عمومیکسب و کار برتر

با بروزترین قرنیز های پی وی سی برای زیبایی ساختمان آشنا شوید

قرنیز پی وی سی از بروز ترین و مدرن ترین انواع قرنیز ها محسوب می شود، قرنیز در جنس های مختلفی تولید می شود، قرنیز پی وی سی یکی از کاربردی ترین ابزار برای دکوراسیون داخلی ساختمان ها شناخته می شود، در این مطلب با به روز ترین قرنیز های پی وی سی برای زیبایی ساختمان آشنا خواهیم شد.

قرنیز چیست؟

برای زیبایی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها از ابزار و مصالح مختلفی استفاده می شود، قرنیز یکی از مدرن ترین و تاثیر گذار ترین ابزار و مصالح برای زیبایی دکوراسیون داخلی شناخته می شود، قرنیز قطعه ای کم ارتفاع است که در محل طلاقی بین دیوار و زمین و در پایین ترین قسمت دیوار نصب می شود که ابعاد و طرح و رنگ های مختلفی نیز دارد.

قرنیز بازسازی

قرنیز بازسازی یکی از جدید ترین انواع قرنیز هاست که از آن برای بازسازی و روی سنگ ها استفاده می شود، این قرنیز نیازی به تخریب ندارد و امکان استفاده از قرنیز بازسازی در مکان های مختلف وجود دارد.

با بروزترین قرنیز های پی وی سی برای زیبایی ساختمان آشنا شوید

قرنیز نور مخفی

با توجه به اینکه امروزه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است، بنابراین یکی از صنایع مختلف از تجهیزات و قطعات از تجهیزات پر کاربرد قرنیز نور مخفی است، به همین دلیل می توان گفت اکثر افراد از این تجهیزات استفاده می کنند. بیشتر از قرنیز نور مخفی در گوشه ها و لبه دیوار استفاده می کنند همچنین در سقف هم از قرنیز نور مخفی استفاده می شود، این قرنیز نور را به صورت نا مرئی در فضا و دکوراسیون انتشار می دهد.

قرنیز پی وی سی چیست؟

قرنیز پی وی سی از مدرن ترین و کاربردی ترین انواع قرنیز ها است، این قرنیز به دو شکل دو تکه و تو پر تولید و عرضه می شود، هر یک از مدل های قرنیز پی وی سی دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

به صورت کلی می توان گفت قرنیز تو پر دارای دوام و استحکام بیشتری است و قرنیز دو تکه از بهترین ابزار ها برای عبور و مخفی کردن کابل، سیم و داکت است، ضمن این که قرنیز پی وی سی توپر در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی داشته و استفاده از آن در فضاهای مرطوب امکان پذیر می باشد.

قرنیز PVC توپر

قرنیز پی وی سی توپر یا قرنیز پلی استایرن ظاهری شبیه به چوب و ام دی اف دارد اما کمی درخشان تر و براق تر است، قرنیز پلی استایرن کاملا ضد آب بوده و قابلیت شستشو دارد، برشکاری این نوع قرنیز هیچ گونه گرد و خاکی ندارد و هنگام نصب آسیب دیدگی و پریدگی گوشه ها مشاهده نخواهد شد.

طول هر شاخه این قرنیز 80/2 تا 3 متر است و حدود 8 میلی متر ضخامت دارد، رنگ سفید قرنیز پلی استایرن بسیار کاربردی است، این مدل از قرنیز پی وی سی در ابعاد 3، 7، 9 و 11 سانتی تولید شده و عرضه می شود.

قرنیز PVC تو خالی

در پشت قرنیز پی وی سی تو خالی یا داکتی فضای خالی وجود دارد، از این فضا برای عبور و انتقال سیم، کابل و… استفاده می شود، این قرنیز دارای شاسی 3 و 9 متری است، برای نصب قرنیز داکتی ابتدا شاسی روی دیوار نصب شده و قسمت اصلی قرنیز روش شاسی قرار می گیرد.

قرنیز pvc توخالی به راحتی قابلیت جدا شدن دارند، در صورتی که تصمیم به عبور سیم و کابل جدید داشته باشید می توانید قرنیز را از شاسی آن جدا کرده و پس از عبور سیم و… مجددا آن را نصب کنید.

از قرنیز پی وی سی تو خالی در ساختمان های لوکس و مدرن استفاده می شود.

با بروزترین قرنیز های پی وی سی برای زیبایی ساختمان آشنا شوید

تفاوت قرنیز پی وی سی تو خالی و تو پر چیست؟

مهم ترین تفاوت قرنیز های پی وسی تو خالی و تو پر نحوه اتصالات آن ها در بخش گوشه شان است، گوشه های قرنیز پی وی سی تو خالی با یک قطعه ی زانویی شکل به هم وصل می شوند.

انواع مدل های قرنیز pvc

  • قرنیز پی وی سی ساده
  • قرنیز پی وی سی ورساچه
  • قرنیز پی وی سی پارکتی

کاربرد قرنیزpvc چیست؟

  1. قرنیز پی وی سی از نازک کاری دیوار در مقابل آسیب ها و صدمات محافظت می کند.
  2. قرنیز پی وی سی زیبایی خاصی به فضا بخشیده و یکی از تاثیر گذارترین المان های دکوراسیون داخلی شناخته می شود.
  3. استفاده از قرنیز پی وی سی زیبایی پارکت لمینیت را دو چندان می کند.
  4. از قرنیز پی وی سی برای پوشاندن و مخفی کردن فاصله بین دیوار و کف پوش استفاده می شود، این کار از تجمع گرد و غبار در بین این فاصله نیز جلوگیری می کند.

مزایای قرنیز pvc

 قرنیز پی وی سی قابلیت شستشو داشته و ضد آب هستند.

نصب قرنیز پی وی سی آسان است.

قرنیزpvc  مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد.

قرنیز پی وی سی ضد حشره است.

قرنیز هایpvc  در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند.

امکان عبور سیم داکت از قرنیز پی وی سی توخالی وجود دارد.

معایب قرنیز pvc

قرنیز پی وی سی نسبت به سایر قرنیز ها از معایب کمتری برخوردار است، در صورتی که قرنیز پی وی سی را از فروشگاه های نامعتبر خریداری کنید و این قرنیز از مواد بازیافتی تولید شود امکان تولید گازهای سمی وجود دارد.

قرنیز pvc

قرنیز pvc در رنگ های مختلفی تولید می شود، توصیه می شود رنگ قرنیز را یک درجه تیره تر از رنگ کف پوش خریداری کنید، رنگ قرنیز را می توانید با برخی از المان های موجود در دکوراسیون داخلی همچون کف پوش، دیوار پوش و… ست کنید، به طور کلی قرنیز پی وی سی سفید و قهوه ای تیره کاربردی ترین رنگ ها است.

خرید قرنیز پی وی سی از تیک هوم

تیک هوم کالا فروشگاه تخصصی ابزار آلات و مصالح ساختمانی دکوراسیون داخلی است، انواع قرنیز به ویژه مدل های مختلف و به روز قرنیز پی وی سی را می توانید از فروشگاه تیک هوم کالا خریداری کنید، انواع قرنیزpvc  در رنگ ها و ابعاد مختلف وجود دارد.

قیمت قرنیز

قیمت قرنیز پی وی سی به نوع، مدل و ارتفاعی که قرنیز دارد بستگی دارد، ضمن این که طرح و رنگ قرنیز نیز در قیمت آن تاثیر گذار است، جهت اطلاع از قیمت قرنیز می توانید با شماره های درج شده در متن تماس بگیرید.

با بروزترین قرنیز های پی وی سی برای زیبایی ساختمان آشنا شوید

نصب قرنیز pvc  چگونه است؟

برای نصب قرنیز به ابزار خاصی نیاز ندارید، اگرچه نصب قرنیز کار ساده ای است به دقت، تجربه و تخصص نیاز دارد، در نتیجه توصیه می شود این کار را به نصاب های متخصص و مجرب بسپارید.

توجه داشته باشید که برای نصب قرنیز باید دیوار کاملا تمیز بوده و سطح آن هموار باشد، قرنیز با استفاده از چسب مخصوص روی دیوار چسبانده می شود، برای نصب قرنیز مقداری چسب به قسمت پشتی آن زده شده و به دیوار چسبانده می شود و قرنیز با دستگاه میخکوب قرنیز به دیوار وصل می شود، توجه داشته باشید برای جلوگیری از ترک خوردگی و تغییر شکل قرنیز باید گوشه ها و کنج قرنیز به صورت صحیح نصب شوند.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا