جامعهکسب و کار برتر

آموزش ساخت لباس دختر کفشدوزکی برای باربی

لباس دختر کفشدوزکی و نحوه دوخت آن

  • جنس لباس: ژرسه (ترکیب نخ و پلاستیک)
  • تولید: شرکتی ایرانی (صادراتی)
  • اجزای لباس: سرهمی – نقاب – جوراب – دستکش – یویو
  • سایز بندی : در 3 سایز (جدول سایزبندی در توضیحات را مطالعه کنید)
  • مناسب برای: اجرای نمایش – مهمانی – تولد – بازی‌های کودکانه

آموزش ساخت لباس دختر کفشدوزکی برای باربی

لباس دختر کفشدوزکی شامل چه مواردی است؟

پکیج لباس دختر کفشدوزکی یا لیدی باگ فروشگاه اینترنتی میلی جون شامل تن پوش، نقاب، جوراب، دستکش و یویو کادویی زیبا به دختر بچه هایی است که عاشق این شخصیت کارتونی هستند. این لباس در 5 سایز قابل تهیه است.  این لباس فانتزی در تولدهای کودک با تم تولد دختر کفشدوزکی استفاده می شود.

فروشگاه اینترنتی میلی جون  لباس دختر کفش دوزکی زیبا را به سراسر کشور به صورت سریع ارسال می کند. این لباس شخصیت کارتونی شامل یک سرهمی با طرح کفشدوزکی، نقاب، دستکش، جوراب و یویو است. این پکیج کامل زیبا برای دختربچه‌ها در حدود سنی 4 تا 13 سال قابل استفاده است.

لباس دخترکفشدوزکی به عنوان یک لباس نمایشی زیبا که مورد علاقه بچه هاست کاربرد های فراوانی دارد و در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است. اولین مورد استفاده این لباس برای بازی‌های کودکانه و نمایش‌های دسته جمعی و هر بازی خلاقانه‌ای است که مورد علاقه بچه ها باشد.

انیمیشن “معجزه‌گر: کفشدوزک و گربه سیاه” در ایران با نام انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه و همچنین ماجراجویی در پاریس شناخته می شود. این داستان یک سریال تلویزیونی انیمیشن ابرقهرمانی است. در این انیمیشن دو نوجوان پاریسی به نام های مرینت دوپین چنگ و آدریان آگرست نقش دارند که به ترتیب نقش دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را ایفا می کنند. این دو نوجوان وظیفه محافظت از مردم شهر را بر عهده دارند.

در پاریس امروزی و با استفاده از اشیای نگین جاودیی که معجزه گر هستند، مرینت به کفشدوزک و آدریان به گربه سیاه تبدیل می شوند. این دو نوجوان با کمک یکدیگر پاریس را در برابر موجود شرور اسرارآمیزی به نام ارباب شرارت محافظت می کنند. انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه جزو یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌ها شده است. بچه‌ها قسمت‌های مختلف این کارتون را بارها و بارها تماشا می‌کنند و حتی دوست دارند به جای دختر کفشدوزکی باشند و مثل او با لباس لیدی باگ کارهای عجیب و قهرمانانه انجام بدهند.

تاثیر لباس دختر کفشدوزکی بر کودک شما

کودکان، معمولا در بازی و سرگرمی‌های روزانه خود، یکی از کارهایی که انجام می‌دهند این است که در نقش یکی از کارتون‌های مورد علاقه خود، نقش‌آفرینی می‌کنند؛ این نوع بازی‌ها باعث می‌شود که قدرت اعتماد به نفس آنها بالا برود و بتوانند خودشان را برای جایگاه‌های اجتماعی مناسب در آینده، آماده کنند و در سن بزرگسالی، اعتماد به نفس کافی برای زندگی اجتماعی مناسب داشته باشند. لباس دختر کفشدوزکی نیز یکی از انتخاب‌هایی است که برای کودکان می‌تواند زیبا و دوست داشتنی باشد. بچه‌ها با پوشیدن لباس دخترکفشدوزکی، مفاهیمی مثل شجاعت و مبارزه با شرورت را یاد می‌گیرند و تمرین می‌کنند.

بازی کردن با لباس دخترکفشدوزکی بیان و مهارت‌های گفتاری کودکان را هم تقویت می‌کند. وقتی بچه‌ها در کنار دوستانشان در نقش دختر کفشدوزکی بازی می‌کنند، می‌توانند تجربه‌های جدیدی کسب کنند. مهارت های اجتماعی را یاد می‌گیرند و سعی می‌کنند داستان اختصاصی خود را داشته باشند. در نتیجه خلاقیتشان هم پرورش پیدا می‌کند.

کاربرد‌های لباس دختر کفشدوزکی

بچه ها عاشق نقش بازی کردن و تکرار کردن رفتار ‌ها هستند. پوشیدن لباس های شخصیت کارتونی مانند لباس دخترکفشدوزکی به کامل کردن نقش خیالی کودک و لذت بخش‌تر کردن بازی هایش کمک میکند. مورد دیگری که باعث استقبال زیاد و روز افزون از این لباس‌ها می‌شود، استفاده از آن در جشن تولد‌هایی با تم تولد دخترکفشدوزکی است.

امروزه برای همه جشن تولدها به خصوص جشن تولد بچه‌ها تم تولد متناسب با علاقه کودک درنظر گرفته می‌شود. برای جشن تولد دختربچه‌هایی که به شخصیت کارتونی دخترکفشدوزکی علاقه مند هستند، این لباس همراه دیگر اقلام تم تولد تهیه میشود و در روز تولد کودک مورد استفاده قرار میگیرد. بچه ها با پوشیدن این لباس و استفاده از وسایل های هماهنگ با آن در روز تولد لحظات شادی را درکنار هم سپری خواهند کرد.

علاوه بر این بسیاری از والدین با تهیه لباس دخترکفشدوزکی برای کودک خود و عکاسی در آتلیه یا مکان های زیبا لحظات به یاد ماندنی کودکی فرزند خود را ثبت می‌کنند. لباس دخترکفشدوزکی برای تولد دخترانه باعث ایجاد فضایی شاد برای بچه ها می شود. کودکان در کنار دوستانشان می توانند لباس شخصیت های مختلف این انیمیشن مثل لباس گربه سیاه، لباس زنبور ملکه و… را بپوشند و خاطرات زیبایی را خلق کنند. لباس دختر کفشدوزکی برای بازی‌ها و نمایش‌های کودکانه هم بسیار مناسب است. شما می‌توانید در روز تولد بازی‌های گروهی و دسته جمعی ترتیب بدهید تا بچه‌ها علاوه بر سرگرمی بتوانند تجربه‌های جدیدی کسب کنند.

دختر کفشدوزکی یکی ازکارتون‌های معروف و دارای شخصیت دوست داشتنی و مورد علاقه کودکان است و لباس این شخصیت هم مورد علاقه خیلی از بچه‌ها است. این لباس شامل : نقاب، لباس سرهمی ،جوراب، دستکش و نقاب است که کودکان با پوشیدن آن می‌توانند در نقش یک دختر کفشدوزک دربیایند و نقش آفرینی کنند.

ویژگی‌های لباس کفشدوزکی

این مدل لباس، یک نوع  لباس بسیار زیبا و جذاب است که برای حدود سنی 5 تا 10 سال می‌تواند بسیار جذاب و مناسب و دوست داشتنی باشد. لباس لیدی باگ در فروشگاه میلی جون در 3 سایز مختلف برای سنین 5 تا 10 سال موجود شده است. با اندازه گیری دقیق، می توانید به راحتی سایز مناسب کودک خود را پیدا کرده و سفارش دهید.

لباس دخترکفشدوزکی برای تولد

همانطور که قبلا گفتیم ، لباس  شخصیت‌ کارتونی معمولا محبوبیت خاصی در بین کودکان دارند، کودکان در هنگام پوشیدن این نوع لباس‌ها به دنیای دیگری وارد می‌شوند و آرامش و لذت بیشتری به آنها دست می‌دهد . به همین خاطر،  این روزها خانواده‌ها، بیشتر سعی می‌کنند در مناسبت‌ها و روزهای خاص، مثل جشن تولد، جشن عید و سال نو و …  برای کودکان خود از تم‌ این شخصیت‌های کارتونی و کادوی لباس این شخصیت‌ها، برای کودک خود خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

یکی از بهترین روزها برای کودکان، که می‌تواند برای او خاطره ساز و جذاب باشد، روز تولد اوست؛ بنابراین خانواده‌ها برای اینکه این روز را برای کودک خاطره ساز کنند، دوست دارند که بهترین انتخاب‌ها را برای او داشته باشند. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کادو تولد و سورپرایز دختران، انتخاب لباس دختر کفشدوزکی، به عنوان کادو تولد برای او می‌باشد.

لازم به ذکر است که این کادو، به دلیل شخصیت دوست داشتنی کارتونی آن و کارهای خارق‌العاده‌ای که انجام می‌دهد و همچنین رنگ‌های زیبایی که دارد، می‌تواند یکی از بهترین و زیباترین انتخاب‌ها برای دختران باشد. بچه ها می‌توانند در کنار دوستانشان لباس شخصیت های مختلف کارتون دخترکفشدوزکی را بپوشند. به طور مثال شما می‌توانید لباس دختر کفشدوزکی، لباس گربه سیاه، لباس ملکه زنبور و… را در روز تولد به بچه‌ها هدیه بدهید تا آن را بپوشند و عکس‌های یادگاری بگیرند.

معرفی لباس باربی

تقریبا همه بچه ها مخصوصا دختر بچه ها حتی شده یک مدل عروسک باربی رو دارن که میتونه عروسک باربی معلم، عروسک باربی دکتر، عروسک باربی معمولی یا هر مدل عروسک باربی دیگه ای باشه. از اونجایی که تنوع عروسک های باربی زیاده و اکثر این عروسک ها تو جعبشون بیشتر از یک مدل لباس ندارن، لباس های باربی تو مدل های مختلف دوخته میشن تا بچه ها بتونن برای عروسکشون لباسای رنگی رنگی و تو مدلای مختلف بخرن و هر چند وقت یکبار، لباس عروسکشونو عوض کنند.

مدل های مختلف لباس باربي

تو فروشگاه میلی جون می تونید مدلای مختلفی از لباس باربي رو ببینید مثل ؛

  • لباس باربي مجلسی
  • لباس باربی اسپرت
  • لباس باربي لش
  • لباس باربي رسمی
  • لباس باربي زمستونی
  • لباس باربي تابستونی
  • لباس باربي ورزشی
  • و …

مدلای فوق، تنها چند مدل از لباسا هستن که همشون تو این صفحه قابل مشاهده هستن.

پکیج لباس کفشدوزکی برای باربی شامل چیست؟

هر مدل لباس باربي که انتخاب می کنید، شامل یک پکیج از لباسه که می تونه هودی، اسلش، تاپ، دامن، بلوز، شلوار، دمپایی و … باشه. در کنار پکیج، لباسای موجود نوشته شده و توصیه میشه قبل از خرید لباس حتما بررسی کنید که چه مدل لباس و کفش هایی داخل پکیج موجود هست.

آیا پکیج لباس باربی شامل عروسک هم می شود؟

شاید براتون سوال پیش اومده که آیا پکیج لباس باربي شامل عروسک هم می شه یا خیر که برای پاسخ این سوال لازمه بدونید که بیشتر پکیج ها بدون عروسک هستن و فقط لباسارو شامل میشن. البته بعضی از پکیج های لباس باربي دارای عروسک هم هستن که تو مشخصات محصول به این نکته اشاره شده.

رنگ بندی لباس باربي

رنگ بندی لباس باربي خیلی متنوع و زیاده و سعی شده که از پارچه های خوش رنگ برای دوخت لباس استفاده بشه. شما می تونید لباس عروسک باربي رو در رنگ های صورتی، آبی، مشکی، سفید، نقره ای، سورمه ای و … تهیه کنید.

قیمت پکیج لباس کفشدوزکی برای باربی

میلی جون لباس های باربي رو با قیمت های پایین موجود کرده تا شما بتونید با هزینه کم یه ست لباس خوشگل بخرید. تو این فروشگاه، قیمت لباس دختر کفشدوزکی برای باربي با قیمت کمتر از 40 هزار تومان موجوده تا بالای 150 هزار تومان و قیمت تمام لباس ها در کنار اونها درج شده.

نحوه خرید لباس باربی از میلی جون

برای خریدن لباس باربي از میلی جون اول از همه باید از همین صفحه لباس مدنظرتونو انتخاب کنید و وارد صفحه خریدش بشید. بعد از وارد شدن به صفحه خرید، مشخصات لباس شامل قیمت، رنگ و … را مشاهده کنید و بعدش دکمه افزودن به سبد خرید رو بزنید.

تحریریه آپارات نیوز

خبرنگار اقتصادی با تحلیل تأثیرات تجارت جهانی و تغییرات سیاست‌های تجاری.
دکمه بازگشت به بالا