از انواع وام های موجود در بانک و موسسات مختلف می‌باشد که هر سال با استقبال بسیاری از افراد مواجه می‌شود. همانطور که اشاره کردیم دریافت وام با خودرو نیز مانند دیگر وام‌های دریافتی در شرایطی امکان پذیر است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • قاعدتا وقتی که برای ثبت‌ نام وام با خودرو مراجعه نمایید، باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشید.
  • متقاضی وام با سند خودرو نباید در زمان درخواست برای دریافت وام، در سیستم بانکی سابقه چک برگشت خورده یا تسهیلات معوقه داشته باشد؛
  • برای دریافت وام با خودرو در بانک این شرط وجود دارد که میزان حقوق دریافتی متقاضی، ضامن یا ضامنان او باید مقداری باشد که نشان دهنده توان مالی فرد برای بازپرداخت اقساط باشد اما در موسسه خصوصی اصلا به فیش حقوقی یا ضامن نیازی ندارید.
  • سند خودرویی که قصد دارید با آن وام بگیرید، باید به نام خودتان باشد

وام با خودرو به چه ماشین‌هایی تعلق می‌گیرد؟

ما در موسسه وام خودرو روی سند همه خودروهای ایرانی و خارجی به اندازه ۸۰ درصد ارزش آن به شما وام می‌دهیم. شما می‌توانید برای دریافت وام خودرو از سند هر خودرویی که دارید، استفاده نمایید و به اندازه ۸۰ درصد ارزش آن وام بگیرید و در همان حین یعنی از زمان شروع تسهیلات تا بازپرداخت کامل از خودروی خود استفاده نمایید.

با ما در وام خودرو تماس بگیرید تا به طور کامل شرایط دریافت این نوع وام را در اختیارتان قرار دهیم.

 نحوه بازپرداخت وام با خودرو

در وام با سند خودرو نحوه بازپرداخت آن کاملا بستگی به شما و شرایطتان دارد که می‌توانید مشخص نمایید که به چه صورتی قصد بازپرداخت وام دریافتی را دارید. بازپرداخت وام با خودرو می‌تواند با توجه به شرایط شما از ۱۲ ماه الی ۳۶ ماه متغیر باشد، بنابراین نیازی نیست که نگران نحوه قسط بندی بازپرداخت باشید، چرا که ما کاملا شرایط شما را مد نظر قرار می‌دهیم و با توجه به آن اقساط را تعیین خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون وام خودرو می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 مدارک لازم جهت اخذ وام با سند خودرو

همانطور که اشاره کردیم شیوه دریافت وام در بانک و موسسات خصوصی متفاوت می‌باشد و نیاز به مدارک گوناگونی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • ارائه اصل کارت شناسایی متقاضی وام و کپی همه صفحات
  • به همراه داشتن اصل سند خودرو وام گیرنده و کپی تمامی صفحات
  • پرداخت مبلغ مشخصی برای تمبر مالیاتی در بانک‌ها
  • همچنین توجه نمایید که افرادی که قصد دارند، وام با سند خودرو دریافت نمایند، باید حداقل ۱۸سال سن داشته باشند.
  • مدت زمان بازپرداخت این وام از نظر بانک و موسسات مختلف متفاوت می‌باشد اما میانگین آن ۳۶ماه است. متقاضیان دقت نمایند که با توجه به ارزش خودرویی که قصد دارند با سند آن وام بگیرند، مبلغ این وام تعیین خواهد شد.

 میزان سقف پرداخت وام با خودرو در موسسات چه مقدار است؟

هدف از دریافت وام با خودرو تفاوت چندانی در دریافت آن ندارد، یعنی افراد می‌توانند با علت‌های گوناگون از وام با سند خودرو استفاده کنند. سقف وام با خودرو در  بانک‌ها و موسسات مختلف متفاوت می‌باشد و در اصل میزان وام دریافتی کاملا بستگی به قیمت خودروی شما دارد. به عبارتی با توجه به قیمت ماشینی که می‌خواهید با سند آن وام دریافت کنید، سقف تسهیلات تعیین می‌گردد که ما در ، به اندازه ۸۰ درصد ارزش قیمت خودرو به شما وام خواهیم داد.

دریافت وام فوری با سند خودرو در بانک‌ها به این شکل است که سند خودرو قانونا به نام فرد متقاضی می‌باشد و به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانک قرار خواهد گرفت که از آن به عنوان کمکی جهت دریافت وام استفاده می کنند. بنابراین تا تسویه کامل و بازپرداخت اقساط وام به بانک بدهکار هستید و سند خودروی شما در ضمانت بانک باقی می‌ماند.

 مزایای وام با خودرو

همانطور که اشاره کردیم، برای تأمین نمودن سرمایه موردنیاز و رفع مشکل مالی که دارید، دیگر نیازی نیست که به فروش خودرو فکر کنید. دریافت وام فوری با سند خودرو، گزینه ایده‌آلی برای این کار است. در این شیوه پرداخت وام، تا ۸۰ % قیمت کارشناسی ماشین، با عقد قرارداد‌‌های اجاره‌ به ‌شرط ‌تملیک وام به شما تعلق می‌گیرد. عدم احتیاج به پرداخت چک، درصد سود مناسب و در اختیار داشتن خودرو هنگام بازپارخت اقساط از مزیت‌های این روش محسوب می‌شود و در ادامه به دیگر ویژگی‌های این نوع وام فوری اشاره خواهیم کرد.

  • دریافت وام در سریع‌ترین مدت زمان ممکن
  • در اختیار داشتن و استفاده از خودرو پس از دریافت وام
  • عدم نیاز به طی کردن تشریفات پیچیده اداری در بانک‌ها
  • شرایط دریافت آسان و ساده
  • عدم نیاز به هیچ ضامنی در صورت تکمیل بودن مدارک خودرو
  • تنظیم دلخواه مدت زمان باز پرداخت و تعداد اقساط بین ۱۲ الی ۳۶ ماه
  • عدم نیاز به فروش خودرو و حفظ کامل سرمایه
دکمه بازگشت به بالا