کسب و کار برتر

ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله سعی می کنیم شما را با خواص فلز طلا و کاربرد آن آشنا کنیم تا بیشتر بدانید. صفحات فلزی طلا حکاکی شده جلوه بسیار زیبایی دارد و عمدتا جنبه تزئینی دارد به همین دلیل یکی از پرفروش ترین صفحات فلزی طلا می باشد. با مهفا همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهیم به چیستی ورق فولادی خاصر طلایی و کاربرد آن اشاره کنیم، باید بدانید که فولاد ضد زنگ با ایجاد لایه اکسید کروم غیرفعال از زنگ زدگی فولاد ضد زنگ جلوگیری می کند. این لایه از زنگ زدگی و اکسید شدن فولاد جلوگیری می کند. هنگامی که ورق فولادی پرداخت می شود، لایه کروم می تواند بازسازی شود و در برابر خوردگی مقاوم شود.

ورق های استنلس استیل پس از گذر از مراحل نورد سرد و گرم به صورت مکانیکی مالش داده شده و با تسمه و برس پرداخت می شود که برای دکوراسیون داخلی منزل بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. اصطکاک تسمه و برس، حساسیت بالایی دارند، اما با سایر انواع ورق حصیر تفاوت دارند. فولاد ضد زنگ صیقلی دارای سطح خشن است، در حالی که فولاد صیقلی دارای سطح بسیار صاف است.

استفاده از ضایعات فلزی

از آنجایی که صفحه فولادی ضد زنگ از نیکل و کروم ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی دارد، این صفحه استیل زرد رنگ توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. به دلیل زیبایی منحصر به فرد صفحات فولادی راه راه طلا، در دکوراسیون و معماری کاربرد فراوانی دارد. از آنجایی که پانل های فولادی ضد زنگ در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند، در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت، خوردگی یا زنگ زدگی نخواهند داشت.

یکی از مصارف ورق استیل حشادر طلا این است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از ورق طلای خشادر در تجهیزات پالایشگاه نفت.

صنایع پتروشیمی، نفت و گاز؛

طراحی و ساخت درب مغازه و درب مترو

ساخت محفظه برای لوازم خانگی.

طراحی جواهرات و ساعت.

گرید اصلی فولاد ضد زنگ

همانطور که می دانید ورق های فولادی در گریدهای مختلفی تولید می شوند و همین تفاوت ها در تولید ورق های فولادی باعث می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته باشند. وقتی این مقاله را خواندید، در مورد اینکه ورق فولادی گالوانیزه طلا چیست و چه کاربردی دارد صحبت کردیم، زیرا قبل از خرید باید با انواع فولاد نازک طلا، فولاد گالوانیزه طلا یا پروفیل استیل آشنا شوید.

ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد؟
ورق استیل خشدار طلایی چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق فولاد ضد زنگ 304

یکی از پرکاربردترین ورق های فولادی ورق استیل 304 می باشد که دارای استحکام بسیار بالا و استحکام منحصربفردی است که آهنربا را جذب نمی کند و با 8% نیکل و 18% کروم ساخته شده است.

ورق فولاد ضد زنگ درجه 430

این نوع ورق فولادی میناکاری شده با طلا جذب آهنربا می شود و ماندگاری بالایی دارد اما چون از نیکل کمتری نسبت به فولاد لعابی 304 ساخته شده است، قطعا مقاومت به خوردگی کمتری نسبت به این فولاد دارد.

سخن پایانی

در این مقاله توضیح می دهیم که ورق استنلس استیل طلا چیست و چه کاربردی دارد، بنابراین با این ورق استیل طلا بیشتر آشنا خواهید شد. برای اطلاع از قیمت ورق استیل طلای پولیش، مات و آینه ای می توانید از طریق سایت سامان تجارت ورق استنلس استیل، انواع آهن ساختمانی، فولاد آلیاژی را خریداری کرده و با خرید مستقیم و بدون واسطه هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا