جامعهکسب و کار برتر

چگونه می توان ساعت بن تن را ساخت؟

بن ۱۰(Ben 10) و ساخت ساعت محبوب آن برای کودکان

بن ۱۰ (: Ben 10) یک آمریکایی (ایالات متحده آمریکا) است که توسط گروه من آو اکشن برای ساخته شده‌است. این سریال دربارهٔ یک پسر بچه ۱۰ ساله به نام بنجامین تنیسون است که به وسیله شیء مانندی به نام که از فضا بر اثر درگیری به زمین پرتاب شده می‌تواند به موجودات فضایی تبدیل شود. این برنامه بسیار محبوب شده است، قیمت ساعت بن تن به دلیل همین محبوبیت و زیبایی افزایش یافته است.

بنجامین تنیسون پسری ۱۰ ساله است که به همراه پدر بزرگش مکث تنیسون به سفر می‌کند در شروع روز اول تعطیلات، او با دختر عموی خود گوئن تنیسون مواجه می‌شود. در این هنگام شهاب سنگی به زمین برخورد می‌کند که در واقع گویی است که از سفینهٔ یکی از خدمت کاران آزموث به نام زایلین هنگام جنگ با ویلگکس شرور به زمین فرستاد تا «پدر بزرگ (مکس تنیسون) که محافظ است» آن را بردارد و از ساعت داخل آن برای جنگیدن با دشمنان استفاده کند.

امنیتریکس برنامه‌ریزی شده بود که فقط از راه شناسایی دی ان ای مکس تنیسون را پیدا کند و به دست او بچسبد ولی بخاطر شباهت دی ان ای بن و پدربزرگ مکس امنیتریکس به دست بن چسبید، بن وقتی که به گوی نزدیک می‌شود، گوی باز می‌شود و بن درون آن ساعتی را به نام امنیتریکس پیدا می‌کند که وقتی دستش را به آن نزدیک کرد به دستش می‌چسبد.

امنیتریکس که از ۲۱ است و موجودی فضایی به نام آزموث آن را ساخته، به صاحب خود این اجازه را می‌دهد که به ۱۰ موجودی که به‌طور پیش فرض از بین تقریباً دو میلیون دی ان ای (DNA) موجودات فضایی داخل کهکشان که درون امنیتریکس وجود دارد، تبدیل شود. البته اگر یک موجود فضایی به ساعتش دست بزند یا به ساعت نزدیک شود، ساعت دی ان ای () آن موجود را جذب می‌کند و یک موجود به موجودات بن تن اضافه می‌شود.

پس از این اتفاق بن تن وظیفه دارد با فضایی‌های شرور (بد) بجنگد و زمین را از شر آن‌ها در امان نگه دارد؛ البته در این راه پدربزرگ وی با سلاح‌های خود همچنین گوئن با کتاب جادویی و قدرتی که از مادربزرگ فضایی اش به ارث برده به جنگیدن همراه بن می‌پردازد.

چگونه می توان ساعت بن تن را ساخت؟

بن تن کلاسیک (classic)

بن تن: در سری اول که به عنوان بهترین سری نیز شناخته می‌شود بن در حالی که با دختر عمو و پدربزرگش در تعطیلات تابستانی سفر می‌کند امنیتریکس را پیدا می‌کند و با آن‌ها با انواع اشخاص شرور می‌جنگد در حالی که شرور اصلی ویلگکس است. این سری در سایت نمره دهی نمره ۷٫۳ از ۱۰ گرفته‌است.

بن تن نیروی بیگانه (alien force)

بن در سری نیروی بیگانگان و بیگانه تمام عیار

در این سری یعنی نیروی بیگانه (ALIEN FORCE) تعداد فصل‌های آن ۳ تا است، بن ۱۵ ساله است و در ۱۱ سالگی یعنی ۴ سال است که آمنیتریکس را از دستش جدا کرده‌است (در سری نیروی بی پایان به دلیل جدا کردن آمنیتریکس، اشاره شده‌است) و به زندگی عادی پرداخته‌است تا این که پدربزرگش در مأموریتی به دست هایبریدها (اصیل زاده‌ها) و DN ALIENها گم می‌شود و بن و دختر عمویش گوئن و دشمن سابقشان کوین که در این سری آدم خوبی می‌شود، به دنبال محافظت از شهرشان می‌شوند و دنبال اعضای جدید برای گروه خود هستند که زمین را نجات دهند. در این سری، بیشتر دشمنان بن، هایبریدها و ویلگکس هستند. هایبریدها در فصل ۱ و ۲، ویلگکس در فصل ۳ از جمله دشمنان اصلی بن هستند. این سری در سایت نمره دهی نمره ۷/۳ گرفته‌است.

بن تن بیگانه تمام عیار (ultimate alien)

در این سری از بن تن، قسمت آخر سری قبل آلبیدو آلتیماتریکس را به بن می‌دهد و امنیتریکس نابود می‌شود و با آلتیماتریکس بن می‌تواند بعضی از موجوداتش به موجودات پیشرفته (ULTIMATE FORM) تبدیل کند. این سری را دقیقاً می‌توان ادامهٔ سری گذشته یعنی نیروی بیگانه (ALIEN FORCE)نامید.

 البته این سری تغییراتی نسبت به سری پیشین خود دارد؛ مثلاً در این سری مردم دربارهٔ بن می‌دانند و در این سری، دشمن اصلی بن آگرگور و دیاگون هستند و در این سری بن با آلتیماتریکس می‌تواند مثل سری کلاسیک (CLASSIC) قدرت موجودات را جذب کند و به موجوداتش اضافه شود اما این بار ربطی به دست زدن به ساعت ندارد این بار خود بن تن می‌تواند موجودات را جذب کند.

 آگرگور که دشمن اصلی بن در این سری است، از کل کهکشان پنج موجود فضایی قدرتمند را جمع می‌کند و قصد دارد با دستگاهی که در زمین است، آن‌ها را با هم مخلوط کند و کل انرژی آن‌ها را جذب کند و قویترین فرد جهان شود که تا حدودی موفق شد.

پس از اینکه آگرگور با چند موجود فضایی ترکیب می‌شود و می‌خواهد برود سراغ جذب نیروی نوزاد سلستیال سپینی، کوین مجبور می‌شود قدرت آلتیماتریکس بن را جذب می‌کند و قدرت آگرِگور را نیز جذب می‌کند و او را برای همیشه شکست می‌دهد ولی از کنترل خارج می‌شود. در نیمه دوم سری، ویلگَکس نیز برمیگردد و قدرتی کیهانی جذب می‌کند تا جهان را تسخیر کند.

دراین سری، دیاگون (اژدهایی که در قرون وسطا به زمین آمد)، با شوالیه ایی به نام جورج (رهبر شوالیه‌های ابدی) می‌جنگد اما به کمک شمشیری که آزموث (سازنده آمنیتریکس) ساخته بود، و آزکولان نام داشت، جورج بر دیاگون پیروز می‌شود و قلب دیاگون را درمی‌آورد. جورج فکر می‌کند که دیاگون مرده‌است و او را به دریا می‌اندازد اما بعد از صدها سال، دیاگون بر می‌گردد و قلب خود را پس می‌گیرد و دوباره قدرت می‌گیرد.

 این بار جورج به کمک شمشیرش و بن تن، کوین و گوئن با کمک همدیگر می‌خواستند دیاگون را شکست دهند ولی هر کاری کردند نتوانستند. اما ویلگکس به دیاگون خیانت کرد و با دستگاهی، تمام انرژی و قدرت او را جذب کرد. جورج هم در حال جنگ با دیاگون کشته می‌شود و بن شمشیر جورج را برمی‌دارد و ویلگکس را شکست می‌دهد و تمامی قدرت او را می‌گیرد.

ویلگکس که شکست خورده بود، می‌خواست بن را فریب دهد و بن برای لحظه ای از کنترل خارج می‌شود ولی به تمام خاطرات خوب و بد خود در سری پیشین و این سری فکر می‌کند به این نتیجه می‌رسد که فرد شروری نشود و با استفاده از شمشیر، مردم دنیا که تحت کنترل ایزوتریکاها بودند را نجات می‌دهد. در این حال آزموث به زمین می‌آید و آلتیماتریکس و شمشیر آزکولان را از بن می‌گیرد و به بن، آمنیتریکس تکامل یافته (COMPLETE OMNITRIX) را می‌دهد. این سری در سایت نمره دهی نمره ۷٫۶ از ۱۰ گرفته‌است

برای خرید ساعت اسباب بازی بچگانه میتوانید از طریق فروشگاه های معتبری همچون میلی جون اقدام کنید.

بن تن نیروی بی پایان (Omniverse)

سری بن تن نیروی بی پایان یا (BEN 10 OMNIVERSE) از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ پخش شد که دارای ۸ فصل است. در این سری از بن تن، بن هنوز یک نوجوان است و سن او در فلش بک‌ها (خاطرات قدیمی) ۱۱ است و در داستان اصلی ۱۶ سال است (فقط در دو فصل اول ۱۶ ساله است.

 و در فصل سه تا هشت، ۱۷ ساله است). بن تن در این سری با گوئن و کوین کار نمی‌کند. «البته گوئن و کوین گاهی در چند قسمت به بن کمک می‌کنند». بن در این سری با سازمان محافظ‌ها (plumbers) کار می‌کند البته خود او هم یک محافظ است و یک رفیق و همکار تمام وقت به نام روک دارد؛ روک را پدر بزرگش مکس تنیسون فرستاد تا با بن کار کند. در این سری طراحی انیمیشن به‌طور کل به نسبت سری‌های قبل تغییر زیادی کرده‌است.

یکی از دلایل ساخت بن تن ریبوت، ضعیف بودن این سری از نظر طرفداران است. در قسمت ۷ از فصل ۱ ما دیدیم که امپراتور میلیوس (شاه اینکرژن‌ها)، آرجیت، و برادران وریدل به دنبال آنایلارگ بودند؛ آنایلارگ یک دستگاهی است که اگر دکمه اش فشرده شود، دنیا برای همیشه نابود می‌شود و در آخرهای قسمت هم دیدیم که اشتباهی دکمه فشرده شده بود و دنیا در حال نابودی بود ولی بن به موجود ایکس (ALIEN X) تبدیل شد و دو بُعد آگاهی موجود ایکس یعنی بلیوکس و سرنا در حالی که دنیا نابود شده بود با خواهش و التماس‌های فراوان بن، یک کپی از جهان بن ساختن و دوباره جهان بن به حالت اولش برگشت (با کمی تغییر کوچک) ولی بقیه حرف بن رو باور نکردند.

ما در چند قسمت بعد دیدیم که یکی از گونه‌های سلستیال سپین‌ها (گونه موجود ایکس) به دادگاه کهکشانی از بن شکایت کرد که چرا از قدرت موجود ایکس استفاده کرد و کپی دنیا رو ساخت که بن با رای تمامی ساکنین کهکشان، در دادگاه شکست خورد.

ولی با روش تترامندها (گونه چهاردست)، بن یکی از سلستیال سپین‌ها را به مبارزه دعوت کرد و بن به موجود ایکس تبدیل شد و بلیوکس و سرنا کنترل کامل موجود ایکس را (برای اولین بار) در اختیار بن گذاشتن و بن تونست اون سلستیال سپین رو شکست بده و بن پیروز دادگاه کهکشانی شد.

در این سری اهمیت زیادی به مولتیورس داده شده‌است و حتی جنگ زمانی هم با تمام بن‌های خوب و بد از گذشته و حال و آینده رخ داد. بن‌های خوب جنگ زمانی: بن اصلی (BEN PRIME)، بن بدون ساعت (NO WATCH BEN)، بن 10,000 (BEN 10 K)، گوئن 10 (GWEN 10) و بن 23 (BEN 23) بودند و بن‌های شرور: بَد بن، نگا بن، آلبیدو، بن زارو و مَد بن بودند.

در قسمتی دیدیم که کایبر (یکی از دشمنان بزرگ بن در این سری) موجودی لزج و سبز رنگی به نام اسکرد که تنها گونه بازمانده از گونه اسلایم‌بات (به‌گفته بعضی منابع، سازنده جهان بن تن از گونه اسکرد یعنی اسلایم‌بات‌ها بودند) بود را برای انتقام گرفتن از بن با چسباندن اسکرد به نمیتریکس دزدید. و اسکرد هم بعد از دیدن آمنیتریکس عاشق قدرت ساعت بن شد و به آمنیتریکس چسبید و بن هم از چسبیدن این موجود استقبال کرد ولی به دلیل جدایی اسکرد از نمیتریکس کایبر عقل خودش را از دست داد.

بن دید که اسکرد چه توانایی‌هایی دارد از قدرت‌های خودش و اسکرد کایبر را شکست دادند. در قسمت آخر ما دیدیم که بن و روک که به دنبال مالتورانت می‌رفتند، ناگهان به قرن ۱۷ می‌روند که انقلاب آمریکا در حال رخ دادن بود و بن و روک، جورج واشینگتن اولین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را ملاقات کردند و در همان لحظه مالتورانت به ویلگکس گذشته، بمب کرونوسیپین رو داد (و ویلگکس تقریباً ۲۵۰ سال بعد از این بمب در جنگ زمانی استفاده کرد) بن که داشت با ویلگکس گذشته می‌جنگید، ناگهان ویلگکس متوجه تغییر شکل‌های ناگهانی بن می‌شود و از آنجا بود که ویلگکس آمنیتریکس را می‌خواست تصاحب کند.

مالتورانت و بن و روک به آغاز پیدایش جهان خودشون رفتند یعنی توی سفینه کانتوملیاها. مالتورانت آنایلارگ شیطانی (اویل آنایلارگ) رو پرتاب کرد تا جهان بن اونطور که خودش می‌خواست درست بشه؛ ولی بن به سنگ رنگی تبدیل شد و با کمک اسکرد، صاحب دست‌های موجود ایکس شد و رفت به سمت گرفتن انایلارگ و همه چیز داشت بد پیش می‌رفت که بن توانست انایلارگ شیطانی را با دستانش بگیرد و دوباره به سفینه کانتوملیاها برگشت که یهو بن به تمام موجودات خود در چهار سری اصلی در عرض یک دقیقه تبدیل شد و در آخر به فیدبک تبدیل شد و آن انایلارگ را به سمت مالتورانت پرتاب کرد و مالتورانت برای همیشه نابود شد و پروفسور پارادوکس (مسافر زمان دنیای بن تن) تیکه‌های بدن مالتورانت رو در سراسر جهان پخش کرد.

 اسکرد هم از بن جدا شد تا مثل بقیه هم نوع‌های خود، پس از بینگ بنگ، دنیای بن تن را به بهترین شکل ممکن بسازند. سکانسی که بن تن به همه ۵۸ موجود در ساعت تبدیل می‌شود و انایلارگ شیطانی را به طرف مالتورانت پرتاب می‌کند را یکی از سکانس‌های زیبای تاریخ بن تن نام می‌برند. این سری در وبسایت imdb نمره ۶ از ۱۰ گرفته‌است.

لیست تمامی الین‌های بن تن در ۴ سری اصلی

معرفی همهٔ موجودات بن تن به ترتیب از سری کلاسیک، الین فورس، آلتیمت الین، آمنیورس

مرد آتشین/ Heatblast

سگ وحشی{فضایی} / Wildmutt

کله الماسی / Diamondhead

موجود سریع و السیر / XLR8

موجود ریزه{خاکستری} / Gray Matter

مگس فضایی{حشره بدبو} / Stinkfly

چهار دست / Four Arms

ماهی فضایی / Ripjaws

آپگرید / Upgrade

روح فضایی / Ghostfreak

توپ فضایی {موجود سرعتی} / Cannonbolt

گیاه فضایی / Wildvine

توفیک / Spitter ×

مگاوات / Buzzshock

سوسمار قطبی / Arctiguana

گرگ تنهای شب {بن گرگی} / Blitzwolfer {Benwolfer}

موجود مومیایی{بنمامی} / Snare-oh {Benmummy}

فرانکن استرایک {بنویکتور} / Frankenstrike {Benvictor}

آپچاک{آهن خوار} / Upchuck

دیتو / Ditto

آی گای{موجود چند چشم} / Eye Guy

موجود نیرومند _ خیلی بزرگ{وِی بیگ} / Way Big

فیدبَک / Feedback

آتش مرداب / Swampfire

اکو اکو / Echo Echo

موجود عظیم الجثه / Humongousaur

جِترِی / Jetray ×

موجود یخی{سرمای عظیم} / Bigchill

سنگ رنگی / Chromastone

طوفان مغزی / Brainstorm

میمون عنکبوتی /Spidermonkey

گوپ {چسبونک} / Goop

موجود فضایی ایکس / Alien X

موجود مغناطیسی رباطی / Lodestar

رَث {ببری} / Rath

نانومِک / Nanomech

خطر آب / Water Hazard

رعد و برق / Ampfibian

آرمودریلو / Armodrillo

لاک پشت طوفانی-غول آسا{تراسپین}/ Terraspin

ان آر جی {انرژی} / NRG

آفتاب‌پرست فضایی / Chamalien ×

موجود سریع / Fasttrack ×

سوسک فضایی / Eatle

ساعت گَرد {کلوکی} / Clockwork

گوریل برقی {شاک‌اسکواچ} / Shocksquatch

جوری ریگ / Jurryrigg

جورچین{بلاکس} / Bloxx

شهاب سنگی / Gravattack

ملخ فضایی / Crashhopper

مورچه فضایی / Ball Weevill

آبی لزج / Walkatrout

رویاپرداز / Pesky Dust

سنجاب فضایی / Mole-stache

لیمو فضایی {بدترین} / Worst

خروس فضایی / Kickin Hawk

موجود خوفناک / Toepick

کلاغ فضایی / Astrodactyle

قورباغه فضایی / Bullfrag

آتامیکس / Atomix

موجود شیمیایی / Gutrot

خون‌آشام / Whampire

×: در سری Omniverse، بر خلاف سری‌های قبلی، حضور نداشتند (ولی در اینترنت عکس‌هایی از آنها در سری Omniverse پخش شده‌است که همگی فن مید هستند یا ساخت دریک جی وایات، در کمیسیون خودش)

نام‌ها در بعضی قسمت‌ها تعویض می‌شود {به دلیل مؤسسه‌ها و استودیوهای دوبلاژ}.

بعضی از نام‌ها در فارسی به کلمهٔ نوشته شده معنا نمی‌دهد.

بن تن ریبوت (Reboot)

فصل اول ریبوت که «Ben 10 Reboot» یا «بن ۱۰ ریبوت» نام دارد.

این فصل بازسازی سری اول بن تن اصلی یعنی کلاسیک است که کودکانه تر ساخته شده و بن تازه آمنیتریکس را پیدا کرده و به سوی ماجراجویی می‌رود و مانند فصل اول ده ساله است ولی قد گون و خودش کوتاه‌تر است. بن ابتدای فصل با تبهکاران معمولی می‌جنگد ولی در پایان ویلگکس از فضا به زمین می‌آید تا امنیتریکس را بدزدد. قسمت‌های این کارتون ۱۰ دقیقه ای هستند

فصل دوم: ادامه فصل اول بن تن ریبوت در این فصل، بن تن در استفاده از اپگرید به مشکل برمی‌خورد و برای پر کردن قسمت خالی ساعت که مربوط به اپگرید می‌شده موجودی به نام چاکرا آن قسمت را پر می‌کند که باعث اختلال در استفاده از موجودات دیگر می‌شود و با آنها ترکیب می‌شود، به‌طوری‌که ما در اکثر قسمت‌های آن شاهد این اتفاق هستیم. در انتها با کمک دشمن وی که ویلگکس هست به داخل ساعت نفوذ کرده و مشکل را حل می‌کنند (با استفاده از نابود سازی ارتش چاکراها) و بعد از ان شکل ساعت بن تن تغییر می‌کند. برای فصل اول این کارتون یک بازی است ساخته‌اند که اسمش بن تن ریبوت است و ساعتش که جدید شده موجود گکس (بن در ظاهر ویلگکس) رو هم دارد.

فصل سوم: در این فصل بن که ساعتش تغییر کرده به سه موجود جدید دست پیدا کرده در این فصل بن همکلاسی چهارم خود کوین را می‌بیند که یک ساعت به نام انتی‌تریکس دارد باعث می‌شود که او به ۱۱ بیگانه تبدیل شود موجودات کوین موجودات فصل اول بن هستند به همراه یکی بیگانه اضافی به اسم باشموث در این فصل بن یک دشمن جدید به اسم شوالیه ابدی دارد که می خواد مانع از این شود که پدربزرگ مکس و دوستش فیل با بیگانه‌ها ارتباط برقرار کنند آخرین قسمت این فصل نبردی بین بن و کوین در رسانه‌های اینترنتی هستش که می خوان آشپزی کنند.

فصل چهارم: در این فصل بن و گون و پدربزرگ و فیل به محلی می‌روند که بن امنیتریکس را پیدا کرده آنها به دنبال یک دستگاه هستند که در کنار امنیتریکس فرود آمده ولی بن می‌ترسد که یک اتفاق بد بیفتد ولی گون به او امید می‌دهد که شاید این دستگاه یک چیز خوبی باشد در نهایت گون دستگاه رو پیدا می کنه اون دستگاه یک کلیدی هست که باعث می شه بن بتونه موجوداتش رو به حالت زرهی شون برسونه. در آخرین قسمت این فصل، فیل یک دستگاهی می سازه که باعث میشه تیم بوکتو به یک ادم پیشرفته تبدیل بشه که بن با تبدیل شدن به مشت‌زن زرهی (OMNI-KIX Slapback) اون رو نجات میده و فیل هم دستگاه خود را نابود می کنه بعد از این فصل یک فیلم به اسم بن تن در برابر دنیا ساخته می شه که این فیلم هم بخشی از فصل چهارم محسوب می شه.

فصل پنجم: در این فصل، بن همان ساعت فصل ۴ را دارد ولی کمی ظاهر ساعت تغییر پیدا کرده‌است. این فصل ۳ قسمت به نام‌های: بن ۱۰۰۱۰، بن جن ۱۰، alien x ten-tation دارد

بن تن ریبوت در سایت نمره دهی نمره خیلی ضعیف ۲٫۷ از ۱۰ گرفته‌است.

ساعت بن تن نیروی بی پایان

شاید اگر به دنبال خرید هستید این سوال برای شما مطرح شود که چه ارتباطی با ویژگی های قهرمانانه وی دارد و به مانند بسیاری از شخصیت های کارتونی که از ساعت و یا وسایل دیگر استفاده می کنند نیز یک وسیله شخصی عادی باشد. اما باید گفته شود که در واقع یک ساعت شگفت انگیز است که بن تن بیشتر موفقیت های خود را مدیون این ساعت است. که با اسامی مختلفی با توجه به سری های ساخته شده این انیمیشن شناخته می شود در اصل اُمنیتریکس نام دارد که شخصیت بن تن تمام نیروی خود را از این ساعت بدست می آورد.

این شخصیت انیمیشنی با استفاده از ساعت خود به موجودات فضایی گوناگونی تبدیل می شود که با استفاده از آن می تواند به جنگ و نبرد با افراد بیگانه و شرور برود و آن ها را در نهایت شکست دهد و به همین دلیل است که ساعت بن 10 در بین نوجوانان و کودکان بسیار محبوب است.

ویژگی های ساعت بن تن بیگانه ی تمام عیار

هر چند کودک و نوجوان شما را به موجود فضایی تبدیل نمی کند تا به جنگ با اشرار برود اما به سبب شباهت هایی که با ساعت کارتون بن تن دارد، می تواند برای فرزندان شما جذاب باشد. این ساعت برای سن سه سالگی و دوازده سالگی بسیار مناسب است و با الهام گیری از ساعت شخصیت بن تن این ساعت جادویی نیز به رنگ سبز است. ساعت دارای باتری است که قابل تعویض می باشد.

از مهم ترین ویژگی های این ساعت که برای کودکان و نوجوان بسیار خوشایند است، پخش موزیک و ال ای دی توسط آن است همچنین نیروی پایان دارای شخصیت های کارتون بن تن است که لذت استفاده از آن را برای فرزند دلبند شما چندین برابر خواهد کرد. علاوه بر این طوری طراحی شده که به دلیل داشتن بند نرم می تواند به راحتی توسط کودکان استفاده شود و تنظیمات مختلف بند امکان استفاده از آن برای کودکان و نوجوانان را فراهم می کند.

ساعت بن تن مدل پرتابی

پرداخت درب منزل با قیمت :95 هزار تومان

ساعت بن تن مدل پرتابی

پرداخت آنلاین با قیمت :80 هزار تومان

ساعت بن تن معمولی

پرداخت درب منزل با قیمت :125 هزار تومان

ساعت بن تن معمولی

پرداخت آنلاین با قیمت :110 هزار تومان

ساعت بن تن با لگو

پرداخت درب منزل با قیمت :135 هزار تومان

ساعت بن تن با لگو

پرداخت آنلاین با قیمت :125 هزار تومان

ساعت بن تن نیروی بی پایان هدیه شگفت انگیز

همانطور که گفته شد، شخصیت بن تن به علت ویژگی های خارق العاده ای که دارد برای بسیاری از کودکان و نوجوانانی که این انیمیشن را دیده اند بسیار محبوب است. در کنار محبوبیت شخصیت بن برای این رده سنی بسیار شگفت انگیز و قابل توجه است چرا که بن تن تمام نیروی فوق العاده خود را برای شکست اشرار به این ساعت مدیون است به همین دلیل هدیه به کودکان می تواند هدیه بسیار شگفت انگیزی باشد و عزیزان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

لذا در صورتی که می خواهید فرزند خود و یا فرزند دوستان و آشنایان خودتان را خوشحال کنید و یا جشن تولد عزیزان کودک و نوجوان شما در راه است، می توانید یک هدیه رویایی برای آن ها بدهید تا در بازه های دنیای کودکی خود از بودن در نقش یک قهرمان لذت ببرند و اعتماد به نفس آن ها را نیز در سنین بزرگسالی تقویت خواهد کرد.

خرید ساعت بن تن نیروی بیگانگان

پس از این که اطلاعات لازم را درباره بدست آوردید شاید سوال شما این باشد که چگونه برای خرید این ساعت رویایی باید اقدام کرد؟ با توجه به درخواست مشتریان و با توجه به محبوبیت خاصی که بن تن و دارد ما فروش این محصول را در سایت خود قرار داده ایم و دیگر لازم نیست شما برای پیدا کردن در فروشگاه های محل زندگی خود حاضر شوید بلکه از طریق اینترنت و به آسانی می توانید این محصول را خریداری کنید.

برای یا همان ساعت رویایی می توانید از بخش سفارش خود را انتخاب کرده و وارد سبد خرید کنید پس از طی مراحل خرید یعنی وارد کردن مشخصات از جمله آدرس، نام و نام خانوادگی و… هزینه نهایی محصول را پرداخت کنید در کم ترین زمان ممکن همکاران ما در سفارش شما را آماده خواهند کرد و به نشانی پستی شما ارسال می شود و شما می توانید این محصول با ارزش را در جلوی درب منزل دریافت کنید و یک هدیه زیبا و شگفت انگیز را به فرزند دلبند خود و سایر عزیزان کودک و نوجوان در فامیل هدیه دهید.

توجه داشته باشید که همکاران ما در طول روز این آمادگی را دارند که از طریق پل های ارتباطی راهنمایی های لازم را به شما در زمینه خرید ارائه دهند تا در نهایت شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیگانه تمام عیار یکی از مدل های موجود در بازار می باشد. بیگانه تمام عیار باویژگی های خاص خود رویای کودک را برآورده می کند

آنچه باید درباره بیگانه تمام عیار بدانیم

به دلیل علاقه بیش از حد کودکان به ابرقهرمانی به نام بن تن، پدر مادرها در تلاش هستند تا فرزندان دلبند خود را با خوشحال کنند. کودکان به دلیل تماشای زیاد فیلم ها و کارتون های قهرمانانی مانند بن تن، مرد عنکبوتی، بتمن، باب اسفنجی و غیره، دوست دارند حرکات آن ها را تکرار کنند و در بازی های کودکانه خود با همسالان، از وسایل و ابزارهای خاصی که این ابرقهرمان ها استفاده می کنند، بکار گیرند. بنابراین بیگانه تمام عیار تبدیل به یک کادو مناسب، برای خوشحال کردن کودکان شده است.

ساعت های مچی بن تن

علاقه روز افزون کودکان به استفاده از ، باعث شده است شرکت های مختلف سخت تلاش کنند تا طبق آن کارتون و مجموعه، ساعت آن را بسازند. تلاش برای ساخت لباس و وسایل شخصیت های ابر قهرمانی، باعث رقابت میان شرکت های مختلف در تولید و  فروش هر چه بیشتر این محصولات شده است. چندین مدل در بازار وجود دارد که از میان آن ها می توان به سخنگوی چندکاره، بیگانه تمام عیار، و غیره اشاره کرد.

بیگانه تمام عیار

بن تن شخصیتی است که تمام قدرت او با وجود ساعت او معنا پیدا می کنند؛ بنابراین کودکان بسیار دوست دارند با داشتن ساعتی مثل بیگانه تمام عیار این رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. بیگانه تمام عیار یکی از پر فروش ترین محصولات سال شناخته شده است. این ساعت با طراحی فوق العاده خود، محبوب دنیای بازی کودکان شده است.

بسته بندی بیگانه تمام عیار

بیگانه تمام عیار در یک بسته بندی ساده و جالب برای کودکان فراهم شده است. بسته بندی این سری، تقریبا مشابه بسته بندی های قبلی ساعت های مچی بن تن می باشد. اگر قصد را برای فرزندان دلبند خود دارید، باید دقت کنید تا ساعت اصل و اوریجینال را برای کودکان خود تهیه کنید. در هنگام ، به علامت لوگوی بن تن در بالای بسته بندی در سمت چپ دقت کنید. در صورتی که تا به حال از ساعت های مچی بن تن استفاده نکرده اید، در پشت بسته بندی طرز استفاده از آن را برای شما توضیح می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنید. در پشت بسته بندی شاهد تصاویر موجودات بیگانه خواهید بود که برای شما تبلیغ می شوند.

نحوه استفاده از بیگانه تمام عیار

بیگانه تمام عیار به گونه ای طراحی شده است که شما به راحتی می توانید اجزای آن را از هم باز کنید. وقتی بسته بندی ساعت را باز می کنید، با دیدن طراحی فوق العاده آن از نزدیک حیرت زده خواهید شد. این ساعت برای کودکان بالای ۴ سال طراحی شده است. با نگاهی سطحی به بیگانه تمام عیار، به آسانی متوجه تفاوت هایی که این مدل با مدل های قبلی دارد خواهید شد. سبک، مدل و طراحی بیگانه تمام عیار بسیار متفاوت است. این ساعت دارای یک درجه بندی برای اندازه های مختلف مچ دست کودکان می باشد؛ از اینرو به راحتی می توانید ساعت را بر روی مچ دست فرزند خود تنظیم کنید.

ویژگی های بیگانه تمام عیار

رنگ بیگانه تمام عیار، نسبت به مدل اصلی، کمی روشن تر است و آن سبز مورد نظری که در فیلم دیده ایم نیست؛ اما ایرادی ندارد چرا که جزئیات تقریبا مشابه مدل ساعت اصلی می باشد. این ساعت دارای یک دکمه برای روشن و خاموش کردن می باشد. دکمه دیگری نیز بر روی آن تعبیه شده است که در صورت فشار دادن صفحه آن بیرون می آید. با زدن دکمه و خروج آن صفحه، شاهد نور سبز رنگی هستیم که از صفحه منتشر می شود و بر حس واقعی بودن ساعت می افزاید.

هر چقدر محیط اطراف ما تاریک تر باشد، تلالو و تابش این نور سبز رنگ نیز بیشتر خواهد بود. وقتی صفحه را از بالا بچرخانیم، بیگانه های مختلف به نمایش گذاشته می شود و می توانیم آن ها را ببینیم. بعد از بازی می توانیم این صفحه بیرون آمده را به داخل فشار دهیم و با فشار دکمه، ساعت را خاموش کنیم.

شما می توانید به صورت حضوری و از فروشگاه های معتبر، یا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر، به بپردازید و خرید خود را در صورت سفارش اینترنتی، در اسرع وقت در درب خانه تحویل بگیرید. این ساعت ایده ای بسیار خارق العاده می باشد. با ، هرگز تصور نخواهید کرد که قابلیت های این چنینی دارد.

بنابراین می توان گفت این ساعت نسبت به مدل های قبلی بهتر بوده و سطح توقعات ما و کودکان را برآورده می کند. بیگانه تمام عیار، یک اسباب بازی مناسب برای بازی کودکان بوده و خرید این ساعت برای تمام کودکان علاقمند پیشنهاد می شود. این ساعت یک وسیله عالی برای طرفداران بن تن می باشد. یک اسباب بازی جادویی است که در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد. باطری خور است و باطری آن قابل تعویض است.

یکی از بهترین ساعت های مچی است که می توان بی نظیرترین هدیه برای کودکان باشد. زیرا از نظر طرح و رنگ شباهت بسیار نزدیکی به ساعت BEN 10 کارتونی دارد و با توجه به تصورات کودکان این محصول یک ساعت BRN 10 واقعی است. توسط یک باتری کوچک کار کرده و قابل تعویض می باشد، این محصول از جمله بازی های سرگرم کننده ای است که می تواند برای کودکان سنین ۴ تا ۱۲ سال بسیار مهیج باشد.

ساعت BEN 10 یک اسباب بازی جادویی است که چندکاره و باتری خور می باشد و باتری ها قابل تعویض هستند، این ساعت مهیج، مناسب بازی های کودکانه خصوصا پسر بچه ها در سنین ۴ تا ۱۲ ساله است. ساعت BEN 10 از جمله اسباب بازی های حقیقی ریبوت بیگانه تمام عیار بوده که طرفداران زیادی دارد و بیشتر به صورت اینترنتی در فروشگاه های مجازی عرضه می شود. یک ساعت معمولی نیست بلکه یک ساعت مچی است که چراغ های مخصوص خاموش و روشن شونده دارد، با عقربه های ساعت این امکان وجود دارد تا شخصیت های بن تن عوض شوند.

ساعت های BEN 10 تمام عیار ساعت های جدیدی هستند که مخصوص بازی های شخصیت، کارتونی به اسم بن تن می باشد. بن تن در بازی های مختلف همراه با چندین هیولای معروف بازی هایی را برای کودکان اجرا می کند. این ساعت همراه با بندهایی محکم قابلیت بستن به ساعد و همچنین به مچ دست را دارند.

ساعت BEN 10 واقعی می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که علاقه زیادی به بازی های مهیج دارند، را می توانید در نمونه ها و اندازه های مختلفی تهیه کنید. البته توجه داشته باشید قیمت این محصول به اندازه ای است که هر کسی توان خرید ساعت BEN10 را خواهد داشت.

ساعت BEN 10 یکی از زیباترین ساعت هایی است که توانسته نظر بسیاری افراد را به سمت خود جلب کند. توجه داشته باشید این نمونه از ساعت های مچی تمام ویژگی ساعت های حرفه ای را دارا است به همین علت می تواند کلیه خواسته های شما از مرغوب ترین ساعت ها را برآورده سازد.

ساعت های BRN10 واقعی دقیقا مطابق با برنامه کودک آن ساخته شده و می تواند بهترین هدیه برای کودکان به ویژه پسر بچه ها باشد. زیرا بچه ها خیال پردازی را دوست داشته و هر نوع  بازی که بتوانند او را به شخصیت اصلی کارتون نزدیک کنند جزو بهترین هدیه برای آنها خواهد بود.

ویژگی های ساعت BEN 10

از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و دارای استحکام بالایی می باشد. بنابراین به مدت طولانی قابل استفاده هستند، طرح های این نمونه ساعت BEN 10 دقیقا با نمونه اصل ساعت شخصیت کارتونی او برابری خواهد داشت به همین علت کودکان با داشتن این ساعت تصور کرده را در دست خود دارند. رنگ تمام عیار به گونه ای است که امکان ست کردن رنگ یاعث با رنگ لباس وجود دارد، موتور ساعت کیفیت داشته و همراه یک باتری می تواند سال ها دوام داشته باشد. چاپ طرح ها در این نمونه از با استفاده از دستگاه های مدرن انجام شده و امکان پاک شدن و حتی کم رنگ شدن این طرح ها وجود ندارد.

خرید

یکی از سوالات متداول بسیاری از والدین این بوده که را از کجا بخریم؟ در پاسخ باید گفت برای می توان به دو صورت حضوری و یا اینترنتی این محصول را تهیه کرد، البته امروزه در خریدهای حضوری محدودیت هایی وجود دارد و به میزان قابل توجهی هم قیمت ها بالا هستند. بنابراین برای  فروشگاه محصولات بن تن به شما خریدهای اینترنتی را پیشنهاد می دهد؛ زیرا در خریدهای آنلاین طیف گسترده ای از با تمام ویژگی ها و البته قیمت های مجزا وجود دارد و متقاضیان می توانند به دور از هر گونه شلوغی و اتلاف وقتی حتی بدون صرف هزینه های اضافه و وجود مشتری دیگری در فرصت مناسبی را در فروشگاه محصولات بن تن تماشا کرده و تنها با چند کلیک محصول درخواستی خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل در اختیار شما قرار بگیرد.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا