جامعهکسب و کار برتر

ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار با تخفیف ویژه در ندابال

مسیرهای ارتباطی اصفهان – مشهد

سفر از اصفهان به مشهد از طرق مختلفی امکان پذیر است. از اصفهان می توانید با وسایل نقلیه مختلف از جمله هواپیما، قطار، اتوبوس و حتی خودروهای شخصی به مشهد سفر کنید. بسیاری از مسافرانی که از اصفهان به مشهد سفر می کنند، تنها از طریق آژانس نهال، هتل های مشهد را رزرو می کنند و برای زیارت امام مهربانی ها با خودروی شخصی از اتوبان کوم-گرمسار عبور می کنند.

پرواز اصفهان به مشهد

روزانه تقریبا دو پرواز از اصفهان به مشهد از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می شود. پرواز اصفهان به مشهد هر روز ظهر و عصر است و زمان سفر به مشهد از اصفهان با هواپیما 1 ساعت و 35 دقیقه خواهد بود.

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان: در شمال شرقی اصفهان و بزرگراه شهید اردستانی قرار دارد و به دلیل دوری از اصفهان، در مسیر این فرودگاه و مرکز اصفهان تاکسی وجود ندارد. اما یک سرویس تاکسی شهرداری در فرودگاه وجود دارد. البته راحت ترین راه برای رسیدن به فرودگاه شهید بهشتی اتوبوس است. اتوبوس های فرودگاه از ساعت 6 صبح تا 9 شب هر یک ساعت و نیم به سمت ایستگاه اتوبوس کاوه در فلکه دوم حرکت می کنند. از ترمینال کاوه اتوبوس ها به صفا و جنوب اصفهان دسترسی دارند.

ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار با تخفیف ویژه در ندابال

قطار اصفهان – مشهد

هر روز دو قطار 4 تخته از ایستگاه اصفهان به مقصد مشهد حرکت می کنند. قطار اصفهان – مشهد همه روزه ساعت 16:20 از اصفهان حرکت می کند و فردا صبح ساعت 10:20 وارد مشهد می شود.

ترانسفر مشهد از اصفهان

در رزرو ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار باید در نظر داشته باشید که فقط برخی از هتل ها ترانسفر رایگان دارند که معمولا هتل های 4 و 5 ستاره هستند. در مورد هتل هایی که این خدمات را ارائه نمی دهند نیز می توانید با پرداخت هزینه این خدمات را از قبل رزرو کنید.

برنامه سفر اصفهان – مشهد

از طریق بسیاری از راه های ارتباطی زمینی می توانید از اصفهان به مشهد بروید. اما چه با اتوبوس و چه با ماشین شخصی بخواهید به مشهد بروید، یکی از بهترین مسیرهای زمینی اصفهان به مشهد، مسیر اصفهان-کم-گرمسار-سمنان-مشهد است. البته راه های دیگری هم وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

قیمت تور مشهد از اصفهان

اگر تور خود را از آژانس های معتبری مانند نهال گشت رزرو کنید. از هر جای ایران که هستید به مشهد سفر کنید. قیمت هتل هم همینطور خواهد بود. اما تفاوت  ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار  با تور مشهد در تهران مربوط به قیمت بلیط هواپیما یا قطار است. مسیر در تهران بیش از 20 پرواز در روز دارد و تعداد مسافران بیشتری نیز دارد. اما مسیر اصفهان به مشهد 2 پرواز در روز دارد. تعداد کم پروازها و قطارهای اطراف مشهد از اصفهان باعث ظرفیت پروازها و قطارها می شود – اصفهان مشهد همیشه تقریبا پر است و به همین دلیل کمتر پیش می آید که بتوان بلیط مشهد را با قیمت ارزان خریداری کرد. اما باز هم نقش آژانس مسافرتی بسیار مهم است و ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار  باید بتواند بلیط اصفهان-مشهد را با کمترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهد.

هتل های مشهد; ارزان و مقرون به صرفه، گران و مجلل و یا نهال عرضه کنید

مشهد مقدس هتل های بی شماری دارد. هتل های مشهد از تنوع و سطح خدمات بسیار بالایی برخوردار هستند. در نتیجه، انتخابی عالی برای انتخاب با کیفیت ترین و بهترین هتل با توجه به بودجه خود دارید. هنوز باید به دنبال یک آژانس خوب در اینجا بگردید. بیماران نهالی صبور و آگاه شدند. برای رزرو بهترین و اقتصادی ترین هتل مشهد بهترین مشاوره را به شما خواهند داد. اما به طور کلی باید گفت که ارزان ترین اقامتگاه با کیفیت در مشهد، هتل آپارتمان های مشهد و هتل های سه ستاره مشهد هستند. اما اگر به دنبال یک تور مجلل و خوب در مشهد هستید، هتل های 4 و 5 ستاره مشهد انتخاب خوبی خواهند بود.

ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار با تخفیف ویژه در ندابال

1- تورهای قطار مشهد که از اصفهان حرکت می کنند چه امکاناتی برای من دارند؟

ندابال متخصص ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار. به همین دلیل کامل ترین خدمات در این تور برای شما طراحی شده است. مانند:

بلیط رفت و برگشت اصفهان به مشهد را رزرو کنید. قطارهای مختلف 6 و 4 تخته نوررضا و فدک (ارزان و لوکس).

علاوه بر بلیط، برخی از هتل ها به خصوص هتل های 5 ستاره دارای سرویس استقبال هستند. خوش آمدید یعنی دلال فراگشت، وقتی به مشهد مقدس رسیدید شما را دنبال می کند و شما را به هتل انتخابی می رساند.

اقامت در بهترین هتل ها هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا با صبحانه، ناهار و شام رایگان، بخشی دیگر از خدمات ارزان سفر اصفهان به مشهد با قطار شماست که توسط کارشناسان فرا گست انجام می شود.

می توانید در تور مشهد نیز شرکت کنید. که شامل بازدید از برخی مکان های دیدنی مهم در مشهد می شود. در صورت تمایل به استفاده از این سرویس با کارشناسان تور فرا ریل مشورت نمایید.

 2- آیا تورهای ارزان تری برای سفر به مشهد دارید؟

تورهای ریلی معمولاً در بیشتر روزهای سال ارزان تر هستند، به خصوص در مقایسه با تورهای هوایی. اما اگر می خواهید با کمترین قیمت ممکن به مشهد بروید می توانید از اتوبوس استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط روی عبارت تور ارزان مشهد از اصفهان با اتوبوس کلیک یا ضربه بزنید تا به صفحه مورد نظر برسید.

3- چگونه ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار  را رزرو کنیم؟

مانند سایر مشتریان همیشگی ما ساکن اصفهان می توانید با کارشناسان تماس تلفنی بگیرید. شما به صورت تلفنی با یکی از مشاوران ما مشورت کرده و پس از توافق بر سر قیمت تور مشهد از اصفهان تا هتل مورد نظر، مدارک لازم (شامل اسامی دقیق و کد ملی) را دریافت کنید، سپس از طریق واتساپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید. در صورت تایید مدارک، شماره کارت بانکی نمایندگی به نام آقای سیامک ندیمی و پس از واریز وجه به شما داده می شود. مدارک سفر (بلیط و واچر هتل) تهیه می شود و به همین ترتیب به دست شما می رسد و آماده سفری خوش خواهید بود.

4- فاصله اصفهان تا مشهد با قطار چقدر است؟

قطارهای اصفهان تا مشهد معمولاً حدود 18 تا 19 ساعت طول می کشد.

5- زمان تحویل اتاق هتل به مسافر و یا تخلیه آن توسط مسافران چقدر است؟

طبق قانون عمومی هتلداران جهان و ایران، اتاق راس ساعت 14 تحویل مسافر و ساعت 12:00 اتاق توسط مسافر تخلیه می شود.

6- چگونه می توانم با دیدنی های مشهد آشنا شوم؟

مسافران مشهد چه در تور مشهد نوروزی و چه در تورهای معمولی، فقط برای زیارت امام رضا(ع) به این شهر نمی روند. زیرا این شهر مکان های تاریخی و زیبای زیادی دارد که می تواند دلیل دیگری برای سفر به این شهر طلایی باشد.

برای اینکه قبل از سفر با این شهر آشنا شوید و برنامه ریزی بهتری داشته باشید، صفحه ای را برای شما آماده کرده ایم که می توانید اطلاعات کامل همه آنها را به همراه عکس آنها مشاهده کنید. پس لطفا روی عبارت مشهد نشانه ها کلیک یا ضربه بزنید.

4 نکته بسیار مهم برای انتخاب ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار

  1. نوع قطار: فدک و زندگی بهترین قطارها برای سفر به مشهد هستند.

هر دو از جدیدترین قطارها در ناوگان خود استفاده می کنند و تنها کوپه های 4 نفره در واگن ها دارند. البته اگر بخواهید کمتر هزینه کنید، قطارهای نور رضا، غزال، غدیر و سیمرغ می توانند به ترتیب ارزانتر از قطارهای فدک و لایف باشند. جالب است بدانید که قطارهای فدک و زندگی فقط در خط ریلی مشهد فعال هستند و معمولا تور ویژه مشهد با این قطارها رزرو می شود.

اگر با مترو مشکل دارید در مشهد از اتوبوس و تله کابین استفاده نکنید.

ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار با تخفیف ویژه در ندابال

قطارهای اتوبوس در مشهد کاملا شبیه مترو هستند. استیشن واگن پر از صندلی های روبروی هم است و خبری از کوپه نیست. البته قطارهای اتوبوسی لوکسی مثل قطار پردیس هم داریم که خیلی ها به آن علاقه دارند. شاید این به خاطر سرعت بالای قطار در پردیس باشد که 8 ساعت شما را به مشهد می رساند یا قطار اتوبوسی صبا که 10 ساعت دیگر به مشهد می رود و قیمت مناسبی دارد. به هر حال کسانی که با قطار فدک و زندگی به مشهد رفته اند و این سبک سفر را می پسندند قطعا از قطار اتوبوسی حتی اگر برای پردیس قطار لوکس باشد راضی نخواهند شد!

  1. کنسلی: در صورتی که پس از گرفتن تور مشهد با قطار (دو مورد مشکوک) 24 ساعت قبل از حرکت کنسل کنید.

اگر روز قبل از حرکت و قبل از ساعت 12 ظهر قطار را کنسل کنید، تنها 10 درصد ضرر خواهید داشت.

اگر در روز حرکت و قبل از ساعت 12 ظهر قطار را کنسل کنید 50 درصد ضرر خواهید داشت.

اگر قطار شما کمتر از 2 ساعت باشد تحت هیچ شرایطی به شما بازپرداخت نمی شود.

  1. دو طرفه: قطاری را انتخاب کنید که نیمه شب به مشهد نمی رسد!

مسافران ارزانترین تور مشهد از اصفهان با قطار  باید ساعت 12 ظهر در هتل ثبت نام کنند و مسافران جدید ساعت 14 اتاق های خود را تحویل می گیرند. اگر نیمه شب به مشهد رسیدید و هتل را تحویل گرفتید، باید قیمت یک شب کامل در هتل را محاسبه کنید. با توجه به زمان حرکت قطارها از مشهد، بهتر است قطارهای شبانه ای را انتخاب کنید که حوالی ظهر و زمان تحویل در اتاق به مشهد می رسند. البته نباید فراموش کرد که قطار پردیس سریع ترین قطار مشهد است که از تهران به مشهد در 8 ساعت حرکت می کند و معمولا از ساعت 15 تا 16 وارد مشهد می شود. البته این قطار که اتوبوس است و کوپه ندارد در ابتدای این متن توضیح داده شد.

  1. هتل تور مشهد شما: آیا یک تور زمینی با قطار خوب و هتل نامناسب عاقلانه به نظر می رسد؟

این ممکن است نیاز به توضیح زیادی نداشته باشد، اما باید بدانید که ستاره های هتل همیشه قیمت را نشان نمی دهند. پکیج مشهد را می توان با یک قطار خوب اما یک هتل ناآشنا مناسب بست و از طرفی می تواند یک هتل چند ستاره باشد و خدماتی که انتظار دارید به شما ارائه نشود. بنابراین یا از تجربیات دیگران استفاده کنید یا آژانس مسافرتی خود را رزرو کنید که می توانید به آن اعتماد کنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا