بین المللکسب و کار برتر

مطمئن‌ترین راه مهاجرت به کانادا

۴ روش آسان و سریع برای مهاجرت به کانادا

مهاجرت و ، از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. ۴ روش آسان و سریع برای مهاجرت به کانادا به شرح زیر است:

۱. سیستم Express Entry

سیستم اکسپرس اینتری (Express Express Entry) قطعاً یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین روش‌های مهاجرتی به مقصد کانادا است. مدت‌زمان درخواست این ویزا به‌طور متوسط ​​۶ ماه طول می‌کشد و شما می‌توانید به‌صورت نیز آنلاین اقدام کنید و این امکان را برای کسانی که می‌خواهند برای اقامت دائم از هر جای دنیا درخواست دهند قابل‌دسترسی است. ۳ برنامه مهاجرت فدرال وجود دارد که می‌توانید بر اساس سن، توانایی زبان، تحصیلات، مهارت‌ها و تجربه کار انتخاب کنید:

یکی از ویژگی‌های عالی سیستم Express Entry این است که فقط یک‌بار در کل سال باید یک پروفایل آنلاین ایجاد کنید و به‌طور خودکار قرعه‌کشی‌هایی انجام می‌شود که هر دو هفته یک‌بار صورت می‌گیرد. اگر شانس با شما یار باشد در این قرعه‌کشی‌ها برنده می‌شوید. اگر شرایط ورود سریع را ندارید و پیشنهاد شغلی دارید، از طریق یکی از ۱۱ برنامه نامزد استانی مرتبط با Express Entry کانادا اقدام کنید. با این کار زمان درخواست شما تقریباً یک‌سوم کاهش می‌یابد و در ۶ ماه ویزای خود را دریافت می‌کنید.

  • برنامه تحصیلات تکمیلی بین‌المللی آتلانتیک؛
  • برنامه ماهر آتلانتیک؛
  • برنامه ماهر آتلانتیک.

The-safest-way-to-immigrate-to-Canada

۳. برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP)

اگرچه ۱۱ استان از ۱۳ استان و سرزمین کانادا دارای برنامه‌های نامزدی استانی خاص خود هستند که هرکدام دارای جریان‌های پیوندی Express Entry با زمان پردازش تقریباً ۶ ماهه هستند، اما یک استان وجود دارد که جهش‌های زیادی از سایر استان‌ها دارد.

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) درخواست‌های ویزا را در طی ۲-۳ ماه باورنکردنی پردازش می‌کند! این نیمی از زمان پردازش درخواست‌های ویزای کانادا در مقایسه با Express Entry است! این به دلیل پورتال برنامه آنلاین آن است که اکثر استان‌ها آن را ندارند. برای درخواست ا PNP از طریق جریان پیوند غیر اکسپرس انتری، به‌طورمعمول باید مستقیماً از طریق فرآیند کاغذی به استان مراجعه کنید که به‌طورمعمول بین ۱۵ تا ۱۹ ماه طول می‌کشد! اگر یک فرد ماهر هستید و علاقه‌مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا کانادا هستید، ممکن است بخواهید برنامه خلبان BC Tech را بررسی کنید. بریتیش کلمبیا یکی از مراکز فناوری کانادا است و همیشه در جستجوی متخصصان ماهر فناوری اطلاعات برای پیوستن به انجمن خود است.

۴. جریان استعدادیابی جهانی: مجوز کار موقت

اکنون ممکن است به این فکر کنید که شایستگی قرار گرفتن در این لیست را ندارید؛ زیرا ازنظر فنی واجد شرایط مهاجرت به کانادا نیستید، اما همیشه ماده و تبصره‌ای وجود دارد. بسته به ملیت و محل درخواست شما برای گرفتن مجوز کار موقت می‌تواند از ۴ تا ۶ ماه طول بکشد؛ و پس از به دست آوردن کمتر از ۶ ماه تجربه کار، می‌توانید از طریق برنامه‌هایی مانند جریان تجربه کاری ساسکاچوان برای اقامت دائم اقدام کنید، به‌خصوص اگر دریکی از بخش‌های زیر کار می‌کنید:

  • بخش کشاورزی
  • بخش بهداشت
  • بخش‌های مهمان‌نوازی
  • راننده کامیون طولانی

سایر گزینه‌ها شامل کلاس تجربه کانادایی است که توسط سیستم Express Entry اداره می‌شود که برای واجد شرایط بودن برای درخواست اقامت دائم به ۱ سال سابقه کار کانادایی نیاز دارد.

نکته: اگر شما یک متخصص حرفه‌ای با استعداد فوق‌العاده با حداقل ۵ سال سابقه کار هستید، می‌توانید از کارفرمای احتمالی خود بخواهید که در مورد پیگیری سریع برنامه شما از طریق جریان جهانی استعدادیابی درخواست کند زیرا درخواست شما در کمترین زمان پردازش می‌شود یعنی چیزی حدود ۲ هفته!

مهاجرت به کانادا آسان نیست. برای درخواست موفقیت‌آمیز و تأیید مهاجرت کانادایی، مراحل زیادی وجود دارد که باید طی شود. همچنین، این روند می‌تواند چندین ماه و در برخی موارد چند سال طول بکشد؛ اما اگر می‌دانید چه گزینه‌هایی موجود است، می‌توانید شانس موفقیت خود را بهبود ببخشید و از دام ناامیدی و تأخیر جلوگیری کنید. با استفاده از یک مشاور مهاجرت تنظیم‌شده کانادایی (RCIC)، روند درخواست مهاجرت کانادا بدون دردسر انجام می‌شود و همچنین می‌تواند پروسه مهاجرت به کانادا سریع دنبال شود. با وجود یک مشاوره نه‌تنها شانس موفقیت شما افزایش می‌یابد بلکه می‌توانید اطمینان داشته باشید که به شما کمک می‌شود که برای کدام‌یک از برنامه‌های مهاجرت به سمت کانادا واجد شرایط هستید.

در حال حاضر بیش از 100 برنامه مهاجرتی برای افرادی که می‌خواهند به مهاجرت کنند، در دسترس است. اما سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا برای افراد ماهر واجد شرایط، است. با این حال، لزوما به این معنا نیست که همه متقاضیان می‌توانند از طریق اخذ ویزای اکسپرس انتری به کانادا مهاجرت کنند. در این مقاله از با ما همراه باشید تا از شرایط لازم برای مهاجرت از طریق اکسپرس انتری کانادا و برخی دیگر از سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا آگاه شوید. سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا و دریافت خواهد بود. شما می‌توانید با تکمیل فرم مشاوره با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی در ارتباط باشید.

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی

برنامه مهاجرت استانی (PNP) یکی دیگر از راه‌های سریع برای مهاجرت به کانادا است. کانادا از طریق این برنامه مهاجرتی، پذیرای حدود 840,000 مهاجر جدید است. برنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP) به استان‌ها و مناطق کانادا اجازه می‌دهد تا افرادی را که مایل به مهاجرت به کانادا و اقامت در یک استان خاص هستند، معرفی کنند. تنها استثناء ایالت نوناووت و کبک در شمال کانادا است. در عوض، استان کبک این اختیار را دارد که معیارهای انتخاب خود را برای مهاجرت در نظر بگیرد.

استان‌ها و مناطق کانادا این برنامه‌ مهاجرتی را برای جذب کارکنان ماهر، تجار ماهر و دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند و به طور کلی این برنامه مهاجرتی برای افرادی مناسب است که دارای مهارت، تحصیلات و تجربه کاری مناسب برای کمک به اقتصاد یک استان یا منطقه خاص در کانادا هستند، می‌خواهند در استان مورد نظر زندگی کنند و مقیم دائم کانادا شوند. در نظر داشته باشید که هر استان گروه‌های خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد و الزامات و فاکتورهای خاص خود را در نظر دارد. مدت زمان رسیدگی به درخواست PNP برای هر استان نیز متفاوت است. با این حال، معمولاً ممکن است تا دریافت اقامت خود از طریق PNP 1 سال طول بکشد.

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق مهاجرت تجاری

دولت کانادا برای رشد اقتصادی کانادا و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای کانادایی‌ها انواع را صادر می‌کند. این ویزاها مزایای زیاد و ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران دارند، از جمله: مالیات کم، دسترسی به مشاوران تجاری، شبکه‌های بین‌المللی و گسترش تجارت، اقامت دائم، مزایای اجتماعی و موارد دیگر. همچنین سرمایه‌گذاری در کانادا یا کارآفرینی، فرصت‌های بی نظیری برای کسب و کار شما و خانواده‌تان در کانادا وجود دارد.

سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا برای از طریق برنامه‌های مهاجرتی زیر امکان‌پذیر است:

برنامه مهاجرتی به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد که به منظور ایجاد یک بیزینس جدید به کانادا مهاجرت کنند. کارآفرینان مهاجر باید ثابت کنند که بیزینس آنها نوآورانه است، مشاغل جدیدی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند و می‌تواند در مقیاس جهانی رقابت کند. حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ وجود ندارد و برای مهاجرت از طریق استارت‌آپ به حداقل سرمایه اولیه نیاز ندارید و می‌توانید در هر نقطه از کانادا زندگی کنید. علاوه بر این، اگر بیزینس شما با شکست مواجه شود، بر وضعیت اقامت دائم شما تأثیری نمی‌گذارد. درخواست ویزای استارت آپ تقریباً ظرف 12 تا 16 ماه رسیدگی می‌شود.

برای ، متقاضیان باید تجربه، قصد و توانایی ایفای نقش و سهم مهم در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا را در این کشور داشته باشند و حداقل نمره قبولی (35 امتیاز) تحت معیارهای انتخابی این برنامه را کسب کنند تا بتوانند به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کنند. به طور کلی، معیارهای انتخاب معمولا بر اساس تجربه، تحصیلات، سن، توانایی‌های مربوط به دانش زبان و تطبیق پذیری است.

معمولا درخواست شما برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی کانادا، ظرف 24 ماه بررسی می‌شود. اگر مدارک شما ناقص و یا نادرست باشد، درخواست شما رسیدگی نمی‌شود و نتیجه آن برای شما ارسال خواهد شد. اسپانسرشیپ کانادا به عنوان یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا شناخته می‌شود. همسر و یا اعضای خانواده کسانی که مقیم دائم یا شهروند کانادا هستند، می‌توانند از طریق برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

اعضای خانواده تحت حمایت، در صورت اقامت دائم کانادا می‌توانند در کانادا زندگی، تحصیل و کار کنند. یک تصور اشتباه و رایج این است که افراد از طریق این برنامه مهاجرتی، به طور خودکار تابعیت یا را بدست می‌آورند. اما اینطور نیست و برای اخذ شهروندی کانادا، همه متقاضیان باید پروسه اخذ شهروندی خود را طی کنند. افرادی که ویزای اسپانسرشیپ کانادا را دریافت کنند، می‌توانند با مهاجرت به کانادااز طریق اسپانسرشیپ در کنار خانواده خود در کانادا زندگی، کار و تحصیل کنند و فرد اسپانسر به عنوان یک فرد حامی، متعهد به تامین نیازهای اولیه و حمایت مالی از آن شخص می‌شود.

افرادی که می‌توانند از طریق اسپانسرشیپ کانادا، به کانادا مهاجرت کنند، در یکی از دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • اسپانسرشیپ همسر قانونی، پارتنر یا شریک زندگی
  • اسپانسرشیپ والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ
  • اسپانسرشیپ فرزند یا سایر افراد وابسته
  • اسپانسرشیپ
  • اسپانسرشیپ سایر بستگان (در شرایط استثنایی به عنوان یک “کانادایی تنها” در نظر گرفته شوند)

در نظر داشته باشید که در حال حاضر به دلیل موارد زیاد تقلب در ، دولت کانادا قوانین سخت‌گیرانه‌تری را در مورد همه موارد مربوط به اسپانسرشیپ همسر، حتی اگر ازدواج‌ها کاملا مشروع باشد، وضع کرده است. 12ماه طول می‌کشد و معمولاً ظرف 12 ماه رسیدگی می‌شوند، اما بسته به ماهیت پرونده شما ممکن است روند رسیدگی به آن بیشتر طول بکشد. اگر پرونده پیچیده‌ای دارید، یا افسر ویزا به مدارک بیشتری مبنی بر اثبات رابطه شما نیاز دارد، ممکن است درخواست شما با تاخیر مواجه شود.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش نمودیم تا به بسیاری از سوالات شما عزیزان در زمینه سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا پاسخ دهیم. در نظر داشته باشید که بهترین راه برای اطمینان از اینکه درخواست شما برای مهاجرت به کانادا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود این است که مطمئن شوید در اولین درخواست تمام مراحل را به درستی انجام داده‌اید.

دکمه بازگشت به بالا