از ورود افراد غیرمتخصص به طب سنتی جلوگیری شود

از ورود افراد غیرمتخصص به طب سنتی جلوگیری شود

مدیرکل سازمان نظام های پزشکی در دیدار خود با مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت بر ضرورت جلوگیری از ورود افراد غیر متخصص و غیر دانشمند به این حوزه تأکید کرد. . ؛ وی گفت: طب سنتی باید بر اساس سیاست های ارتباطی سلامت شکل بگیرد و از به حاشیه رفتن جلوگیری شود.

به گزارش آپارات نیوز و اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان نظام های پزشکی ، دکتر. محمد رئیس زاده در دیدار خود با دکتر. نفیسه حسینی یکتا ، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ، گفت: ثقور با تأکید بر اهمیت همکاری سیستم پزشکی در تعیین قابلیت ها و محدودیت ها گفت: پزشکی باید مبتنی بر شواهد علمی ، مستدل و دقیق و دسترسی افراد غیر متخصص و بی تجربه باشد که باعث به حاشیه راندن طب سنتی می شود. جلوگیری کردن.

وی افزود: پزشکانی که در زمینه طب سنتی فعال هستند و طبق اصول علمی این حوزه فعالیت می کنند مورد حمایت قرار می گیرند و البته مداخله غیر پزشکان نیز مورد حمایت قرار نمی گیرد و مسئولان مربوطه باید به طور جدی به این موضوع بپردازند.

رئیس سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: این رشته دارای دانشکده ها و اساتید برجسته است؛ بنابراین استفاده از متخصصان در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا