معرفی بهترین سایت پارافریز فارسی (رایگان تا حرفه ای)

متن نویس فارسی و انگلیسی نشونت به شما این امکان را می دهد که بدون دانلود نرم افزار متن نویسی رایگان و با کمک هوش مصنوعی متن خود را بنویسید و رونویسی کنید. و از طریق این نرم افزار جدید نوشتن محتوا به صورت آنلاین و تحت وب در دسترس است. و به روشی بسیار آسان در دسترس است تا پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا سایر فرآیندهای ضروری مانند کاهش میزان تشابه متون علمی و پژوهشی، مطالب خود را بازنویسی کرده و از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و در هر جایی که نیاز به متن منحصر به فرد و بدون کپی داشته باشید، این ابزار عالی به شما کمک می کند تا محتوای بازنویسی شده با AI Provide ایجاد کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید تولید این سبک متن را در لایه های اصلی بازنویسی کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه بالای بازنویسی متن و سرعت پایین انتشار متن باشد.

کلمه به کلمه نوشتن با هوش حرفه ای

این روش اغلب با استفاده از ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت به جای قرار دادن هر کلمه، مترادف آن قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابجا نمی شوند بلکه فقط قرار می گیرند و با مترادف آنها جایگزین می شوند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان اصلی ایجاد شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رایگان بازنویسی محتوا نشونت که در این صفحه موجود است، برای کاربران غیرحرفه ای و معمولی است که هر روز زمان محدودی برای بازنویسی متن دارند، اما سرویس حرفه ای برای کاربران حرفه ای نیز نامحدود است.

مزیت ویرایشگر متن در تبلیغات چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که ارائه می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، مستقیماً ویرایش های نهایی را در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا محدودیت هایی برای نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

نه. تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، تعداد درخواست های روزانه در حال حاضر محدود نیست. با این تفاوت که تعداد درخواست های روزانه در نسخه رایگان محدود است و در هر درخواست تا 300 کلمه قابل رونویسی است.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewrite متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان است.

آیا نسخه رایگان دارای نویسه‌گردانی متن با استفاده از هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

معرفی بهترین سایت پارافریز فارسی (رایگان تا حرفه ای)

آیا کار مجدد به عنوان کار مجدد محسوب می شود؟

بدون بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین خروجی را ارائه دهند. فقط در بداهه نویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف بین آنها جابجا می شود. اسپینینگ به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ظاهر می شود و به نوعی محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می‌خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش درست انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

چرخش محتوا، مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی وجود دارد. که بعدا به شما اطلاع خواهیم داد

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این مورد، کلمات به پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال، عبارت «ابزار بازنویسی حرفه‌ای معرفی شد» به «ابزار نشان داده شده بازنویسی ارائه شد» تبدیل می‌شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات تغییر کرده اند و بازنویسی نشده اند و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن پاک شده است و نه تنها توسط روبات های پیشرفته گوگل بلکه توسط انسان ها و نه آن را درک می کند. .

چرخش روشی برای جابجایی مقاطع است

این روش بخش هایی از متن را به بالا و پایین حرکت می دهد. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب جابجایی بین پاراگراف ها اتفاق می افتد، اگرچه این مورد همان معنای جمله را حفظ می کند اما تکرار محسوب می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی و جابجایی پاراگراف وجود ندارد، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

گرد کردن فرآیند استخراج عبارات و جملات از مکان های مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر آن را به طور کامل بازنویسی نکنید، این تکنیک نوازندگی بهترین تکنیک نوازندگی محسوب می شود. زیرا به این ترتیب معنای عبارت (حتی در صورت تکرار) حفظ می شود و کل متن از یک منبع گرفته نمی شود و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا مقاله ای با 2000 کلمه (شاید ترکیبی از مقالات منابع مختلف) منتشر می کنید و آن را در قسمت بازنویسی کپی می کنید. سیستم این ورودی ها را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

با هر بار کلیک بر روی گزینه بازنویسی متن، متن اصلی از ابتدا و متفاوت از سری قبلی بازنویسی می شود. به این معنی که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) برخی از پاراگراف ها را جابه جا کنید یا متن ها را از منابع دیگر تغییر دهید. تحت هیچ شرایطی نمی تواند تشخیص دهد که متن کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، بازنویسی متن نیز گفته می شود. با ابزارهی ترجمه آنلاین برای متن خود، می توانید محتوای قابل خواندن توسط ماشین با کیفیت بالا را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که مقاله بازنویسی شده است؟

هیچ‌کدام حتی اگر چرخش‌ها و جابه‌جایی‌های ذکر شده انجام نشوند و حتی اگر مقاله‌ای را از یک منبع بگیرید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی‌داند که مقاله بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در پایان هر مجموعه بازنویسی، محتوای اولیه جایگزین شده و محصول نهایی به شما تحویل داده می شود که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل شناسایی نیست. . (حداقل تا کنون) و با الگوریتم فعلی).

آیا متن بازنویسی شده باید ویرایش شود؟

حتی متن انسانی هم نیاز به ویرایش دارد، نه فقط متن ماشینی. در برخی از قسمت های جملات رونویسی شده، به ویژه در حوزه های خاص، خطاهای فکری کوچکی دیده می شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن کپی شده با متن اصلی چقدر است؟

شباهت یا درصد تشابه متن رونویسی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. حوزه‌هایی که بسیار تخصصی هستند و بازنمایی‌های منحصربه‌فرد و غیرقابل جایگزینی دارند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی است) احتمالاً دارای سطوح بالاتری از شباهت هستند. با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار کاربردی است و تقریبا در همه زمینه ها قابل استفاده است، با پیروی از یک الگوریتم پیچیده سعی در تغییر متن تا حد امکان دارد و درصد شباهت ها را کاهش می دهد.

آیا می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را نیز با این ابزار نوشت؟

هدف از راه اندازی بازنویسی پایان نامه سئوسل استفاده از آن در زمینه بهینه سازی وب و موتورهای جستجو (SEO) بوده است، اما با وجود این، ممکن است برخی از کاربران از این ابزار برای مقاصد مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری استفاده کنند. کاهش درصد پایان نامه های تکراری به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی یک متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد تا کاربران عزیز نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی متون نداشته باشند. درست است نسخه رایگان با هوش مصنوعی در صورت لزوم محدودیت هایی دارد. همچنین می توانید از نسخه تجاری این ابزار استفاده کنید.

چرا وقتی روی بازنویسی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر با فشردن گزینه بازنویسی متن باز هم عبارت «Please صبر کنید» نمایش داده می شود. نمایشگر شما در حال بازنویسی متن است…” و پس از 60 ثانیه خروجی نهایی نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (این نادر است، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید غیرفعال کنید.

متن اصلی که وارد کردید خراب است یا نویسه ها و فاصله های اضافی زیادی دارد، بنابراین باید خطوط و فضاهای خالی متن را حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا