دانش و سلامت

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون کرونا و تسریع در خدمت‌رسانی به هموطنان

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون کرونا و تسریع در خدمت‌رسانی به هموطنان

رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز واکسیناسیون مجتمع درمانی هلال ایران و شرکت در واکسیناسیون مددجویان بر تسریع در واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع ششمین پیک کرونا در کشور تاکید کرد.

به گزارش آپارات نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند ضمن شرکت در واکسیناسیون هموطنان در مرکز واکسیناسیون مجتمع دارویی هلال ایران به فعالیت 145 مرکز واکسیناسیون این جمعیت در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در صورت گسترش طایفه آمیکرون; هلال احمر آماده گسترش مراکز تزریق واکسن است.

وی افزود: از 145 مرکز فعال تزریق واکسن تاکنون، 124 مرکز با مشارکت هلال احمر و وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اداره می شود و 21 مرکز نیز به صورت مستقل توسط هلال احمر و در حال راه اندازی است. فقط از داوطلبان این جمعیت استفاده می کند.» ، خدمت می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر در مجتمع دارویی هلال بازدید و با مراجعه کنندگان این داروخانه به گفتگو پرداخت.

کولیوند برای افزایش کمی و کیفی خدمات داروخانه و رفاه حال مراجعین و بیماران در این داروخانه دستور داد تا فضای فیزیکی داروخانه در اسرع وقت گسترش یابد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا