بهترین صرافی های ایرانی در ونکوور کانادا را بشناسید

صرافی برتر در کانادا

برای سفر به کانادا، نیاز است با خدمات صرافی‌های ارزی این کشور تماس برقرار کنید تا بتوانید قیمت دلار در صرافی تورنتو،  هزینه‌های ثبت‌نام در دانشگاه یا اقدامات مهاجرتی دیگر را برای سفر به این کشور مدیریت کنید. ایجاد حساب بانکی، بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و حتی یافتن محل اسکان مناسب، از خدمات صرافی‌های ارزی در کانادا و شهرهایی همچون تورنتو و ونکوور به شما ارائه می‌شود. در حال حاضر، صرافی‌های ایرانی در کانادا وجود دارند که می‌توانید برای انجام اقدامات مهاجرتی خود از آن‌ها بهره‌مند شوید. در ادامه، لیستی از صرافی‌های معتبر در کانادا برای شما تهیه شده است.

برترین صرافی ها در کانادا شهر تورنتو

صرافی متا

صرافی سینا

صرافی دانیال

صرافی 6030

صرافی جوان

صرافی ملت

صرافی دانش

صرافی میلیون

صرافی ایزدی

صرافی متا در شهر بزرگ تورنتو کانادا

بهترین صرافی های ایرانی در ونکوور کانادا را بشناسید

صرافی متا یکی از صرافی های قابل اعتماد جهت سفر به کانادا است که می‌توانید تمامی خدمات آنلاین آن از جمله قیمت دلار کانادا بصورت لحظه ای را از طریق وب‌سایت این سرویس انجام دهید. از خدمات ارائه شده توسط این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه‌های مهاجرتی، هزینه مصاحبه و تهیه درخواست‌های بانکی مورد نیاز برای کانادا
  • انتقال و واریز هزینه‌های بیمارستانی
  • پرداخت شهریه تحصیلی به کمک صرافی متا در تورنتو، کانادا
  • واریز قسط‌های بانکی در کانادا یا ایران
  • ارسال وجه به حساب‌های بانکی در اروپا، آمریکا و آسیا
  • دریافت چک‌های تضمینی بانکی با کمترین نرخ و بدون واسطه در صرافی متا
  • حمایت در امور خرید ملک به صورت قانونی
  • مشاوره در خصوص خرید و فروش ارز در کانادا به همراه افزایش امنیت والت‌ها

صرافی سلامت در ونکوور کانادا

در ونکوور، کانادا، “صرافی سلامت” یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که در حال حاضر در این شهر واقع شده است. با بیش از 25 سال سابقه ارائه خدمات ارزی در این کشور، صرافی سلامت قادر است به تمام کاربران ایرانی در ایران و کانادا خدمات آنلاین و حضوری ارائه دهد. این صرافی روزانه از ساعت 9 صبح تا 2:30 بعد از ظهر فعالیت دارد و در روزهای یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر به خدمت مشتریان می‌پردازد. صرافی سلامت مجوز خود را از دولت کانادا دریافت کرده است و برای استفاده از خدمات آن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

صرافی سلامت خدمات گوناگونی را برای کاربران خود فراهم می‌کند که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دریافت بهترین نرخ ارز دلار کانادا به سرعت.
  • خرید و فروش ارزهای مختلف مانند دلار کانادا، پوند، یورو، دلار آمریکا، لیر ترکیه، درهم امارات و یوان چین با امکان تبدیل آن‌ها به یکدیگر.
  • واریز به حساب‌های شخصی و شرکتی با روش‌های قابل اطمینان.
  • دریافت حواله‌های ارزی و ارسال آن‌ها به سراسر جهان با بهترین نرخ.
  • استفاده از خدمات اینترنتی پی‌پال در ونکوور، کانادا.
  • خرید و فروش ارز دلار کانادا و ارائه خدمات ارزهای دیجیتال بدون کمیسیون.
  • صرافی سلامت دارای دستگاه کارتخوان برای واریز وجه به حساب کاربری خود است.

صرافی دانیال ونکوور

صرافی دانیال ونکوور ادعا دارد که کمترین نرخ ممکن و منطقی بازار را از مشتریان خود دریافت می‌کند. دلیل این ادعا هم این است که صرافی دانیال به تعداد بالای مشتری اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و سود کمتر را با تعداد بالای مشتری‌ها جبران می‌کند. این صرافی همچنین تحت مقررات مرکز گزارش نقل و انتقال مالی کانادا (فین ترک) فعالیت می‌کند. نکته‌ای که باعث می‌شود مشتری بتواند اعتماد کند که در این صرافی سلامت مالی تائید شده است و هیچکدام از سوء استفاده‌های مالی مانند پول شویی و … در فعالیت‌های مشتری‌های این صرافی جایی ندارند لذا می‌توان به امنیت بلند مدت حساب کاربری مشتری‌ها در این صرافی اعتماد کرد.

صرافی جوان

صرافی جوان پیشتاز در سرعت بسیار بالای ارائه خدمات به مشتریان است. تیم حرفه‌ای و مجرب صرافی جوان همواره تلاش می‌کنند بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به دیگر همکاران خود مبادلات مورد نظر مشتری‌ها را انجام بدهند. همچنین تبدیل دلار کانادا به آمریکا به بهترین نرخ و امکان پرداخت همزمان ارز با کارت‌های بانکی ایران از دیگر خدمتی است که صرافی جوان ونکوور برای مشتری‌های خود در نظر گرفته است. صرافی جوان برای بیش از 100  نوع ارز در جهان خدمات ارائه می‌دهد و همچنین تحت قوانین شرکت مبادله ارزی کانادا فعالیت می‌کند.

راهکارهای انتقال پول به کانادا

دلار کانادا از آن دسته ارزهای پرکاربرد و معتبر در دنیاست. اما چگونه می‌توان بین ایران و کانادا نقل و انتقالات مالی انجام داد؟

راه‌های متفاوتی برای انتقال سریع و بدون ریسک دلار به کانادا وجود دارد. از جمله این روش‌ها انتقال دلار به کانادا یا ارسال دلار به کانادا از طریق صرافی است؛ شما می‌توانید با روش های متفاوتی از ایران به کانادا پول منتقل کنید. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه به معرفی سیستم‌های انتقال پول به کانادا و قیمت دلار کانادا در تورنتو می‌پردازیم.

انتقال دلار به کانادا با استفاده از سیستم پی پال

یکی از راه‌های انتقال دلار به کانادا از طریق سیستم پی پال است. پی پال یک شرکت عمومی در ایالات متحده است که بین تمام کشورهای جهان بسیار رواج پیدا کرده است. دانش و فعالیت این شرکت در زمینه بازرگانی است و به‌ کمک آن می‌توانید انتقال را به‌صورت آنلاین و خیلی سریع انجام دهید.

به‌بیان ساده، PayPal انتقال دلار به‌ صورت امن را تنها از طریق یک ایمیل فراهم می‌کند. پی پال یک سرویس پرداخت پول آنلاین و نقل و انتقالات بانکی است. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد تا در شبکه‌ای بسیار امن، سریع و راحت، حساب‌های الکترونیکی باز کرده و از آن‌ها برای تبادل پول، خرید و فروش و تبدیل ارز در اینترنت استفاده‌ کنند. در حال حاضر این سیستم به شرکت‌های تحت تحریم آمریکا خدمات ارائه نمی‌دهد و متاسفانه ایران هم جزو این تحریم‌ها محسوب‌ می‌شود.

ارسال دلار به کانادا از طریق شرکت‌های انتقال پول

حتی اگر نتوانستید با پی پال مبلغ موردنیاز خود را به کانادا ارسال کنید، راه‌های دیگری نیز پیش روی شما هست. افرادی که به PayPal دسترسی ندارند می‌توانند از طریق سیستم‌ها و شرکت‌های دیگر مانند Western Union یا Money Gram فرایند انتقال دلار را انجام دهند.

در ادامه معروف‌ترینِ این شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

انتقال دلار به کانادا از طریق Western Union

سیستم وسترن یونیون به‌دلیل کارکرد موفق خود به‌عنوان بهترین سیستم انتقال دلار در سال‌های جاری شناخته می‌شود. برای ارسال حواله از طریق وسترن یونیون، مشتری باید نام و نام‌خانوادگی، نام پاسپورت شخص دریافت‌کننده، مبلغ پرداختی و کشور انتخاب شده برای انتقال و در نهایت استان مدنظر را در فرم مخصوص پر کند و به نمایندگی در شعبه تحویل دهد.

پس از بررسی صحت اطلاعات و ثبت درخواست، انتقال انجام‌ می‌شود. پس از تکمیل مراحل، کد رهگیری 10 رقمی از طریق سامانه ارسال خواهد شد. این کد هنگام دریافت پول الزامی است. شخصی که انتقال را انجام می‌دهد باید این کد رهگیری را به شخص انتقال دهنده ارسال کند. گیرنده می‌تواند با داشتن کد رهگیری و ارائه کارت شناسایی معتبر وجه واریز شده را دریافت کند. معمولاً 1 تا 2 روز بعد پول به‌ حساب شخص واریز می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا