اقتصادیکسب و کار برتر

فروش دستگاه شیشه بالابر خودرو

شاید یادتان باشد که از دستگیره برای بالا و پایین کردن شیشه های اتومبیل استفاده میشده است چرا که زمان زیادی از آن نمیگذرد. اما با پیشرفت و مدرنیته این دستگاه به نوع برقی تبدیل شد که قلب یک سیستم پنجره برقی محسوب میشود. در نوع برقی یک موتور الکتریکی کوچک به یک چرخ دنده حلزونی و چند چرخ دنده دیگر متصل میشود تا یک کاهش دنده بزرگ ایجاد کند و به آن گشتاور کافی برای بلند کردن پنجره می دهد که به آن دستگاه شیشه بالابر ماشین نامیده می شود.

فروش دستگاه شیشه بالابر خودرو

فروش دستگاه شیشه بالابر خودرو

وجود شیشه های برقی در ماشین مهم است زیرا به راننده و سرنشین کمک می کنند تا با فشار دادن یک دکمه، شیشه های خود را بالا یا پایین ببرد. برخی از پنجره‌های برقی در خودروهای مدرن دارای عملکرد یک لمس بالا یا پایین هستند که به شما این امکان را می‌دهد پنجره را با یک بار فشار دادن بالا یا پایین ببرید.

اجزای تشکیل دهنده سیستم بالابر شیشه در خودرو و عملکرد آن

اکثر سیستم های شیشه برقی از 4 جزء اصلی باتری، سوئیچ، موتور و چرخ دنده تشکیل شده است. عملکردشان بدین گونه است که چرخ دنده ها به پیوندهایی متصل می شوند که به پایین پنجره متصل اند. پنجره مسیری را در درب دنبال می‌کند تا امکان عملکرد نرم و روان پنجره را فراهم کند.

همچنین کنترل پنجره های برقی با کلید و سیم صورت میگیرد و از طریق باتری یا برق تغذیه میشوند. تا زمانی که خودرو روشن نباشد، شیشه های برقی هم کار نمی کنند. برخلاف پنجره های سنتی، پنجره های برقی دسته دستی ندارند و به صورت برقی کار می کنند.

برای اطلاع از قیمت عمده مجموعه شیشه بالابر پراید با فروشگاهای سراسر کشور تماس بگیرید، شماره تماس شرکت امکو در اینترنت به راحتی قابل دسترسی است.

4 علامت مهم که خرابی سیستم شیشه بالابر خودرو را نشان می دهد:

  1. عدم حرکت شیشه پنجره یا مورب و کج حرکت کردن شان هنگام باز و بسته شدن.
  2. عدم صحیح کارکرد شیشه ها، کندتر یا سریع تر حرکت کردنشان.
  3. کند حرکت کردن شیشه بالابر به دو دلیل خشک بودن مجموعه گیربکس ریل، پولی‌ ها و نوارهای نگهدارنده شیشه و وجود مشکل تغذیه ‌ای.
  4. درست عمل نکردن حالت اتوماتیک شیشه.

انواع شیشه بالابر خودرو عبارتند از:

نوع کابل دار و نوع چرخ دنده ای. در هر یک از درب های خودرو، یک تنظیم کننده پنجره یا شیشه بالابر وجود دارد. تنظیم کننده پنجره به هیچ تعمیر و نگهداری نیاز ندارد. در صورتی که این دستگاه خراب شود، قطعه یا کل واحد باید تعویض گردد.

خرید مجموعه کامل شیشه بالابر خودرو

سیستم شیشه بالابر جزو تجهیزات مهم در خودرو به شمار می آید. چرا که مزایای کاربردی شامل زیبایی بخشیدن به خودرو و راحتی سرنشینان را دارد. حال بعد از گذشت مدتی استفاده زیاد، ممکن است این قطعه در ماشین مشکل پیدا کند و شیشه خودرو به خوبی بالا و پایین نشود. لذا اگر با علائم بالا و یا دیگر علائمی همانند شنیدن صدای غیرعادی هنگام حرکت شیشه به بالا و پایین، کار نکردن پنجره هنگام فشار دادن کلید بالابر شیشه، بالا رفتن شیشه به صورت کج و مسائل دیگر روبرو شدید، در این هنگام باید به فکر بررسی و تعویض سیستم شیشه بالابر خودرویتان شوید.

پیشنهاد ما شاید برای شما جذاب باشد

برای خرید مجموعه کامل شیشه بالابر ماشین و دستگاه شیشه بالابر پراید باید به دنبال شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر باشید چرا که در بازار جنس قلابی زیاد شده است. پیشنهاد ما به شما شرکت اتحاد موتور (امکو) است. تولید کننده اقلام گوناگون یدکی خودرو از جمله موتور شیشه بالابر است. شما می توانید موتور شیشه بالابر Emco انواع خودروها مانند تیبا، پراید، پژو و… را از فروشگاه لوازم یدکی خودروی آریا گستر که نمایندگی اتحاد موتور را نیز دارا است، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا