دانش و سلامت

گسترش واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است

گسترش واکسیناسیون از عوامل مدیریت مطلوب موج ششم کرونا است

جلسه کارگروه روسای کمیته های تخصصی کرونا امشب (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش آپارات نیوز، محمد مخبر در این جلسه با استناد به گزارش های رسیده مبنی بر کاهش مراجعات و بستری شدن در بیمارستان ها به دلیل بیماری عروق کرونا، از اقدامات انجام شده برای مدیریت بیماری های عروق کرونا در ششمین پیک قدردانی کرد و افزود: یکی از دلایل مدیریت کنونی است. وضعیت و مقاومت روزافزون مردم، گسترش واکسیناسیون است که در ماه های اخیر به خوبی و به سرعت انجام شده است. با این حال لازم است پایش این بیماری ادامه یابد و مصوبات ستاد ملی کرونا جدی گرفته شود.

در این دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، فرهنگ و رهبری اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر حضور داشتند. .

دکتر. عین الهی افزود: با وجود ششمین پیک کرونا و محدودیت‌های اعمال‌شده، وضعیت به خوبی مدیریت می‌شود که نشان از عملکرد قابل‌قبول دولت برای گسترش واکسیناسیون دارد.

در ادامه این جلسه گزارشی از اعمال محدودیت های Omicron با توجه به شرایط واکسیناسیون و مدیریت هوشمند بیماری های سرخ شهر ارائه شد و توضیحاتی در خصوص تردد مسافران از مرزهای کشور با توجه به پیش رو ارائه شد. تعطیلات نوروز.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت نیز گزارشی از تشکیل کارگروه ویژه کووید 19 در این دفتر ارائه کرد و 72 ایده از سراسر کشور برای تبدیل آن به تبدیل آن دریافت کرد. پروژه تحقیقاتی. مندی به طب ایرانی برای درمان کووید 19 در موج ششم توجه کرد که در این دوره از شدت بیماری توانست عملکرد بهتری در روند بهبود وضعیت بیماران داشته باشد.

در ادامه این جلسه پیشنهاداتی برای برگزاری صدمین جلسه ستاد ملی بیماری های عروق کرونا ارائه شد و مقرر شد این پیشنهادات برای تصمیم گیری نهایی در جلسه ستاد ملی بیماری های عروق کرونا قلب بررسی شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا